Seuraa 

Poika siis ensi viikolla 7kk, ja pari viikkoa on nyt ollut yöt aika risaisia. Hereillään siis kahden tunnin välein. Meillä on oltu hyviä nukkumaan ja siksi nyt sitten ihmettelen mistä johtuu...ja olisiko jotain vinkkejä?

Soseita ollaan nyt kuukauden päivät syöty, ja niitä menee kyllä ihan hyvin. Rintaruokaa saa kyllä edelleen ja tätä sitten yöllä otetaan. Johtuisiko tästä, päivällä saa kyllä rintaa, mutta ei jaksa syödä kovin paljoa? Hampaita pojalla ei vielä ole, eikä myöskään mielestäni näkyvissä. Hän siis herää, annan rintaa ja taas jatkaa unia.

Olisiko tähän jotain syytä, vaiko ei?

Kommentit (1)

Meillä suurinpiirtein samanikäinen poika ja meno ihan samanlaista öisin. Pojjaalla on kyllä jo kaksi hammasta ja kuolaa ja hankaa taas siihen malliin, että uusia taitaa olla tulossa. Entäpä siellä, hankaako poika suuta? Kun nuo kaksi hammasta tulivat yöt alkoivat mennä plörinäksi (noin 5 kk iässä). sittemmin on tullut ryömimään oppiminen ja viimeisempänä seisomaan ja istumaan nouseminen joten luulen, että kaikki nämä vaikuttavat. Mua helpotti paljon, kun päätin, että en taistele näitä unijaksoja vastaan vaan syöttelen nyt sitten tiheään ja toivon, että joskus koittaa taas auvoisat uniajat (no tavoite 2 v mennessä ;) Huudattamaan yms. en ala, sydän särkyy ajatuksestakin.

Mulla poika vieressä, joten empä juuri edes muista, että kuinka usein syö. Soseita on syöty noin 1 kk. Päivällä muutama imetyskerta myös. Myönnetään kuitenkin, että huh kun väsyttää joinain päivänä.

Tsemppiä ja uskotaan kovasti, että tämä on nyt ohimenevä juttu!

DEux ja poika 7 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat