Vierailija

Ihanko totta teistä olisi ollut ihan oikein sormeilla teitä, jos olisitte itse olleet Sorellan asemassa?

Kommentit (26)

Vierailija:

Lainaus:

Kai näitte miten Sorella naureskeli useaan otteeseen yksinään kuultuaan tapahtuneesta? Eikä ollut mitään hermostunutta naureskelua vaan hymyili jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ei oikeuta 2000-luku moiseen moraalittomuuteen. Ja jos perustelet aikakaudella, huonoa käytöstä, niin menet metsään ja lujaa=)

Mun mielestä tuo oli vain luonnollista että tyyppi KOKEILEE lämpeekö nainen vai ei, kun on käyttäytynyt alkuillan niin, että jotain voisi olla luvassakin sängyssä. Ja Mankihan sitten vain kokeili, että innostuuko toinen vai ei. Manki varmasti lopetti jo lämmittelemisen siinä vaiheessa kuin kuulutus tuli.

Ja, täytyy sanoa, että en ole mitenkään ihastunut Mikaan =) Ei oo yhtään mun mieleinen mies noin muuten.

Vierailija:

[quote]

Mun mielestä tuo oli vain luonnollista että tyyppi KOKEILEE lämpeekö nainen vai ei, kun on käyttäytynyt alkuillan niin, että jotain voisi olla luvassakin sängyssä.

Vierailija:

Lainaus:

valitettavasti hän on siellä myös edustamassa alaansa ja hänen käytöksensä oli ala-arvoista.

kodin seinien sisäpuolella.

oikeuksia, oikeuksia huutaa jengi, mutta missä velvollisuudet? Jos julkisesti ilmoittaa olevansa lasten kasvattaja, niin olisi myös velvollisuus käyttäytyä fiksusti, eikä juoda ilmaista viinaa niin, ettei enää tiedä mitä tekee. Ja mistäs tiedätte, ettei soratsulla ole morkkis alkoholinkäytöstään? Mistäs tiedätte, ettei halua " puhdistaa" itseään suihkussa, kun on tarjonnut itseään julkisesti varsin riettaasti?

Että tässä nyt jotkut kirjoittaa että sehän on vaan " telkkari ohjelmaa" kun se on todellisuutta. Ne ihmiset on kuvattavina sielä talossa.

Musta on outoa ettei ihmisiä kiinnosta että se nainen sammu ja mies vaan sormeili minkä kerkesi!

Mitä jos siinä olisit sinä sormeiltavana tai siskosi? Veljesi?

Koska miehiäkin raiskataan baari-iltojen jälkeen! Ajattele jos olisit kaverillasi, sammuisit ja sua tökittäisiin perseeseen??? Hyväksyttävää?

Saattoi hämärästi tajuta, että toinen nukahti mutta SILTI kokeili, josko toinen herää ja alkaa mukaan leikkiin.

Ihan turha skitsoilla tämän takia. Sorellankin mukaan asia on ok!!!!

Vierailija:

Lainaus:

Sorellankin mukaan asia on ok!!!!

Hyväksikäytetyksi olonsa tunteva menee suihkuun ja niin Sorellakin teki. Mä luulen, että hänestä tuntuisi vielä pahemmalta pohtia asiaa tällä hetkellä julkisesti.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sorellankin mukaan asia on ok!!!!

Hyväksikäytetyksi olonsa tunteva menee suihkuun ja niin Sorellakin teki.

Sorellaa ei harmita mikään muu kuin se, että asia on julkinen.

Kai näitte miten Sorella naureskeli useaan otteeseen yksinään kuultuaan tapahtuneesta? Eikä ollut mitään hermostunutta naureskelua vaan hymyili jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat