Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tekevät lapsen joka ikisen tuntemansa miehen kanssa? Lyhyen suhteen jälkeen aina raskaana. Vaikea käsittää.... kenen etu?

Kommentit (7)

yh:t ottavat miehen heti luokseen yökyläilemään, vaikka lapset kotona? Kyllä isommat lapset ainakin tietävät mitä siellä makkarissa vieraan sedän kanssa tehdään...

Ja kyllä näitä tapauksia on useampia. Lähipiirissäni montakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ollut nyt 2v. yksin lasten kanssa ja kertaakaan en ole miehiä kotiini tuonut.

Muutaman kerran vuodessa lähden likkojen kanssa viihteelle ja silloin jutellaan kuulumiset, syödään ja juodaan hyvin.

Mihin niitä miehiä tarvitaan?

Vierailija:

Lainaus:

tekevät lapsen joka ikisen tuntemansa miehen kanssa? Lyhyen suhteen jälkeen aina raskaana. Vaikea käsittää.... kenen etu?

Ja mä en ainaskaan edes kutsus niitä suhteix, mä vaan panen ja menen. Mitävälii kuka se isä on, kunhan samasta talosta! Kaikkia noita naapurien ukkoja oon nainu ja jo neljä muksua on tehtynä!

Hei vittu hajoo nyt rutinaas. Varmaan jokainen " yh" tekee lapsia " jokaisen vastaantulijan kanssa" siksi että on yh.

Toki on naisia, joilla on elämänhallinnan ongelmia - ja siksi niitä muksuja syntyy kuin sieniä sateella, vieläpä useiden eri miesten kanssa. Tai on naisia, jotka eivät tunnista tervettä parisuhdetta - ja siksi valitsevat aina väärin.

Yksinhuoltajuus on silloin seurausta, mutta ei yksinhuoltajuudesta automaattisesti seuraa elämänhallinnallisia vaikeuksia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat