Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis mun ongelman ydin on se, että mun sääret on aivan liian kapeat löytääkseni esim. hyvin istuvia saapikkaita. Aina on ne saappaiden varret sellaiset löysät ja tästä syystä en voi pitää hameita päälläni : -((

Toinen ongelma on todella kapeat ranteet ja kädet ylipäätänsäkin tohon kyynärpäähän saakka. Häpeän näitä, onhan ikääkin jo, ettei aivan teini enää. Esikoisellakin on kohta paksummat ranteet kuin mulla ja hän vasta ekaluokkalainen.

Oiskohan mitään liikkeitä, joilla vois kehittää noita ongelmakohtia näin koti-oloissa, kuntosallille mua ei nimittäin saa mistään hinnasta.

Kommentit (20)

Saappaitten ja kenkien kanssa ei ole ongelmia. Jalka on kyllä siro, mutta pohkeet jo ihan normaalit. Ranteet ja kämmenet on tosi kapeat ja rannekorut valahtaa läpi. Mutta ei sekään mikään ongelma ole, olen ilman koruja. Minä olen saanut kehuja kauniista käsistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tavoitteena on hyvännäköiset ja hieman muodokkaammat pohkeet, pitäisi pohkeisiin saada lihasmassaa ja se ei pienillä painoilla onnistu. Ainoa kunnon teholiike kotioloihin on varmaan aasinosto, mutta siihen pitäisi löytää sopivankokoinen avustaja. Yhdellä jalalla pohjenousu lisäpainon kanssa on varmaan sopivin vaihtoehto sinulle. Käsivarren lihaksia voi treenata tekemällä rannekääntöjä vaikka parin kilon painoilla. Luuston rakenteelle ei sitten mitään voi.

Googlettele liikeiden nimillä, jos kiinnostuit.

Terv. kuntosalitreenaaja

Nuorempana en edes kehdannut käyttää T-paitoja kun ranteet olivat niin ohkaiset ja edelleenkin tunnen itseni todella rumaksi esim. sortseissa. Kelloja en voi käyttää kunnolla, koska niistä ei saa niin kapeita että ne näyttäisi tyylikkäiltä mun kädessä. Mutta rannekoruja olen löytänyt, katsokaapa vaikka esim veromodasta ja sieltä koko S rannekoruissa.

Olen 168 cm pitkä muuten ja painoa on 52kg. Eli en muuten mikään mieletön luuviulu. Mutta nuo ranteet ja nilkat on mielestäni liian laihat, voisi olla enemmänkin paksuutta.

ranne on nykyään 13cm ja nilkka 18cm. Jäseneni ovat sirot ja sopusointuiset. Jalkani tosi upeat, pitkät (kun sukkikset peittää perinnöllisen selluliitin reisistä;)...

ranne lähinnä on haitannut siksi, että mitkään kellot tai korut eivät sovi. Tai sopii: lasten rannrenkaat.

Nilkan ympärysmitta on 18cm ja se kyllä vaivaa,sääretkin ovat paksuimmasta kohdasta vain 27cm enkä ikinä oikein ole kehdannut pitää lyhyitä hameita. Häpeän jalkojani.

Pitkävartiset kengät eivät istu sitten millään, kun joko ottaa kiinni pohkeesta tai sitten nilkkaosasta on aivan liian väljä. Nilkka on tosi siro. Mutta sitten on vielä iso räpylä siinä toisella puolen nilkkaa kiinnittyneenä.

Mittasinkin ranteen, 13cm. Ja Nilkka vain 19cm! Sama ongelma saappaiden kanssa kuin ap:lla. Nilkoissa paistaa luut, ja pohkeet näyttävät siltä, kuin niistä puuttuisi lihas sieltä alhaalta nilkan yläpuolelta. Haluaisin paksummat pohkeet. Reidet taas ovat ihan ok ja pyllyä kehuttu hyväksi. Miksi ihmeessä siis pohkeet eivät kuulu joukkoon?

Mitään rannekoruja en voi käyttää, koska jos satun löytämään riittävän pienen niin se valuu tuonne kyynerpäähän asti, koska käsi on tasapaksu.

Hanskat eivät myöskään pysy käsissä, koska ne ovat ranteista liian isot.

Jalat sen sijaan ovat oikein sopivat. Ylä- ja alakroppa on eri paria.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat