Seuraa 

Mitä kuuluu?

Pilette

Kommentit (2)

Ikkunasta näkyy hädin tuskin ulos. Sumu on sankka.

Eilen illalla oli hoidossa ystävän lapsi, jotta äiti pääsi teatteriin, kun iskät (myös meidän) olivat mieron tiellä. Töistä tullessa ajattelin, että voi ei, mitä lupasin. Mutta ilta sujui todella hyvin ja lapset leikkivät ja touhusivat omiaan. Itsekin olin enemmän lässä ja se näkyi lapsissakin.

Päivällä lapset olivat isovanhempinen kanssa katsomassa autotonta keskustaa ja saivat ilmapallot. Otso oli pahoillaan, kun tajus että meille tulee kaveri hoitoon, etteivät he ymmärtäneet ottaa myös kaverille palloa. Ihanaa, että ajattelee myös muita.

Lempo, tosiaan samassa venheessä ollaan. Mulla on nyt parempi olo, kun tiedän, että asialle on tehty ainakin jotain ja torstaina päästään taas vähän lähemmäksi terveyttä. Ja maito jätettiin uudestaan pois, tarhassa kokonaan ja kotona sitten kontrolloidaan määrää. Valma on ollut kuin eri ihminen, kun on kaksi päivää ollut kotona, vaikka on nuhanen perustoiminnot sujuu, eikä ole kovin kärttyinen.

Ynis, meillä tutin jättäminen sotki erityisesti nukahtamisen ja täytyy sanoa, että edelleen nukahtaminen kestää, muttei kuitenkaan enää ihan mahottomasti. Meillä tutin jättäminen oli mulla pitkään mielessä myös terveyssyistä, vaikkei sitä korvatulehdusten ja tutin/pullon syy-seuraussuhdetta ole täysin varmennettukaan.

Kukkuu, olen niin pahoillani että teillä on tämä homeongelma. Toivotaan, että ongelma on kuitenkin pienempi kuin pelkäät :(.

Tänään tiedossa omaa aikaa liikunnan parissa. Menen pitkästä aikaa, joko salille tai sitten oikeen ohjattuun jumppaan. Huomenna vielä lenkille ja Otson kanssa uimaan. Emme ole käyneet uimahallissa sitten vauvauinnin ja Otso kuitenkin tykkään ja voisihan tuo uimataitokin kehittyä paremmin jos kävis vedessä. Liikuntaa siis tiedossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja käykää kaikki kertomassa, mitä teille kuulu?

" Saasinko judurttia, äiti?" Kysyy Valma. Kun noin nätisti pyyytää, on mentävä.

Pilette

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat