Vierailija

Onko siitä mitään apua, en viitteis turhaan väsyttää itseäni, mutta haluan hakea vauvan jo kotiin!!!! Onko kellään omakohtaista kokemusta ja millä viikoilla silloin olet ollu?

Kommentit (10)

Siivosin, saunoin ja harrastettiin seksiä, lenkkeilin päivittäin -aina kun supisti. Mutta johonkin ne supistukset meni!

Varsinkin viikko 37 oli yhtä siivousta ja puunausta. Muistan hyvin kun laskin kipeitten suppareitten välejä. Valvoinkin viikonloppuna paljon niitä laskiessa.

Lapsi syntyi sitten viikolla 39. Olin älyttömän väsynyt. Synnytys kesti 23 tuntia. Nukahdin heti kun pääsin salista.

Kakkosen kohdalla otin rennosti, hoidin esikoista. Harrastettiin seksiä kun haluttiin, elettiin normaalisti ja lapsi syntyi 40+2. Jaksoin paremmin kun olin kerännyt voimia.

Haaveillaan kolmannesta raskaudesta ja aion levätä ja nauttia mahasta viimeiseen saakka. Itse olen kaivannut masua jo sairaalassa. Vauvaan kerkee tutustumaan kun molemmat on synnytykseen valmiita.

Väsymys ja kolotukset on ikäviä sivuvaikutuksia. Musta on surullista että joillain naisilla on kiire päästä synnyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ennenaikaisen synnytyksen vaara ja olin ollut vuodelevossa ja kaikki ylimääräinen työ ja liikkuminen oli kielletty.

Sitten kun ensimmäisen kerran lähdin kävelemään vähän enemmän ja jotain pientä touhusin pihalla, syntyi vauva seuraavana yönä. Silloin oli vkoja 37+6. Mikä merkitys sillä liikunnalla oli, ei voi tietysti varmasti sanoa, mutta luulen sen käynnistäneen synnytyksen.

itse kyllä viimesilläni siivosin joka päivä oiken perusteellisesti kämpän, pesin mattoja ja jahtasin pihalla kahta taaperoa ja isompia sisaruksia, tein koirien kaa pitkiä kävelylenkkejä, pesin ikkunat eikä tuollasella ainakaan vauvan syntymään ollu mitään vaikutusta. Syntyi känynistyksellä reilusti yli la:n. Ei sitä synnytystä pysty mitenkään itse käynistämään, vauva syntyy kun on valmis syntymään.

mutta kyse olikin siitä, voiko rasitus käynnistää synnytyksen.

Minä olin ollut kymmenisen viikkoa jo varuillani, mutta ensimmäinen raskaampi päivä käynnisti synnytysen, luulen niin.

5

Mutta ei normaaliraskaudessa rasitus kyllä käynistä synnytystä. Miten muuten esim. mun kohdalla lääkäri sanoi että kerran normaali raskaus, voin jatkaa liikunta harrastustani ihan loppuun saakka, eikä siitä ole varaa. Ja mun harrastus on kyllä todella kehoa rasittava.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat