Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse tuntisin itseni aika hyväksikäytetyksi jos tiedottomana makaisin ja mies kiskoisi housujani alas, rämpläisi alapäätäni yms.

Yök:(

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Sorella ihan itse aiheutti tilanteen omalla käyttäytymisellään. Monkeyn kannalta paskaa tsägää, että Sorella sammui.

Kyllä naisenkin pitää ymmärtää, että sitä saa mitä tilaa!

Jos itse olisin suudellut ja mennyt miehen kanssa sänkyyn, niin tottakai on erittäin todennäköistä että mies yrittää saada enemmänkin. Ihan Sorella voi katsoa itseään peilistä ja miettiä että kenessä muussakin oli vikaa kuin Mankissa.

Mä en oikeesti usko, että Manki olis tehny mitään enempää tuossa tilanteessa nukkuvalle Sorellalle. Sehän näytti siltä että nukahtaa ja halailee vaan Sorellaa kun tuli käsky mennä päiväkirjahuoneeseen!

Sorella ihan itse aiheutti tilanteen omalla käyttäytymisellään. Monkeyn kannalta paskaa tsägää, että Sorella sammui.

Tai sitten reagoisin kuten Sorella, yrittäisin siis kieltää tapahtuneen, kunnes olisi pakko tajuta tilanne. Sitten vasta murtuisin täysin ja itkisin. Jossain vaiheessa tulisi viha hyväksikäyttäjää kohtaan.

Vaikka nainen olisi alapäätään esitellyt " koko päivän" niin ei häntä silti ole oikeus hyväksikäyttää ja sitähän Mika teki kun hiplaili tiedottomana makaavaa naista ja kiskoi alushousuja alas.

Kuvottavaa että on naisia jotka eivät näin yksinkertaista asiaa ymmärrä:/

Ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat