Vierailija

Liian suuri haloo tuollaisesta.

Kommentit (16)

Koska katsoin tuon videon kahteen kertaan ja mun mielestä se näyttää siltä (kun otetaan huomioon se, että koko ilta molemmilla vipinää toisiensa kanssa) että pussailivat yms. ja kun Sorella sammui Mikaa kiinnosti kuitenkin ja yritti herätellä Sorellaa riisumalla farkkuja yms. mutta kun toinen ei herännyt kiskoi peiton päälle ja alkoi nukkumaan. Mun mielestä siellä peiton alla ei ollut mitään liikettä enää, normaalia kääntymistä tietenkin, mutta ei muuta. Ja sit se Mika pyydettiin huoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just. No 3, noin ainakin kirjoitit. Eli vaikket lupaa panoon annakaan saa kuitenkin sammuneelta vetää housut kinttuihin. Ja tässä kans, muista, että asia on sittenkin ihan ok kun kotibileissä sammuneelta tyttäreltäs on vedetty housut kinttuihin!

se ei vetänyt housuja kinttuhin. Hivutti alemmas ja hyväili. Saat ton kyllä kuulostamaan siltä että Mika on ollut alasti siellä stondis pystyssä ja repinyt housut alas ja alushousut samalla oikein kovakouraisesti ja sen jälkeen mennyt peiton alee pökkimään.

Mun mielestä se vaan yritti herätellä ja samalla innostaa sitä hyväilemällä ja laskemalla housuja ja kun tajus ettei muija herää niin veti peiton päälleen ja otti toisen kainaloon ja rupesi nukkumaan. Sillä oli kuitenkin pöksyt jalassa ja kuten kirjoitin peitto ei heilunut mitenkään....

olis vaan onnellinen, kun toinen pani tajuttomana. hehheh. Vittu mitä ääliötä olette, muistakaa sitten olla samanlaisia kusipäitä, kun tyttärenne raiskataan, kun on sammunut kotibileissä. On muuten tosi tavallinen tarina. Mut hei, sehän onkin vain " lievä" raiskaus rikoksenakin!!!

on riisunut humalaisen petikaverinsa, joka siis on jo sammunut? Ja tarkoituksena vain se, ettei vaatteet päällä tarvitse toisen nukkua. Ja onko se siis raiskauksen yritys? Kuuluisin varmaan linnaan sitten...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat