Seuraa 

Sivut

Kommentit (22)

Enpäs oo varmaan viikkoon käyny kirjoittelemassa (voi olla että pidempikin aika on menny).

Nyt ajattelin ihan pikakuulumisia laittaa...

Mies tunsi eilen ekaa kertaa Pienen potkunmojahdukset mahan päältä. Jäi vähäksi aikaa silmät selällään tuijottamaan ja sitten alkoi hymyillä tyytyväisenä <3 Täällä alkaa nyt jo joka päivä tuntua nuo liikkeet ihan kunnolla. Tuntuu, että nekin pikku potkut vaan voimistuu päivä päivältä! Ja kumma, että nuo liikkeet tuntuu noin hyvin, kun torstain ultrassa selvisi, että istukka on kohdun etuseinässä...

Mutta:

Miten te muut olette ajatelleet, otatteko selville, kumpaa odotatte? Mulle on iskeny ihan *kamala* tenkkapoo, kummin tehdään, kysytäänkö vauvan sukupuoli vai ei sitten kolmen viikon päästä rakenneultrassa... Pää hajoaa! ;)

Ihanan syksyistä viikonlopun loppua ;) kaikille maaliskuisille!

:) Onni-Ihme ja Pieni rv 16 tasan!!!

Reissu on takana päin. Kyllä se niin menee et home sweet home. Ihanaa on kohta köllähtää omaan sänkyyn ja saada hyvä tyyny pään alle. Viime yönä mulla olikin sellainen n. 2 cm paksu ja ainakin 20 vuotta vanha tyyny. :) No nyt sain ainakin hyvän joululahjavinkin...

Eipä tänne oikeen mitään kummallista kuulu. Samaa rataa siis kuin ennenkin. Pahoinvointikaan ei ole tullut takaisin, ainoastaan väsyttää ja uuvun todella herkästi. Tänään siivosin meidän auton sisältä ja sen jälkeen oli pakko ottaa pikku tirsat. :)

Neuvolakin ois vasta Aleksis Kiven päivänä, eli sinnekin on vielä matkaa. Sitä siis venaillessa...

TAPPERT: Mä olen menossa synnyttämään EKKS:saan toistamiseen. Mulle ei ainakaan jäänyt mitään epämiellyttäviä kokemuksia ja ruokakin oli hyvää... :) Voithan toki kysellä multakin jos haluat tietää jotain. Heh!

Mutta nyt saunaan ja sit pehkuihin! See ya!

Hanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei siis MAALImasujen vaan maalisten..voi helkatti, miksei tota voi korjata mitenkä? Vai voiko muka?..

Nyt kiukuttaa - meen keittää kahvia ja palaan sitten, toivottavasti joku muukin on hereillä jo. Tänään en siis aio edes yrittää saada eilisen linkkiä tähän mukaan..ei tällä kirjoitustaidolla.

Tappert ja Puksu 15+6

vika vapaa ennen työputkea ja olen jo hereillä - hullu mikä hullu.

PUUENKULI;

Millon mä tuon ton koiran? Hetikö? Kamat on jo autossa että mihinpäin me tullaan..

Auttasko sun selkään kylmägeeli? Siis jos siellä on ihan selvä kohta joka on jumissa. Kannattaa kokeilla kauratyynyäkin..tai sitten meet vaan hierojalle. Ei varmaankaan ole mukavaa.

ONNI-IHME;

Hassua että toiset vakuuttelee aina ettei liikkeitä tunne kovinkaan aikasin jos on istukka etuseinässä..niin ne ihmiset vaan on erilaisia :) Mä vielä odottelen..

Sukupuolen selvittämisestä;

eiei..me ei haluta tietää kumpi Puksu on, säästetään ylläriksi :) Eikä meillä kunta edes tarjoa rakenne-ultraa, joten mietin vielä menenkö yksityiselle vaiko en, kovin paljon se kuitenkin maksaa..enkä usko että siitä selviäisi kovin paljoa enempää kuin nt-ultrassakaan - siis tarkotan että kun sillon näky kaikki raajat ja tärkeet sisäelimet niin eiköhän ne kunnossa sitten ole, tuskin tässä 6-9vkon aikana ehtii ylimääräsiä käsiä/jalkoja kasvamaan..tai enhän mä voi tietää mutta..mietin vaan onko se meille tarpeen. Toki riemusta kiljuen menisin jos se tarjottais.

Aamullakin vielä " polttaa" nivusissa ja vihloo välillä joissain asennoissa..kirottua, eikö se meinaa loppua enää ollenkaan?! Miten hitossa selviän töissä jauhoämpäreistä ja vesiämpäreistä ja paaleista ja kaikesta jos pelkkä pottuämpärin nostaminen teki eilen niin kipeetä?? Tulispa jo tiistai ja neuvola...

Tappert ja Puksu 16+0!!! Lähtee keittämää aamukaffetta

MASULI; ei en ole kättärille menossa, valitettavasti. Asustan pikkupaikkakunnalla, josta menen TYKSiin synnyttämääb. Täällä lopettettiin synnäri 3v sitten, ja sitä myöten kaikki politoiminta myös. Nyt täällä ollaankin aika " hukassa" , ja ainoa johon voi " turvautua" on ma-pe 8-16 äitiysneuvola, josta ei juuri apua heru. En tiedä olisko meillä oikeus ottaa yhteyttä tarvittaessa TYKSin äitiyspoliklinikkaan. Toki neuvola ottaa, jos tarvis, mutta tuota tunnin ajomatkaa ei " turhaan" ajeluteta..näin olen käsittänyt. Silloin oli helppoa, kun esikoista odotin ja saattoi poiketa äippäpolilla omassa kaupungissa.

Minä olen ollut tuntevinani liikkeitä eilen illalla ja äsken päikkäreillä. Laiska liikkuja tämä kyllä toistaiseksi on ollut (pieni vielä). Juuri kun pongasin potkun, ja aloin kuulostella, niin ei mitään! Ja sama äsken päikkäreillä :)) Mutta kaipa ne sieltä pikkuhiljaa alkavat tuntua paremmin.

TAPPERT; juuri selin makuulla minä olen ensimmäiset kerrat liikkeet tuntenut. Esikoista odottaessa kyllä vasta rv 17+2, joten voinee sinullakin mennä vielä pieni hetki :)

Mutta ei kait kummempia tänne :)

Caius ja Ilona 16+5

Kävin juuri jumpassa ja olo on mitä ihanin! :) Vähän joudun ottamaan " varovasti" koska syke tuppaa nousemaan niin raikkaasti eikä hyppelyt tunnu hyvälle.. Perjantaina huomasin että vatsa oli nyt yhtäkkiä pompsahtanut 5cm pullolleen ja oli sitten lauantaina pakko mennä vaateostoksille. KappAhlista löysin kivoja paitoja ja housut, en vielä mammaosastolta, joten kyllä oli hyvä fiilis lähteä ystävien kanssa ulos eilen illalla. Keskiviikkona olisi sitten ultra. Odotan sitä TOSI innolla - ja niin mieskin. Varmisteli vielä tänään töihin lähtiessään että onhan hänellä aika oikein. Toivon mukaan saadaan sieltä hyviä uutisia ja sitten voikin jo kertoa ihmisille sopivan tilaisuuden tullen. Aurinkoisia päiviä kaikille! :)

Mammanalku + tiitiäinen 13+3

Heipparallaa taasen.....viikko vierähti enkä ennenmin oo ehtinyt pistäytymäänkään täällä.Luku tuokio siis.... =)

Pahoinvointia ollut tällä viikolla ihan mielettömänti,mä kun jo luulin että nyt jo vähän helpottais. Väsymys kyllä painaa ...kai tuo pitkäaikainen flunssakin vaikuttaa.....neljä viikkoa kestänyt.

Viikonloppu taasen menee töissä,ja niin hieno keli on........

Vatsa kasvaa,tuntuu että alkaa nuo normaalit housut nyt niin ahistamaan että täytyy kai siirtyä mammahousuihin =).

Alkaa jo jännittämään tuo maanantain lapsivesipunktio......saakohan sitä nukuttuakaan....=( No täytyy toivoa vaan parasta,että kaikki menee hyvin ja että tulos olisi sitten hyvä,tosin sitähän pitää odottaa pari viikkoa-oikein piinaviikot.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille " maalismasuille" =)

kyllä jäi multakin huomaamatta tuo kirjoitusvirhe viikonlopun otsikossa. eli Tappert, sä osaat kirjoittaa juuri niin kuin myös minä luen. maalimasut on munkin mielestä oivallinen nimi. tätäkin masua on toivottu jo pitkään, ja lopulta se inseminaatiolla saatiin aikaiseksi. joten maalimasu tosiaan.

tämä masu on nyt oikeasti jo vauvamasun näköinen. jännä huomata ja päästä kokemaan miten oma kroppa muuttuu erilaiseksi. niitä liikkeitä odotan minäkin malttamattomana. muutamana päivänä on jotain tuntemuksia ollut, mutta ainakaan vielä en osaa niitä liikkeiksi tulkita.

ja kolmen viikon päästä on rakenneultra, sitä täällä odotellaan myös. toivon saavani silloin tietää vauvan sukupuolen.

nyt mukavaa illan jatkoa kaikille!

ruusunpiikki rv 16+5

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8407240&p=1&tmode=1&smode=1

En olis kirjoitusvirhettäsi, Tappert, edes huomannut, jos et olis itse maininnut. Sun juttus saa mut aina hymyilemään =) Eikä edelleenkään mitenkään ivallisesti. Hih!

Juu, koiruus raapi eilen ihottumaansa, eikä totellut kieltoja. Niinpä käärin etujalkoihin ranteiden kohdalle (niillä kun kuonoaan kyhnytti) siteet ja pistin teipillä kiinni. Eipä raapinut enää. Iltalenkille piti ottaa pois. Hullun näköistä olis ollu pikimusta koira valkoisine ranteineen. En tiedä onko yön aikaan raapinu lisää, kun en ole niin läheltä koiraa vielä tänä aamuna katsonut. Niinpä uunipuurot on vähän aikaa pannassa, ohraa sisältävät varsinkin. Voipi olla, että kuonon trimmaaminenkin sai kuonon kutisemaan, ja hankasi sen sitten verille asti. Ainakin jalkojen trimmauksen jälkeen koira jyrsii niitä. Selkeesti kutiaa puoli päivää.

Mutta koirajutut sikseen ja omaan napaan. Massu on vähän kasvanut, mutta taatusti kukaan ei tajua sitä. Juuri suihkussa tarkastelin mahaani ja se näytti vaan lihoneelta. Mulla on semmonen ruumiinrakenne, että se hyvin kätkee vauvamahan sisäänsä. Terkkarikin aina ihmetteli, että minne mun maha oikein häviää, siis esikoista odotellessa. Maha näkyi kunnolla vasta raskauden viimeiset 2 kk. Nyt näkyy varmastikin jo aiemmin.

Ällötys ja oksentelu on lähes kokonaan kadonnut. Virtaa alkaa taas löytyä. Illalla oli taas semmonen melske mahassa, etten saanut unta.

Jaahas. Täytynee mennä. Mietin, että lähtiskö shoppailemaan, vaihtasko akvaarioihin vedet, vai lähtiskö pitkälle lenkille. Iltapäivällä olis taas asuntoesittelyssä käynti.

Viikonloppuja kaikille!

rimma 15+3

Tappert: juuri meinasin tulla valittamaan ettei liikkeitä vieläkään tunnu. Mutta en ole ajatellutkaan tuollaista mahdollisuutta ja mun masu on viikon sisällä kasvanut ihan hurjasti. Ehkä se särkykin oli juuri sitä kohdun kasvua, pikkasen helpottaa. Jos ei pariin päivään tunnu, taidan soittaa nlaan ja kysyä jos pääsisi kuuntelemaan ääniä.

Kohta tulee vieraita katselemaan meidän kodin ratkaisuja (valmistui viime vuonna), joten nyt suihkuun ja aamupalaroippeet pois.

Sunnuntaita kaikille MAALIMASUILLE :D

-m- ja Hippu (?) rv 16+6

Täällä taas nyt kun aikaa löytyi...

Olen nyt tullut siihen tulokseen et olen tuntenut noita liikeitä tuol masus ja pari viikkoo. Ekax en ajatellut et ne tuntemukset ois mitään, mut nyt ne on aina saman tapaisia, niin kyllä se on toi vauveli tuolla joka mun masus möyryää. Se on aikast jännä tunne, meinaan ne ei oo niinku potkuja vaan sellasta möyrimistä...HEH, blondi äiti hoksas vihdoin ja viimein kun toinen siellä liikuskeli ;))) !!!! Jee.

Eilen lähti sitten jo viikko 14 käyntiin, hienoo...Kohta ollaan jo perillä.

Mä rupeen nyt löytään sen odotuksen ilon ja jännityksen.

Varsinkin nyt kun tekee tän toista kertaa niin rupee ihan hymyilyttään mitä se oli ekalla kerralla.

Eilen kun vein pojan jumppaamaan ja siinä odotellessa istuin katsomon reunalla (luin vauva-lehtee samal), muut varmaan katto mua ihan oudoksuen kun välil pyyhin kyyneliä ja sit hetken päästä hymyilin (varmaan ihan idiootin näköisenä).

Mä olin jo sopivasti unohtanut sen vauva ajan, mutta nyt tän vauvelin myötä muisti on palautunut!!! Kuinka ihanaa se olikaan kun oli sellanen nyytti...kohta mä ryntään sitten hommaan jo tuttipulloi ja kaikkee mitä vaan saan käsiini.Niin mä tein viimexkin, kaikki oli valmiina erittäin hyvissä ajoin.

Rattaatkin ostettiin monta kuukautta aikaisemmin kun sai ne hyväl tarjous alennuksella. Nyt meinasin pyörtyy kun stoccal pyydettiin teutonia-yhdistelmistä 720¿, hei haloo mikä hinta?!

Aurinko paistaa aivan ihanasti tuol ulkona, täytyy mennä ulos pojan kanssa tekeen jotain kivaa, ennen kuin ne pakkaset ja se lumi änkee tilalle.

Oikein hyvää sunnuntaita kaikille!!!!!!

Hanan, joka löysi taas vauva-fiiliksen ja vauveli rv 14+1

Tää mamma on ollut vähän laiska kirjottamaan :( Mutta pitänee korjata asiaa ja pinoutua useammin!

Minulla kanssa kolmas keikka EKKS : aan ja muuta en voi sanoa, kun että innolla taas odotan :) No siis... en toki sitä itse synnyttämistä, mutta sitä kun saa tutustua siellä rauhassa uuteen tulokkaaseen ja sitä valmista hyvää ruokaa jota tarjoillaan usein :) :) :)

Meille ainakin sattunut mukava henkilökunta. Esikoisesta oli vaan vähän tyly kätilö, mutta se nyt johtui varmaan siitä että alkoi olla kiire saada se lapsi sieltä ulos. Itse sitä siinä tilanteessa saattoi ottaa helposti nokkiinsa jos joku yhtään tuli tiuskimaan. Mutta tosiaan, erittäin hyvillä mielillä sinne sitten maaliskuussa menossa :)

Ensi viikolla olisi taas neuvola ja seuraavan viikon maanantaina ultra :) Se vaan on niiiiin jännää mennä sinne... ihan yhtä jännää joka kerta, oli sitten esikoinen tai kolmas! Hieman jännittää siirtyykö la kun on hyvin todennäköistä että se viikolla siirtyisi myöhemmäksi. Mutta kohta sekin sitten selviää. Neuvolan mukaan olisi la 7.3.

Täällä voidaan jo hyvin ja enää ei juurikaan väsymys vaivaa. Toki tulee vielä monesti päivätirsat vetästyä, mutta johtunee siitä että jaloissa pyörii hieman yli 3 vuotias ja 11 kuinen. Ja molemmat sällit kyllä niiiiin vilkkaita ja energisiä että! Päivällä kun samaan aikaan sen pari tuntia nukkuuvat, niin pitäähän se tilaisuus käyttää hyödyksi ;)

Uteliaisuuttaan kyselen, että onko täällä mahdollisesti muita joilla jo useampia lapsukaisia ja pienillä ikäeroilla? Meillä nyt siis ei noilla pojilla kamalan pieni ikäero oli, 2v2kk , mutta nyt tulee sitten vajaa 1v5kk tuohon keskimmäisen ja kuopuksen väliin. Vähän niinkuin " kohtalotovereita" etsimässä :)

Liikkeistä joku taisi mainita. Meillä ei varsinaisesti mitään vauvan liikkeitä vielä tunnu, mutta välillä tuntuu kun joku puhaltaisi ilmapalloa masussa... siis kohtu varmaan liikkuu tai kasvaa... tai jotain. Mutta lienee lähiaikoina pitäisi alkaa jo tuntua liikkeetkin.

Nyt pitänee haukata vielä iltapalaa ja painua unten maille.

t. K@tju rv: 16+4

tää on siis tästä eteenpäin maalimasut. se nimi kyllä on omiaan koko jutulle, ainakin meillä, kun ei odoteltu millään tavalla vauvaa - edellisestäkin olin vielä ä-lomalla.

t. maalimasu ad. 16 vkoa, ei vielä liiketuntemuksia

On tainnu jäädä pari päivää väliin mutta eipä siinä mitään....

TAPPERT: tämä liikkeiden tuntemis juttukin taitaa olla kovin yksilöllistä.. meillä taas alkoi liikkeet tuntua kun makasin kyljellään eikä kellon ajalla ollu merkitystä....

En tiiä mitä toi kaveri on tän päivää touhunnu kun se pysyy kokoajan vasemmassa sivussa ja tökkii samaan kohtaan... tuntuu ihan siltä kun olis elohiiri vatsassa.. mut kun se tuntuu ja näkyy päälle päin... (mulla kun toi vatsan seutu on päässyt vähän löpsähtään...) Hassu kaveri...

Sohvi84: Vai että Äetsästä... Ihan kivaa kun on joku lähempääkin...

Mä oon nyt asunu noi 5 vuotta Vammalassa ja sain esikois poikani myös täällä... Käyn myös koulua tossa Tyvään käsi- ja taideteollisessa... Masua on jo vähän ja Hyvin on mennyt tähän asti Mitä nyt jos ei lasketa purskahtelevaa verisuonta kohdun kaulassa huomioon...

Mullakin pientä jomottelua ohimoilla melkein joka päivä mut mulla on ollu ihan pienestä asti migreeni joten mä toivon etten saa yhtään kohtausta tämänkään raskauden aikana...

Mutta nyt pitää taas mennä....

-Careless- rv 16+0

kun vauvan on vatsaansa kasvamaan saanut=)

Ihan omanapaisesti jatkan taas,ennen ovesta ulos lähtöä.Päätä jomottanut kiitettävästi jo viikon päivät,vahvistaa tuntemusta tytöstä.Pojista ei päätä kolottanut,kahdesta tyttöraskaudesta kyllä.Kolme viimeistä kuukautta toisesta putkeen=(

Painoakin oman puntarin mukaan nyt tullut+ 3kg.Kääk!Mutta mättään sitä muonaa suuhuni alati,täytyy alkaa rajoittamaan,mielitekoja.Eilen oli terveellinen iltapala=)Porkkanaa ja kurkkua kera tomaatin,dippasin taffelin valkosipulidippiin,kevyt kermaviili pohja.Nam!

Leanna ja 5 nappulaa ja masukki sissi rv 14+

Tappert, tilaisin koirasi meille tänne ajamaan kissoja vähemmäksi uuden talon pihamaalta. Menee hermot, kun joka päivä tulee vastaan joku erinäköinen kissa :/ Naapurilla on kaksi sen tiedän, mutta entäs ne muut ? Tiedättekö miltä ne naapurin kissat kuulostaa, kun ne huutaa risteykseltä asti, siis meidän tontin toiselta reunalta toiselle reunalle asti, kävellessään siitä meidän talon ohi kotiinpäin mennessään. Pari kertaa olen juossut katsomaan, että mikä siellä on hätänä, mutta ei mikään, ne vaan kävelee siitä :S

Oma olo on ihan muuten ok, mutta nytkin kun olen ollut taas raksalla aamu kahdeksasta, ilta kahdekaan niin selkä on ihan jumissa. Menin selälleen lattialle makaamaan siellä raksalla, enkä meinannut päästä ylös enää. Mies vaan sano, että nouse jo ylös ja minä makasin lattialla ja kävi niin pirun kipeää, siis ei se makaaminen vaan se jos yritti nousta ylös :(

Onneksi pahimmat alkaa olla ohi. Suomennettuna: Siellä ei oikein ole mitään, mitä minä voin tehdä, paitsi siivota, sitten kun " ukot" on lopettanut hommansa sisällä. Kotona riittääkin sitten vielä tavaroiden pakkaamista.

Nyt lapsen kanssa saunaan, ennenkuin talkoo porukka tulee tänne.

Hauskaa illanjatkoa maalimasuille !

t.Punkeli rv 15 ja jotain.

Oli ihan äimänä että mikä ihmeen kirjoitusvirhe..en ois huomannut..lukihäiriöinen ;)

En oo ehtinyt kirjoitella, enkä kunnolla lukea kuulumisia, pikaisesti vain sieltä täältä jotain lukenut. Olen ollut niin töissä ja tämä pääsärky on jotain ihan älytöntä!!! Mä tuun hulluksi kohta kun joka helkatin päivä särkee niin että pakko ottaa lääkettä!! Soittelin sinne Hyksin teratologiseen palvelunumeroon ja täytyy sanoa että se on aivan loistava paikka, mahtavaa että tuollainen palvelu on kaikille käytettävissä, sai jutella suoraan lääkärin kanssa ja hän antoi ohjeita, ei ollut kiire juteltiin rauhallisesti ja pitkää! Aivan mahtava! Jos joku ei tiedä mikä toi palvelu on niin siis sieltä saa asiantuntevaa neuvoa raskaudenajan lääkehoitoa koskien, ovat erikoistuneet siihen miten mikäkin lääke vaikuttaa sikiöön/synytneeseen vauvaan.

Muuten olossa ei valittamista, masu kasvanut kovin..liikkeitä tuntuu jotain pientä muljahdusta mutta aika vaisua vielä on.

Nyt päätä taas potemaan, ei saata kauaa olla koneella..yököttään alkaa!

Sinna rv16

Äläs nyt Tappert, toihan oli mitä mainioin piristävä aloitus. Ja mun puolesta otetaan vaikka kokonaan käyttöön. Melkein kaikkihan on aina " kuukausi" -masuja, olispahan erilainen nimi. Tänään tulee sitten vieraita ja mä varmaan kuukahdan jo kasilta nyt pitää lähteä siivoomaan ym.

En vieläkään ole tuntenut liikkeitä, en eilen enkä tänään. Alkaa huolestuttaa. Kun muuten niitä olen jo päivittäin tuntenut. Tuli nukuttuakin huonosti. Jonku ihmeen virtapiikin sain ja valvoin 23.30 asti (ekan kerran yli kahteen kuukauteen).

Tappert: mä tunsin ekat selällään maaten, myöhemmin aloin tuntemaan myös istuessa. Ne oli sellasia sipaisuja, ihan kun joku olis höyhenellä sivellyt sisäpuolelta ja sitten sellasia hentosia " nokkaisuja" .

Hauskaa vk-loppua kaikille.

-m- ja Hippu (ehkä) rv 16+5

ja mä kun olin niin surkeena moisen kirotusvieheen takia...te ootte kyllä hassuja :)

MASULI ja TAYA;

mun sisko valitteli viime raskaudessaan samaa, että liikkeet tuntu kunnes yllättäen hävis liki viikoks..kyseli jo silloin nlastakin, ja muistan vielä miten helpottunut hän oli kun kuuli, että alkuvaiheessa kun kohtu ottaa hurjan kasvupyrähdyksen, niin masuasukilla on taas enempi tilaa ja liikkeitä ei välttämättä tunnu ennenkuin asukki ottaa kohdun kasvun kiinni...tajuskohan kukaan..no, silti. Ehkä se on vaan sitä teilläkin..toivotaan niin!!

EVE;

voimia ja tsemppiä punktioon, toivottavasti kaikki menee mallikkaasti ja tuloksetkin on laatuluokkaa...mitä muuta ne sitten maalimasuilla vois ollakaan? niih. Nuku vaan yös rauhassa, hermoilu ei tee ainakaan hyvää *niin että hyvähän se on täältä huudella*

Uuuh, mä olin tulla hulluks ton piskin kanssa anoppilassa. Potut on nostettu ja kellariin köijätty, ei siinä mitään..mutta kun poika oli pihalla vaijerissaan kiinni (on siinä aina kun käydään anoppilassa kylässä), ja kissoja käppäili pihalla - luoja paratkoon sitä huudon määrää. Eikä tuota tampiota saa MILLÄÄN hiljaseks kun se alottaa kissahaukkunsa, se rähjää ja tempoo ku raivotautinen liekassaan.

Ollaan pari vuotta yritetty totuttaa sitä katteihin käymällä siellä tiuhaan ja ania se näkee kissoja jotka EI pelkää koiraa, mutta eivät itseään koiralle syötäkään. Kissat vaan lojuu pihanurtsilla ja ottaa aurinkoa, ja koira räkyttää tuntikaupalla..pihalla ei kuule kukaan mitään muuta kun sen räkytyksen..olin tulla hulluksi ja paiskasin koiran vikaks vartiks tylysti autoon (vihaa autoa ja on siellä hiljaa) vesikipponsa kera. MUR!

Liitoskivuista sitten..onko ne nyt sitten niitä mitkä tuntuu elämää kauheemmalta ja tekee kävelystä tuskaa? Siis tuntu tänään pottumaalla kun oli aikansa kyykkiny ja nous ylös, että häpyluu(?) vähintääkin halkeaa kahtia, siis ihan järjetön viiltotunne ja sellanen hurja paine joka tuntu vaan just tossa..mikähän tuo nyt sitten olis...emättimen suun tienoilla, siinä missä se luu on. Oliko se liitoskipua? Tuntu vaan välillä, ei ollenkaan jatkuvasti, mutta hetkittäin kun käveli tai nosti pottuämpäriä (hyvä syy delegoida kantaminen muille). Alkaakohan tuota nyt sitten tulla aina nostellessa sun muullon? Apuva.

Oli mulla jotain muutakin mutta mikälie raskausdementia (nuoruusiändementian lisäksi) on vienyt muistin..täytyy nyt vaan yrittää muistaa mennä kauppaan ostamaan jotain ruokaa..ellei sitten pakkasesta löydy jotain.

Tappert ja Pukkeli-pökkeli lähtee nyt kattomaa mitä täystuhot tekee ulkona

sen sitten saa kun tähän aikaan yrittää leikkaa/liimaa juttuja.

Toi vieras juttu piti olla tokan kappaleen lopussa (et olekaan yksin kirj.virheiden kanssa Tappert).

-m-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat