Vierailija

Kommentit (17)

jos sitä lihaa ei voisi käyttää siihen asti. HALOO muorit. Se yhden yön sääntö koskee juuri sellaista kaupassa jauhettua lihaa joka on pakattu kelmuun/styroksiin. Ei niitä vakuumeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaan että ne käytettäisiin mahoillisimman nopeasti. Lukemani mukaan niihin alkaa pesimään ties mitä pöpöä, koska säilytysajat ovat niin pitkiä. Ihmettelen kyllä juu, mikseivät sitten lyhennä sitä käyttöaikaa. Itse kyllä käytän jauhelihan heti, tai sitten pakastan. Ikinä en venytä sinne viimeseen käyttöpäivään.

jääkaapissa pitkään, mikrobit alkavat elämään. Ja kaupassa säilytyslämpötila on tismalleen oikea, toisin kuin jääkaapeissa aina. Lisäksi minulla on kokemusta siivoojana ollessani, tiedän kyllä miten lihoja siellä säilytetään ja käsitellään,sitä ei tarvitse minulle kertoa.

Ne on niin laaduttomia. Vaikka kuinka maustaa, niin maistuu läpi sellanen huono liha. Ostan nykyään vain kaupassa jauhettua lihaa. Valitettavasti vain muutamasta paikasta saa.

Siellä säädetään kyllä termostaatit oikeanlämpöisiksi, mutta se itse säilytystila ei kyllä pidä lämpöä koko ajan samana. Päälimmäisenä olevat lihat ovat lähes " huoneenlämmössä" usein.

Vierailija:

Lainaus:

Ja kaupassa säilytyslämpötila on tismalleen oikea, toisin kuin jääkaapeissa aina. Lisäksi minulla on kokemusta siivoojana ollessani, tiedän kyllä miten lihoja siellä säilytetään ja käsitellään,sitä ei tarvitse minulle kertoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat