Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

vatsan yläosassa, kylkiluiden alla. Ehkä se on sittenkin peppu joka ylävatsallani punkee. Neuvolalääkäri ei ollut täysin varma tarjonnasta joten teki lähetteen äitiyspolille.

AP

Perätila vauvalla ei nimittäin ole siinä kylkiluiden alla mitään millä ' potkia' Kädet tulee jonnekkin navan tienoille ja pään liikkeet ei oo sen tyylisiä et niitä vois pitää potkuina. Tää on siis ihan mun teoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vain pieniä töytäisyjä. Saa hyvinkin tunnin kuunnella et saa 10 liikettä täyteen. (sillon kun tää on oikein päin niin kestää ehkä 15 min.) Mä oon ite aatellu et kohdun muodon takia perätilavauvan jalat ei mahdu kunnolla liikkumaan. Ja käsien liikkeet on PALJON hiljaisempia. Joskus tää oli varmaan varpaat alimpana, kun tuntu siltä et kohta tulee jalkaa ulos asti.

Aivan. Välillä tuntui että saa varmaan jalasta kiinni alapään kautta ;)

Liikkeet oli minunkin mielestäni jotenkin hiljaisempia kuin ekan lapsen kohdalla ja eka oli raivotilassa koko ajan.

2

Mut vielä viikko sitten tää oli perätilassa,sit liikkeet yhtäkkiä muuttu niin et tuntu KOVIA liikkeitä ihan vatsan yläosassa. Siitä sit päättelin et nyt ollaan vaihteeks oikein päin. TOIVOTTAVASTI tä pysyykin näin. YHden olen perätilassa synnyttänyt, mut mieluummin ihan oikein päin kiitos =)

niitä. Silloin en itse tajunnu et vauva on kääntyny ja kun se neuvolassa huomattiin niin seuraavana yönä lähdin synnyttämään. Ei ehditty paljon käännellä tai muuta =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat