Seuraa 

Huomenta!

Kommentit (13)

Höh, olipa tyhmiä testejä!! Ehkä ne viivat piti paikkansa, mitkä löyty sieltä alta :D Itekin oon joskus koittanu aukoo niitä, ihan vaan varmuuden vuoks, onko siellä viivoja ;) heh Mutta huonommalla menestyksellä, eli ei ole nega testeistä löytyny niitä viivoja myöskään sieltä alta!! *taitaa piipaa plussata - lallallaa*

Eipä muuta tällä saralla - menkkaoireet jatkuu :/

Kp 25/n.30

Täällä kp 6, täällä täti pakkailee laukkujaan, hyvä, ei-toivottu vieras jatkossakin.

Piinailijoille plussaonnea! Piipaalla ainakin jännät paikat ja vielä raskaustestitkin olivat vastaan, höh :/ Olipa huono säkä testien kanssa.

Peipposka80 ja Iksu07: Ikävää, että täti porhalsi teillekin. Mutta kiva että loppukuullekin on minulle seuraa :)

Kisuli83 piinaillut jo kauan, toivottavasti menkat pysyy poissa.

Nekkis: Sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta! Toivottavasti merkkaavat plussaa!

Piipikkä: touhuintoa sinne :)

Muillekin plussasäteitä!

(.) Mies toteutti uhkauksensa ja osti meille kannettavan :) Syynä kuulemma se, että minä varaan ainoan koneen näillä vauvakeskusteluillani :D Minä sain tämän kannettavan nyt sitten käyttööni, kiva kiva, en laittanut ollenkaan vastaan :) Nyt kun avaa selaimen niin aloitussivuna on vauvalehden keskustelupalsta, hehee... :) On meillä siis ollu puhetta toisesta koneesta jo aiemmin, tämä vauvakuume nyt vaan vähän nopeutti ostoaikataulua ;)

Persona pyysi ekan pissatestin taas tänään (eka aina kp 6). Vihreää valoa näytti, joten ei ole aikainen ovis ainakaan tulossa. Neljästä viime kierrosta 3 on ollu 27 pv, olis ihan hyvä, kun siihen tasoittuisi, loppuis ´heittely. Olen epaa (kalaöljytuote tai miksi sitä sanois) nyt syönyt kolmisen kuukautta, toivon sen tasoittavan kiertoani, niin kuin oli jollekin tehnyt.

Koralli73 kp 6/24-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanaa miten tuo aurinko paistaa ja lämmittää.. toivottavasti se tietää PALJON myös plussasäteitä!

PIIPAA: Tsemiä! Kyllä Aconit varmasti näyttää maanantaina selvää plussaa. Vaikka se digitaaliosio ei raskautta näyttänytkään niin ne kaks viivaa kyllä vahvasti viittaisi plussaan. Ite käytin samaisen valmistajan digitaalista ovistestiä ja siinä näkyi ovis myös sisällä olevassa tikussa, jossa oli ne tutut kaksi viivaa, ja silloin toinen viiva haalea kun ei ovista näkyvissä ja tumma silloin kun myös digitaalinen osio näytti plussaa.

PEIPPOSKA ja IKSU voimahalit sinne! täti on aina yhtä ilkeä vieras. Kiva kun pysytte kuitenkin tässä meitin porukassa ;)

Itsellä piinailut jatkuu... Viime yönä jouduin esikoisen takia nousemaan keskellä yötä sängystä nopeasti ja alavatsasta tuntui inhottavan repäisevää kipua! Pelästyin pahasti, mutta se meni onneksi ohi. Koko ajan tuntuu siltä että kohta lorahtaa, mutta tätiä ei vielä näy.. Tosin en sitä ehkä odottaisi tulevaksikaan ennen tiistaita.

Pupuiluintoa ovislaisille ja kärsivällisyyttä kanssa-piinailijoille!

-Emik kp 29/27-32 dpo 7 (?)

piipaa: johan on kumma mitenkä ne kaikki testit voipi mennä pilalle :( mutta vaikuttaa kuitenkin lupaavalta jos siellä alla oli viivat :)

Minä tässä laskeskelin koska sitä uskaltaisi testaille. varmaan kuitenkin aikaisintaan ensi perjantaina. Tiedä nyt sitten mitenkä sitä malttaa odottaa. Onneksi ei kuitenkaan ole mitään testejä kaapissa niin ei tule ihan helpolla tehtyä ja jos alku viikko menee aikas kiireessä jos ei kerkeisi niin miettiä asiaa. Mutta silti mulla on niin sellainen olo että en mä raskaana ole.

Mutta muillekkin plussa onnea ja ihania piina päiviä!!!!!+++++++++

Mä sit oikein söhelsin tuon listan kanssa. Meillä on liian pitkä nimi, ei mahdu kuin yksi onniteltava kunnolla näkyviin kerralla joten lyhensin vähän nimeä eikä sekään riittäny.. Höh.

Mut antakaa anteeksi!

Tänne ei mitään uutta. Paitsi ostin eilen apteekista clearbluen digitaalisia testejä ja onnistuin kaikki kolme kämmäämään. Viiminen kerta kun moisiin haksahdan, maksokin 24,50 ... :' ( Aconit kun ei tulleet perjantaina vaikka keskiviikkona olin lisää tilannu niin oli pakko mennä ostamaan mokomia.

Mä en tajua miten mä sain ne pilattua, mutta mun 15 sekunttii oli kai liian pitkät, kun sain vaan aina virhesanoman ruutuun. Sisällä näky kyllä joka kerta testitikussa kaks viivaa (pakko oli avata.. ) , mut clearbluen sivuilla sanotaan, että sitä ei saa kattoo.

No pitää ootella maanantaihin, jos testit sitten saapus. Laitoin sinne kyllä jo palautetta.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

piipaa26/29 dpo 12 ja oireita löytyy edelleen, liekö toiveajattelua vai ei ..

Täti kurvasi tänne kylään jo kp 26, ja tämä kierto jäikin sitten 25 pituiseksi... Mutta, mutta... en vielä luovuta kesäkuun kullanmuruista, sillä Vauva-Lehden LA-laskurilla tämän uuden kierron laskettuaika olisi vielä kesäkuun puolella (nippa nappa!). Eli jään tänne kuumeilemaan loppukuun kesäkuisiin. Kuumeiluaika tuleekin tässä kierrossa olemaan jännä, sillä omiin häihini on enää aikaa hiukan yli kuukausi. JAIKS!

Eipä muuta, kuin ihanaa kuumeilua kaikille kesäkuisille, ja toivottavasti nähdään o-puolella sitten lokakuun lopussa!

Minä täällä odottelen kärsivällisesti pari viikkoa, että pääsisin testailemaan. En olisi ikinä odottanut, että minusta tulee heti asian kanssa näin fanaattinen. Nyt on menossa vasta ensimmäinen luomukierto, mutta vauva on kotona puheissa jo kovin läsnä. Realiteettejä pitää välillä itselleen muistutella.

t. toukkis kp 19/30

Kun anopista pääsin eilen eroon, niin tänään saapui täti paikalle. Ei juuri hymyilyttänyt, kun vessaan menin ja punaista löysin :( Vaikka olin asiaan aika varautunut, kun ei mitään oireita ollut, niin kyllä se silti aina kirpaisee.

Positiivista asiassa kuitenkin on, että kesäkuisista ei vielä tarvitse siirtyä minnekään.

piipaa: Tosi harmi, että testit menivät mönkään, vielä niin julmetun kalliitakin. Mutta uskon vahvasti, että viivat alla pitävät paikkaansa, älähän siis hätäile, maanantaina saat varmasti vahvistusta :)

Peipposka: pahoittelut tädin saapumisesta. Harmitellaan yhdessä ja toivottavasti neljän viikon päästä iloitaan yhdessä.

Paljon onnitteluja kaikille plussanneille, joita oli aikamoinen määrä, kun lueskelin noita vanhoja pinoja. Todella hienoa!! Kovasti tarrasukkia matkaan :)

Kaikille ovuloiville pupuiluintoa ja piinailijoille tsemppiä!

Iksu kp 1/28-35

ja rutkasti onnea kaikille tasapuolisesti. Meillä tilanteet alkaa selviämään mutta on ollut todella rankka viikko, paljon on puhuttu ja toivonmukaan pysyviä muutoksia aikaan saatu.

omaan napaan kummosempaa, oviksesta asti on oikeen puolen nivusia ja munasarjan kohtaa vihlonut silleen ikävästi ja lähes tulkoon kokoajan, mitään muuta ei auringon alla ole. Viime kierrossa näillä päivillä alkoivat ne " valeraskausoireet" ja onneksi nyt ainakin ovat poissa pysyneet, oli se sen verran raastavaa aikaa...

piinailuiloa ja plussauutisia odotellen

t.tamatu 20/28-29

Piipaa -olihan tyhmiä testejä, kun ei yksikään näyttänyt selvää tulosta..!! No nyt et vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan odottelet rauhassa (juu, helpommin sanottu kuin tehty!!) niitä testejä saapuvaksi ja testailet sitten uudestaan.

Peipposka -pahoittelut!! Onneksi pysyt kuitenkin täällä meidän porukassa! :o)

Kisuli -pahoittelut negasta! Pidä kuitenkin lippu korkealla ja testaile muutaman päivän päästä uudelleen, jos ei tilanne ole muuttunut.

Liipe -tsemmpiäja hyviä hermoja piinaviikolle!! :o)

Tamatu, ihanaa kuulla, että asiat alkaa selvitä!

ON: eilen (ja tänään) ovistestiin vahva plussa! Mieskin kotiutui työkomennukselta sopivasti eilen, ja hetihän sitä piti laittaa siimahäntiä matkaan ja tänään varmasti jatketaan samaa rataa! ;o) Viime kierrossa en havainnut ollenkaan ovislimoja, mutta nyt on tilanne aivan toinen, josko olisi otollisemmat edellytykset raskautumiselle.. (kaikkea sitä alkaakin miettiä jo tässä vaiheessa kiertoa)

Meitähän oli useampia, jolla ovisaika käsillä -pupuiluintoa kaikille tasapuolisesti!! Piinailijoille tsemppiä! Ja kaikille kesäkuisille ihanaa viikonloppua!

täältäkin.

Paljon onnea plussanneille!

Täällä on tasaiseen tahtiin nipistellyt mahasta ja rinnat edelleen arat.Mieli tekee raakaa lihaa:O

Oireet on kohdillaan ja täti ei vielä ole tullut,kärsivällisesti odotan huomiseen ja testaan vasta sitten.Yleensä menkat alkaa kellontarkkuudella, joten aika toiveikas olen tällä hetkellä.

Mutta piinaan itseäni vielä huomiseen,hieman pelottaa jos tulee nega kuitenkin.

Mukavaa lauantaita kaikille kuumeilijoille!!!

Nekkis kp 29/27

Se eilinen nega otti kyllä niin paljon päähän, tai siis lähinnä se oma malttamattomuus, kun en sen vertaa jaksanu ootella, et oisin testannu vasta tänä aamuna, että nyt yritän venyttää testaamisen maanantai-aamuun... Täti oireita ei oo ollenkaan, eikä kyllä uusia raskausoireitakaan, jonkunlaista pahoinvointia on havaittavissa...

Kisuli kp 37/33-37

Täällä vietetään leppoisaa lauantaita. Just vein kukat suihkuun, ne näytti niin surkeilta (ja pölyisiltä...) että ajattelin että suiku saattais tehdä mukavaa kukkasillekin. =) Ainakin kylppärissä on parhaillaan varsin hyvä hengittää. Nyt pitäis imuroida ja vähän pölyjä sipaista, sit kukat paikalleen. Ja sit kelpaakin viettää viikonloppua.

Tai no, Ukkokulta lähtee joukkueen saunailtaan illalla, joten mä saan ihan yksinäni olla ja nautiskella.

Mitään kummempaa ei omaan napaan tällä hetkellä, ovista odotellessa. Tällä hetkellä ei ainakaan tunnu millekään missään, joten toiveikkaana että jollain lailla ovis sit oireilis.

Mutta ollaan nyt simppoja laiteltu jo varastoon säännöllisesti, jos vaikka ovis ei oireilekaan. ; )

Jotenkin vaan on kauheen vahva sellainen fiilis ettei tästä kierrosta ainakaan mitään tule. En tiedä miks sille tuntuu, kun ei edes tärppäivät ole vielä hollilla. On vaan sellainen fiilis. Ehkä sitä jo valmiiksi varautuu tulevaan?! Tai sit hormoonit vaan tekee tepposiaan päässäkin. Muuten mieli on kyllä hyvä ja iloinen, joten ei mitään " masista" nyt kuitenkaan ole.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussailkaahan!!

Jushka, yk2 kp12/?-43

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat