Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On varmasti muitakin sellaisia naisia, jotka yrittävät aina olla omatoimisia ja reippaita joutuessaan muiden hoidettavaksi. Se se silti tarkoita, että he olisivat jotenkin tunteettomia kohdattuaan ikäviä aisoita.

Itse jouduin kesällä päivystysleikkaukseen kohdunulkopuolisen raskauden takia, josta en tiennyt mitään ennen kovia kipuja. Osastolla sain eräältä kätilöltä melko tylyä kohtelua. Ennen lähtöäni viimeinen kommentti oli käyttää ehkäisyä, kun voi sitä imettäessänkin tulla raskaaksi (kuten minulle oli käynyt). Minä en saanut suutani auki, kotona vasta tuli itku. Lapsi oli täysi yllätys, mutta TOIVOTTU. Paha mieli tästä jäi pitkäksi aikaa.

Asioita voi lähestyä niin monella tapaa. Parempi olisi esim. kysyä oliko lapsi toivottu tms. ja jatkaa keskustelua tämän tiedon pohjalta oikeaan suuntaan kuin suoraan paukaista päin naamaa käyttämään ehkäisyä ja poistua sen jälkeen paikalta. Tiedän, että yksi suuri ryhmä, jolle tehdään abortteja on vastasynnyttäneet, imettävät äidit. KAIKKI em. äidit eivät kuitenkaan kuulu tähän abortti-ryhmään. Itse en voisi kuvitellakaan tekeväni aborttia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat