Seuraa 

Hei!

Vähän arveluttaa hypätä tälle puolelle, mutta tulen nyt kumminkin. Eilen oli ICSI-hoidon pp 14 ja sain kotitestissä haalean plussan. Sitten menin veritestiin ja sainkin tuloksen jo melkein samantien, kun olivat niin ihania että tekivät sen pikana. Hcg oli 135 eli kyllä kai tässä raskaana ollaan. Klinikalta sain viitearvoiksi 68-400, joten kyllähän se ihan siihen väliin asettuu. Nyt vain odottelen, että tulisi jotain raskausoireita niin olisi edes vähän turvallisempi olo. Ultra ajan sain 16.10. ja tuntuu loputtoman pitkältä ajalta odottaa sinne asti. Päivä kerrallaan on vain elettävä. Kuitenkin ihanaa, että hoito onnistui!

Kommentit (9)

a1b1c1: Itelläni oli n.viikko sitten sama tilanne, kuin sinulla eli plussasin myös kotona todella haalean plussan ja verikokeessa (pp 14) hcg oli 116.

Tein myös yhden testin vielä kotona viikon päästä verikokeesta (eli eilen) ja nyt testissä oli yhtä tumma viiva, kuin se testiviivakin... =)

Itseäni myös aluksi arvellutti, että oonko raskaana vai en, mutta kyllä kai sitä sitten ollaan...

Hoitona mulla oli PAS ja yksi alkio siirrettiin. Ultra olisi varattu 5.10 eli vielä sitä siihen asti jännityksessä ollaan... =)

-Mirtsu rv 5-

Ihanaa, että pitkä odotus on palkittu. =)

Oikein mukavaa odotusaikaa.

Itsekin kun kesäkuun lopulla testasin plussan, piti sitä varmistella varmaan ainakin neljällä testillä ennen kuin päätin uskoa todeksi. =D

-viivi rv16+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ONNEA!!! :--D Sitähän minäkin, että ei ne plussaviivojen haaleudet ja tummumiset mitenkään loogisesti aina mene, haaleatkin plussat niitä plussia on!

Itelläkin jännät paikat, testasin myös haalean plussan aconilla to (pp10), ja eilen hieman tummemman viivan. Maanantaina vasta virallisen testin aika, mutta etovaa oloa on jo ilmassa!:)

t. Mondis (onnesta pinkeänä)

onnitteluista! Kyllä useamman testin minäkin jo olen ehtinyt tehdä, ei tätä vaan meinaa uskoa todeksi! Mulla olis huomenna veritesti, siellä selviää sitten enemmän. Mutta tänään siis tuli oikein selvä plussa vielä klinikan testiin.

Kyllä se pelko menetyksestä on kova, varsinkin kun ensimmäisestä hoidosta alkanut raskaus ja traumaattinen km viime huhtikuussa vielä kummittelee mielessä. Mutta kuten sanottu, mennään päivä kerrallaan kun kahtakaan ei voi, ja nautitaan hetkestä:)

Meillä siis ICSI ja kaksi kaveria siirrettiin kyytiin.

Mitenkähän nämä viikot nyt laskettiinkaan, olikos se punktiopäivä 2+0? Sen mukaan nyt olisi siis 4+3, huh kylläpäs kuulostaa hurjalta! :-)

Kiitos teille kaikille, olette ihania! Kun jästipää olen tein vielä tänään yhden testin lisää.... Nyt tuli tikkuun sellaiset viivat kuin pitääkin! Nyt alan jo vähitellen uskomaan, että kyllä tuolla masussa ainakin yksi vauvanalku on. Alkioitahan siirrettiin kaksi, joten vielä on lisää jännitettävää. Ihanaa tämä kyllä on, voisin hymyillä koko päivän!

ONNEA MONDIS PLUSSASTA! Taidetaan mennä aika samassa aikataulussa.

Terkuin a1b1c1 4+3

Suuret onnittelut kaikille plussanneille! ja tervetuloa tänne puolelle :).

Tunteet ovat varmasti voimakkaat nyt plussatestin tehtyänne :). Minä testasin varmaan viidellä testillä ennenkuin uskoin plussan todeksi. Haamut myös minulla muuttuivat koko ajan tummemmiksi :).

Nyt menossa " jo" 10+3, aika mennyt uskomattoman nopeasti...alussa pelkäsin koko ajan keskenmenoa, mutta nyt menen päivän kerrallaan...Ei se lopputulos kuitenkaan miksikään muutu vaikka murehtisi/pelkäisi koko ajan...(vaikka ehkä se pelko meillä lapsettomilla on juurtunut syvälle...) Meillä lapsettomuutta takana vajaat 7 vuotta ennen tätä mieletöntä onnenpotkua!!!! Myös yksi keskenmeno ihan alussa...

Eli oikein onnellisia viikkoja teille kaikille!! Toivotaan, että meillä kaikilla se nyytti on tämän plussatestin lupaamana vielä sylissä asti!!

T.Annme

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat