Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (28)

Enpä ole tänne tainnut kun parikertaa kirjotella, seuraillut kyllä olen teidän juttuja enemmän ja vähemmän aktiivisesti... Nyt tuli halu kirjoittaa kun on hiukka tylsää.

Mulla rv 36 ja risat ja kovasti supistelee... Ja supistusten välissä vauva meuhkaa masussa ihan tosissaan. Just tossa aamulla ajattelin että eipä olekaan moneen päivään oikein supistellut ja nyt sitten taas... Suututtaa oikein kun ei nämä kuitenkaan ole niitä oikeita vielä ja kuiteski kiristää siihen malliin ettei liikkumaan meinaa päästä. Kipu nyt on tota menkkamaista mutta en menis luokittelemaan vielä mitenkään " tarpeeks" kivuliaiks. Tämmöstä jos jatkuu vielä pahimmillaan viis viikkoa niin saattaapi tosissaan ruveta v****tamaan. Mun puolesta vaavi vois vaikka jo parin viikon päästä syntyä.

Kylläpä tuleekin positiivista tekstiä.. Oli puhetta tosta bb:sta niin se kaarlo on munkin ykkösinhokki. Siis yök että se osaaki olla vastenmielinen... Ja nimenomaan lapsellinen. Oikeen varsinainen känkkäränkkä.

PItäis kait mennä tuon miehen seuraan ku ite aina valitan ettei vietä mun kanssa tarpeeks aikaa ja nyt sitten ite nyhjään koneella la-iltana... Hyvä minä.

Jaksamisia kaikille.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8407253&p=1&mpage=5&tmode=...

Kiva oli lukea, että ALISAN vauva oli suostunut kääntymään! Meillä ei esikoisen kanssa oltu yhtä onnekkaita, vaan tämä istua nakotti vatsassa syntymäänsä saakka (sektio) vaikka käännöstäkin kokeiltiin. Mä koin sen kääntämisen aika epämiellyttävänä tapahtumana, aika kovaa nimittäin lääkäri vatsan päältä yritti vääntää ja toinen siellä ihan jumissa:/ Kauaa ei kuitenkaan runnonut, kun ei kerran tuottanut mitään tulosta, joten siinä mielessä ei paha. Mutta ehkä ZIMPURALLAkin voi hyvinkin onnistua, varsinkin jos vauva on vasta perätilaan kääntynyt, niin ei ole ehkä vielä kovin " tiukassa" kiinni. Tsemppiä ja kerro sitten miten kävi.

Viime yön unet jäi vähän turhan lyhyiksi, mutta onneksi asian voi korjata iltapäivällä torkuilla. Nyt aamupalan kimppuun ja sitten vähän asioille. Omituisen sumuinen aamu, niinköhän on taas yksi lähes hellepäivä tulossa? Eilen illalla puoli yhdeksän aikaan ulkolämpötila oli vielä 20 astetta:O Ihan kiva, kun ei tuota lämpimämpää vaatetta juurikaan löydy -siis sopivaa. Vielä pari viikkoa näitä kelejä ja sitten voiskin jo vaikka synnyttää ja avot, vaateongelmakin ratkeaisi;) Melkein heti siis...

Lillis37+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaapi jotkut olla vauvanhakureissulla kun ei kuulu... :) Jotenkin on ihan kateellinen olo mut jotenkin kuitenkin pelottaa se touhu ja oon ihan tyytyväinen ettei mun tarvi vielä synnyttää... sekopäistä :/

Eilen tuntui et vauva roikkus tosi alhaalla ja oli hankalaa kävellä ja olla, muutama supistuskin tuli (sellasia ei-kivuliaita), illalla oli mahassa kamala mylläys ja epäilen että nyt vauva on taas jotenkin poikittain tuolla masussa. Hassu kaveri :) Saapa nähdä suostuuko se asettumaan lopultakaan oikeinpäin!

Oltiin esikoisen kanssa katsomassa TPS-Ässät ja Tepsi meni häviämään, kyllä ketutti! Ja jotenkin huonot ne Turkuhallin penkit istua tän vatsan kanssa... Katselin kaihoten " ökyaitioiden" nojatuoleja :D

Hyvät viikonlopun jatkot kaikille, häippäsen katsomaan BB:tä. Mun suosikki on varmaan Kaki (ihan vaan siks kun sillä on niin ihanat lasit ja ärsyttävä nauru... ja pakko melkein turkulaisena vetää kotiinpäin :)) Yksi inhokki on alusta asti ollut Mika, ja nyt viime tapahtumien jälkeen tyyppi tuntuu vielä ällöttävämmältä. Saapa nähdä mitä huomenna tapahtuu, veikkaan että Mira lähtee kotiin ja Mikankin rangaistus ehkä selviäis.

Huomiseen!

merileijona 36+1

Nukuin tuossa pari tuntia " varastoon" ens yötä varten...

NAZU ja LUPICAIA taitavat olla kyllä tositoimissa, huiiiii......Tosin Nazuhan sanoi jättävänsä yöksikin koneen auki, jotta voi tulla kertomaan milloin lähtö häämöttää...mut jos onkin tullut KOVA kiire...Voi että :) Heillä voi jo molemmilla olla vaavit kainalossa....*snif*

Sain just lattiat mopattua ja sormia polttelee, yllätys!!

Mukavaa illanjatkoa kaikille:)

T. Je_Ni *jonka syntymäpäiväennustus on lähempänä joka hetki..*

Oli pakko tulla kattomaan, olisko joku jo lähtenyt synnärille.. No pitkä päivä vielä edessä, josko Nazu tai Lupicaia vaikka pääsis tositoimiin!

Hyvin nukuttu yö taasen takana. Outoa vaan herätä ekana meidän perheestä :) No sieltä se esikoinen jo ilmoittautui.

Tänään pitäis anoppilaan mennä ja laittamaan vene talviteloille. Sitä ennen jos ehtis vähän shoppailemaan.. Haluisin vaaville jonku kevyttoppiksen, nyt vaan ei oo aikaa mennä tonne ihan pääkaupunkiseudulle asti, josko omasta citystä löytyis..

Hyvää lauantaita kaikille ja supistuksia toivon niitä haluaville (mulle ja!)

Sanna ja baby rv 37+4

Mulla on tänään ihan hyvä päivä.Edes pieni riidan poikanen miehen kanssa ei saa mua pahalle tuulelle. Mulle tuo ZIMPURAN kuvailema vitutus on arkipäivää joka toinen päivä! Eilen oli kaamee,tänään hyvä ja taas huomenna on varmasti paska päivä! Ei mitään kummempaa syytäkään oo löytyny.Kaikki mahdollinen vaan ottaa päästä.Olisin jo niin valmis lähtemään tosi toimiin! Älkää kaikkia suppareita JE_NIlle lähettäkö,mullekki ne ois enempi kuin tervetulleita =)

Olikos se BERNUSKI eilisessä pinossa(anteeks jos muistin nimen väärin) joka oli murheissaan vauvan isosta koosta.Täällä ois kans kotalotoveria.Mun vauvaa ei oo toistaiseksi noin isoksi veikattu,mutta silti ahistaa.Liikkeet kun tuntuu niin valtavan voimakkailta.Lupailtiinkos sulle käynnistystä tai mitään,vai odotellaanko vaan että vauva syntyy vaikka yliajalla?

Mää olin koko aamupäivän kaupungilla,mutta ostamatta jäi silti se mitä sieltä lähdin hakemaan! Hyvä minä! Mukavastihan sitä rahaa taas meni,onneks lapsilisät tulee vielä!

Täällä masussa melskataan mukavasti.Ottaa vaan välillä tosi kipeää nuo vauvan liikkeet.Turvotusta löytyy ja liitoskivut on kamalat.Otan joka ilta särkylääkkeen,että saan edes vähän paremmin unesta kiinni.Illalla kävin reippaalla kävelyllä tai jos sitä enää voi reippaaksi sanoa :) Maha oli käytännössä kivikova koko reissun ajan toivottavasti siitä ois jotain hyötyä tuonne alapäähän. Tänään illalla taas uusiksi!

Nyt naksahti pyykkikone siihen malliin,että ois aika nostaa tämä levinnyt ahteri tästä tuolilta ylös.Ja ei kun laittamaan pyykit kuivumaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Päivänsäde 37+6 (huomenna taas paukahtaa)

Heipat kaikille!

En oo pariin päivään kirjottanu, mutta pakko aina iltasin käydä viimiseks koneella lukemassa päivän pino, alkaa olla muutamilla jännät paikat!!!!

JENIkö toivoi suppareita kaikilta, luovutan kaikki lähiviikkoina tulevat oikein mielelläni =), tämä kun sais mennä ihan laskettuun aikaan asti tai mielellään vielä ylikin että meidän remontti olis ihan kokonaan valmis, juu hermot menee edelleen sen kanssa. Aika kamaltalta Jeni kuulostaa sun sormet, mulla on pelkästään sormien nivelet niin kipeet , varmaan turvotuksesta johtuen ettei ne taivu mihinkään ja SÄRKEE! Muttei mitään noin kamalaa kuitenkaan. Toivottavasti sun vaiva jää sinne synnärille.

Ja virallinen BB osuus: voi luoja tosiaan mitä MYÖTÄHÄPEÄÄ saa tuntea! =) ja hiukan hymyilytti sen open touhut eilen, hän kun kaikissa haastatteluissa sanoi että tietenkin hänen pitää muistaa ammattinsa ja käyttäytyä sen mukaan! Siinä sai Sorellan koululaiset hiukan seksuaalivalistusta =D Ja se Kaarlo on ihan KAAMEE, mega yök ja ärsyttävä, jos se pääsee/joutuu äänestykseen niin aion sijoittaa yhden tekstarin sen miinustamiseen =)

PERÄTILOISTA oli puhetta, meidän esikoinen kääntyi vasta viikolla 38 ja tämä pesueen pienimmäinen edellisviikolla, ihan alko jo jännittämään! Ensin oikein epäilin että onko tämä nyt muka pää alaspäin, mutta kyllä sellasta monoa tulee kylkiluihin että varmasti on.

Eilen keitin tutin ja rintakumit ja varmuudeksi vielä tuttipullonkin valmiiks. Olen viimisen viikon aikana valmistellut ihan paniikissa kaikkea vauvan tuloon liittyvää, ihan vaan teista johtuen =) Alkaa jo niin monella olemaan H-hetki lähellä ja muutama on pikkuisensa jo saanut, että iski tosissaan tajuntaan että TÄÄHÄN VOI OIKEESTI SYNTYÄ KOSKA VAAN!!!!! Ihanaa!!!

(.) Maha on ihana ja iso edelleen. Issias kipuilua on vaihtelevasti, yks päivä vihlas oikein urakalla kesken keittiöön menon, astuin vaistomaisesti jotenkin vinoon ja pikkuvarvas kopahti ihan SAIRAAN lujaa keittiön oviaukon karmeihin. Ihme jollei oo murtunu koko varvas, no veipä tehoa ainakin issiakselta =) Siinä istuin sitten jäinen hernepussi varpaassa keittiön lattialla itkua vääntäen, hyvä kun ylettyy ees varpaisiinsa =D

Jos nyt jatkais siivousta, tekis mieli pestä ikkunatkin....jaksaisko....(maybe not =D )

Aurinkoista lauantaita masukavereille!!!

loka_mama 36+5

Tulimpa minäkin piipahtamaan ja katsastamaan josko joku ois synnärille jo lähteny :)

Viime yö meni ihan kivasti. Illalla oli vaan aivan tuskaisia sydämen tykytysiä. Oma sydän siis muljahteli inhottavasti ja välillä hakas tosi kovaa ja välillä taas hitaasti. Onko kenellekään kokomusta moisesta? Pikkaisen pelästyin jo. Tunnin verra sitä kesti, mutta sitten sain nukahdettua ja yöllä ei enää mitään.

Mä liityn muös näihin jotka ymmärrä ei tota bb hömpötystä. Järkyttävää!! Sitä oikein tuntee myötä häpeää jos erehtyy vähäksi aikaa katsomaan sitä!

No niin täytyy tästä valmistautua kirpputorille lähtöön. Lupasin isomman neidin ottaa mukaan tekemään löytöjä. kivaa!

Ajatella. Huomenna on meijänkin vauva täysaikainen ja loppusuora voi alkaa. IHANAA. Jännää!!! Niin ja tosiaan ens viikonloppuna alkaa meijän oma kuukausi!

Hauskaa lauantaita kaikille!

Mamseli rv36+6

Äitini kertoi että siskoni oli vielä synnärille lähdettäessä perätilassa, mutta kääntyikin sitten synnytyksen edetessä niin että syntyi pääedellä. että näinkin siis voi käydä : )

Täällä yö suju ihan suht hyvin, kun sain illalla käytyä kakkosella. Ja IHAN oikeesti, mä jo luulin että se on vauva joka sieltä punkaa ulos, ku sattu niin rutosti ja piti AIVAN täysillä punnata että jotain sai ulos. Miehelle sanoinki sen jälkee että voi vauva raukkaa, se varmaan luulee että äiti yrittää väkisellä sitä punnertaa ulos vaikka toinen ei oo ollenkaa vielä valmis tulemaan ;)

Miehet lähti tuossa puolukkaan ja oon ite tässä keittäny mehua ja kalakeitto on tulilla, kohta pääsee syömään! Koin vaan järkytyksen ku pelkään hulluna kaikkia lentäviä ja muitaki ötököitä- olin laittamassa pyykkejä narulle tuolla kylppärissä niin yhtäkkiä jostai sellanen nyrkin kokonen mehiläinen surrasi korvan juureen :O Säikähin sydänkohtauksen partaalle, ja kiljuin ku vietävä! Onneks sain teljettyä sen sinne kylppäriin- nyt vaan ootan tässä että joku rohkea uros tulis tappamaan sen pistiäisen että pääsen laittamaan loputki pyykit kuivumaan. Tiedän vaan, että oma mies nauraa mulle taas että on siinä rohkea nainen...phah. :) Mutta alko oikeasti supistella heti sen jälkeen ku olin säikähtäny. Jeni- sinäku siellä toivot sitä synnytyksen käynnistystä niin käskepä miehen säikäyttää sua, jos ne supparit sais siitä alkunsa :)

Minun on pitäny ihan ruveta päivittäin laskemaan nuita vauvan liikkeitä, ku tuntuu ettei se tosiaan enää liiku ku vähän vaan. Pitää iltasinki aina töniä massua että sais jotain liikkeitä aikaseksi ja saa nukuttua rauhassa.

Mutta, pitää nyt lähtä katteleen tuo keitto loppuun ja laskemaan mehut maijasta, että pääsee syömäänki.

Balaamisiin!

Jääsydän rv 34+4

heippa.

mulla on niin kurja olo, itkettää vaan kokoajan, olo kuin valaalla, hirmuisena turvotusta, näytän ihan hirveälle possulle ja jalat täynnä suonikohjuja, siis oikeesti täynnä ihan parissa viikossa tullut,nilkkoihin asti:( tukala olla, masu raskausarvilla, muutenkin olo ihan masentunut.

eikä oloa helpota että tiedän valitukseni ihan turhamaisiksi, tärkeintä kuitenkin että vauvalla kaikki hyvin,eikä oma ulkonäkö. alkaa vaan olo olla jo niin raskas, ei onnistu enää mikään toiminta kun vaan joka paikka turvonnut ja kipeä, supistelee ja olo pökkelö.

haluaisin jo vauvan syliin ja että omakin olo kohenisi.

anteeksi kamala valitus ja omanapaisuus,nyt vaan niin kurja olla että vaan itkettää..

voimia kaikille vaivojen ja harmien kanssa. ja onnea vauvanhakuun lähteneille.

palailen huomenna ja yritän olla paremmalla päällä.

amatsoonivalas fiikuna ja mytty rv 37+3

Täällä ollut totaalinen nettipimennys muutamia päiviä, kun Elisa sanoi sopimuksen irti. Vieroitusoireita pahoja oli ilmassa, kun ei edes maileja päässyt lukemaan . Olen siis vähän kiskalla tapahtumista.. No, se Päivän pinosta kävi ilmi, että Zimpuran vauva se siellä kovasti vielä kääntyilee, toivotaan, että ymmärtää sen tehdä vielä kerran. Ystävälläni, lokamamma hänkin, on sektio ensi ke juuri perätilan vuoksi, silloin viikkoja 39+1. Heillä vauva on ollut perätilassa -toisin kuin Zimpuralla - käytännössä kuitenkin tosi kauan, eikä hän halunnut lähteä enää käännösyritykseen. Akupunktiolla vissiin myös yritetty kerran, jos haluaisi vauva kääntyä, mutta ei.

Täällä edelleen vointi hyvä ja ei ole mitään valittamisen aihetta. Tää on ihan ihmeellistä kyllä. Eilen kävin jopa jumpassa, toki tosi kevyesti, mutta kuitenkin ihan siellä muidne joukossa takarivissä heiluin koko tunnin. Tänään tuli kovasti shoppailtua Lastenvaateliike Bobon ystävänmyynnissä. Ostin tyttärelle ihania hamosia, talvitakin yms ja tulevalle pikkuveljelle lisää ihanuuksia. Tänään siellä oli kaikki -50% ja huomenna vielä lisä ale 20% eli jos joku pk-seudulla on kiinnostunut mm. espanjalaisista ja ranskalaisista lastenvaatteista,. niin huomenna Lauttasaareen klo 10-16 ostoksille :-) Tosi paljon oli varsinkin 56-68 cm vaatteita.

Nyt ruoan laittoon, Tytär tuijottaa piirrettyjä ja odotamme miestä kotiutuvaksi salilta.

Jolla 35+3

ps. COE, toivottavasti suursiivous siellä jo onnellisesti pulkassa :-) meillä sama tehtiin viime vkl ja nyt vihdoin myös kannettu kehto varastosta ylös yms. valmistelevaa toimintaa eli taitaa se vauva tosiaan meillekin sitten ihan oikeasti tulla joskus, alan VIHDOIN uskoa itsekin ;-)

BERNUSKI, mä oon kuullut sanottavan että keskim. 200g/vko tulee vauvalle painoa näin viimeisinä viikkoina.

PikkuvaateG: meillä on varmasti riittäväsi ihan pienimpiä vaatteita, varsinkin jos tulee toinen tyttö. Pojallekin on alkuun ihan riittämiin unisex-värisiä, mutta sitten saan kyllä käydä ostamassa muutaman vaaleansinisen vaatekappaleenkin:p

Josta aasinsilta Boboon: mä en viitsinyt lähteä sinne ryysikseen, kun olisi pitänyt ottaa tyttö mukaan. Mielessä kyllä kävi...Tuskin siellä enää huomenna on mitään kiva jäljellä ja noita pieniä kokoja en voi ostella, kun en tiedä tulevan vauvan sukupuolta, damn. No, säästyypähän nekin rahat.

NAZU ja LUPICAIA, HUHUU!!!:O:O:O

Ihana aamu, tämä tekee niin terää :))))

COE:

Jotenkin tuokaan ei nyt oikein tunnu sellaiselta joka voisi meidän väleihin vaikuttaa. Mekun molemmat ollaan melkeimpä tismalleen samassa tilanteessa. Kotona hoidetaan lapsia ja kaverilla " kans" kaks lasta. Musta tuntuu että kaverin oikuttelu alkoi silloin kun meillä oli miehen kanssa suuri kriisi meneillään, oltiin luovutettu toisen lapsen yrittämisestä, päätettiin luopua lapsettomuushoitoihin menosta jne...

Eli juuri silloinkun mulla oli tosi raskasta aikaa ja olisin kaverin tukea tarvinnut...Siksi tämä tuntuukin jotenkin NIIN vaikealta. Minä kun olen aina ollut luonteeltani sellainen että toiset ensin ja itse tulen vasta jossain kaukana perässä..Enkä siis voisi kuvitellakaan tekeväni/sanovani kaverilla tuollaista mitä esim. tämä kaveri on mulle sanonut..Ja ihan mielettömästi olen tukenut häntä kun vaikeeta ollut...

Tänään pitäis lähteä siskon pojan synttäreille ja minähän aion kerrankin laittautua ja edes yrittää vähän näyttää nätiltä kun kerrankin on aihetta juhlaan :)

Paplarit päässä täällä istuskelen ja kohta aion yltää varpaan kynsiä lakkaamaan( miettikää hei!:D)..

Turhamaista, mutta nii ihanaa ;)

C.

Varsinkin noita 50-56cm bodeja on kyllä jo vähän liikaa... En tiedä ehtiikö noin monia edes käyttämään. Esikoiselta on jäänyt ja muiltakin saanut. Sitten vielä yksi nippu palautui lainasta kaverilta juuri eli huh huh.

Ihanaa, se on lauantai taas :)

Jotenkin vaikea viikko takana, ihana kun mies on kotona <3

Tosi lämmintä keliä luvattiin vielä täksi viikonlopuksi ja sitten vissiin kylmenee..Lapissa tullut jo ensilumet maahan =O

Tosi mielenkiintoiselta vaikuttaa tuo vauvan kääntäminen.

Hienoa, ALISA, että se onnistui ja toivotaan että vauva pysyisi oikeassa asennossa loppuun asti :)

Mulla sisko ei suostunut käännösyritykseen kun odotti kuopustaan joka viihtyi istuma-asennossa. Oli kuullut niin paljon kauhukertomuksia kyseisestä toimenpiteestä. No, tyttö leikattiin ja kaikki sujui hyvin :)

Jos Mianni sinä oot kalkkis niin olen sitten minäkin ;)

Nimittäin niin suurta idiotismia siellä talossa ne ihmiset esittää ettei tosikaan =O Jotenkin ahdistaa katsoa sitä huutoa/kaaosta mitä aikuiset(?) ihmiset saa aikaan.

Ja onhan siellä nyt tapahtunutkin aikamoisia juttuja, huh =P Mutta kyllä se " ope" minun mielestä tyrkytti itseään aikalailla sille Mikalle..

Mies teki aamupalaa, :) täytyypä mennä syömään ihan rauhassa ja sitten suihkuun :)

Mukavaa päivää kaikille!

Terkuin,

Camelot 36+2

Tämän ohjeen olen saanut ainakin yhdeltä joogaohjaajalta ja yhdeltä kätilöltä: vauvaa voi yrittää houkutella kääntymään raivotarjontaan menemällä konttausasentoon, pylly reilusti pystyyn ja kädet kyynärpäihin nojaten lattialla. Ei mikään huippumukava asento -eikä varsinkään tyylikäs- mutta sinuna mä kokeilisin, kun vauva on kerran vasta volttinsa heittänyt. Saattaisi vaikka innostua kiepsahtaamaan takaisin. Itse joskus tuossa asennossa yritin esim. katsella telkkaria, mutta niskat meinasivat mennä nurin. Lukeminen onnistui vähän paremmin=)

Heti aamusta oon ollu ihan hirveen kiukkunen....

jotain ihan yleis v...sta vaan, mikään ei oo hyvä,

että hyvin alkoi tämäkin lauantai aamu.

Kiitokset Alisa78:lle tiedoista ja kannustuksista.

Enköhän mä siellä sitten pärjää.

Oli hyvä vähän kuulla mitä tuleman pitää.

Meillä kyllä kaveri ollu jo reilusti yli kuukauden raivotarjonnassa, mutta nyt menny kääntymään pepulleen :(

Lääkärikin kyllä sanoi, että tuntuu olevan niin liikkuvainen lapsi, että saattaa jopa viikonlopun aikana kääntyä taas jo päälleen.

TOIVOTTAVASTI!!

Mutta vähän iloisempaa ja pirteämpää aamua muille :)

Zimppu ja masukki 36+4

Että oli SURKEA yö taas....Hemmetti soikoon, alkaa ottamaan pattiin oikein urakalla!!

Käytännössä katsoen menin nukkumaan siinä PUOLI 4 !!!! Yritin toki ennenkin, mutta heräsin tunnin unien jälkeen, kun koira ravisteli päätään oikein urakalla. Siinä kun sen korvia putsailin, alkoi sormia neulustelemaan ja sitten meni totaalisesti HERMOT!!!!

Istuin alakerrassa sohvalla ja itkin ja itkin ja itkin...Oli TOSI kurja olo ;( Tuntui, että mitä helvetin pahaa sitä ihminen on tehnyt, ettei anneta ees NUKKUA??!!!! Mielummin valvoisin sen takia, ETTEI NUKUTA, mutta kun väsyttää niin perkulasti vaan kun ei PYSTY makaamaan näitten v****n sormien kanssa!!!:((

Kuuntelin miten koira aina välillä ravisteli yläkerrassa päätänsä ja päätin, että laitan korvatulpat korviin ja painun sänkyyn! Ja näin teinkin ja nukuin sitten ysiin saakka :) Että kovin pitkiä unia ei tullut otettua. Isäntä kyseli aamulla, että miks korvatulpat on mun yöpöydälläni???! Sanoin, että SIKS KUN NE OLI MUN KORVISSA, JOTTA SAIN NUKUTTUA!!!

Vauva onneks piti mulle yölläkin seuraa:) On ruvennut potkimaan voimakkaasti tosi ylös, ihan tänne melkein rintalastaan saakka ja kylkiluut välillä narahtelee, kun poika työntää oikein jalkojaan suoriksi-se tuntuu kieltämättä hieman epämiellyttävältä....No, eipä ainakaan epäselvyyttä onko raivotarjonnassa vaiko ei :D

Illalla en ole varma olleskaan, mutta mietin oisko voinut kerran supistella....Vatsa meni tosi kovaksi ja poltti, mutta ei kuitenkaan ollut sellaista menkkamaista kipua vaan POLTTOA ja tuntui enempi ylä-keskimahassa kuin ihan alhaalla. Sitä kesti ihan hetken ja meni ohi.

Taidan vaan liikaa toivoa, että olis ollut suppari:)

BB:stä....Juu siis ne on tosiaankin idiootteja lähestulkoon koko porukka ja siks varmaan mä olenkin siihen _niin_koukussa :D :D Kerrankin tuntee, ettei ite välttämättä olekaan se idiotteista idiootein....*hih*

Mua kyllä kans hävettää ihan niiden puolesta joka kerta, kun sitä ihme mesoomista kattelen...että eivät ole tosiaan meikäläisen idoleita, vaikka niitä joka päivä kattelenkin!!

Ja se Kaarlo on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän....Just se mitä kertoi tyttöystävästään sai mut häpeemään sen puolesta korvat päästäni ja sitte eilen...Niin oli kuin pikkumukula, joka ei saanut oikeenlaista karkkia... " Vittu ku mää en juo kaljaa" Vittu vittu vittu....sadismia saatana...vittu!!" NAURETTAVAA :D :D Ensin on naama väärinpäin, kun ei saa " keijoo" ja sit ku annetaan niin ei siltikään ole hyvä...HUH HUH!!!!

Huomenna olis sitten 39 viikkoa täynnä, WAU!!! Laskettuun aikaan enää VIIKKO!!! Hui Hai :D Meinaan kyllä, että vauva syntyy ens viikon aikana...mutta ans kattoo ny;) Kaikki veikkaa, että yli menee...paitsi mä itte :o

Nyt toivottelen kaikille OIKEIN MUKAVAA LAUANTAITA!!!

Halauksin: Je_Ni & " Pikku-Isäntä" 38+6... ;)

Pikaisesti tässä jotain naputtelen. Kohta pitäs alkaa pikkasen siivoilemaan taloa, mun äiti tulee hoitamaan kuopusta muutamaksi tunniksi, kun meillä on ne hautajaiset.

Oma olo on nyt parempi kuin aiemmin tällä viikolla. Eilen illalla päänsärky laimeni ja nyt on jäljellä enää pieni jomotus.

Pissassa oli erittäin haalean plussan verran proteiinia nyt ja aamupaineet oli 132/92.

Ajatelkaas, ensviikolla vaihtuu jo meidän kuukausi :)

Leppoisaa Lauantaita kaikille, palailen asiaan illalla!

Mianni 36+0

P.S. Katsoin eilen miehen seurana sen BB:n, en olekaan kattonu kuin sen ihan ekan jakson. Ja täytyy kyllä sanoa, että miten voi aikuiset ihmiset olla nuin lapsellisia?? Ihan ihme kiljumista, vitun hokemista ja kännäämistä. Oma mielipiteeni ohjelmasta vaan vahvistui; täytyy olla jo valmiiksi hieman pipi päästään, että moiseen hakeutuu! Ainoo positiivinen asia siellä näkyi olevan se Kari tms, se vaan on niin ylihassun näköinen ja kuulonen, että pakostakin hymyilyttää :) Sais voittaa koko jutun! Mutta, ehkä minä oon vaan liian kalkkis / tosikko :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat