Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen itse vain tyytyväinen sillä olen laihduttanut lapsen jälkeen 20 kiloa.

Ihmetten miksi muilla on oikeus arvostella painoani.

En minäkään sano ystävilleni, että kauheeta kun olet lihonut. Näytät ihan valaalta...

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ole tyytyväinen ja iloinen painoosi. Voit kevyesti kommentoida takaisin, että tekisi hyvää sullekkin, jos oikeen törkeäksi menee. Onnea hienoista mitoista!

Jotenkin pelkään olla " liian" seksikkään näköinen, enkä siksi pukeudu kovin tyköistuviin vaatteisiin. Olen hoikka, mutta isorintainen. Siis nykyihanteiden mukainen, mutta silti tunnen oloni monesti epävarmaksi. En halua liikaa huomiota.

omat mittani ovat 166 cm/58 kg. Siihen 55 kiloon olis joskus vielä tavoite päästä niin extratyytyväinen olisin.

nyt alkuraskaus mulla menossa ja pari kiloa tullut painoa lisää ja voi että tuntuu olo läskiltä. kyllä alkoi laihis vauvelin synnyttyä.

Tuli tuosta valaasta mieleen, että kerran kun pelattiin kavereiden kanssa erästä lautapeliä ja aloin kertoa sääntöjä uudelle osanottajalle, niin sanoin esimerkkinä, että

" ..esimerkiksi jos mun pitäisi sanoa että mitä eläintä muistat ja sitten sanoisin, että valas, niin sitten kaikki arvaisivat sen..." Mua hävetti kyllä todella paljon, se vain lipsahti suusta, eikä tuo tyyppi edes ollut mikään valas.. Höh.

nolona hoikkuudestani ja peittelen vaatteilla. Painan 52 kg ja pituutta 164, eli olen mielestäni ok vielä. saan arvostelevia katseita tiukemmissa vaatteissa, joissa pyöreät kulkevat estotta! varmaan huono itsetunto kun en uskalla korostaa hoikkuutta vaikka maailma ihannoi hoikkia samalla. olen kai hassu...eli olisin mieluummin pyöreä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat