Seuraa 

Hei,

laitetaanko tähän kaikki mitä halpaa ja kivaa löytyi

eli en taida itse päästä ja haluaisin tietää mitä

" menetin" ........ :D

Kommentit (20)

... kevään myyntiin verrattuna huonompi aleprosentti. Muistaakseni se oli silloin 70 eikä 50 + 20 kuten nyt. Lisäksi vaatteissa ei ollut valikoimaa kauhean paljon ainakaan sunnuntaina enää yli metriselle pojalle ja sama juttu yli metristen tyttöjen mekkojen kanssa. Ei mitään mikä olisi heti miellyttänyt silmää. Silti olin tyytyväinen muutamiin ostamiini vaatekappaleisiin.

Aiemmissa myynneissä on ollut edellisen vuoden vaatteita, siis luultavasti nyt myydy talviset vaatteet olivat VIIME syksyltä. Vaan mitäpä se haittaa, jos mieleistä löytää :o)

Kuten moni muukin, jätin ysmyn väliin, vaikka Lauttasaaressa asunkin. Tungosta ja jo aiemmin alessa nähtyjä vaatteita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei ollut tarkoitus loukata. Ei minua ÄRSYTÄ muiden lapset vaan lähinnä säälittää, koska ostohuumassa aikuiset ei valitettavasti varo niitä pikkuisia, jotka siinä pyörii.

Tottakai ymmärrän, että aina ei ole mahdollisuutta laittaa lasta hoitoon ja on pakko ottaa mukaan. Mutta siinä tilanteessa varmaan katsoisin sellaisen ajan, että pahin ryysis on ohi ja aikuiset ei enää vallan " kävele" pienten yli.

Jos siis sattumalta olit samaan aikaan lapsen kanssa niin todellakaan nyrpistänyt nenää vaan katsoin, ettei esimerkisi henkari tartu johonkin paitaan tms.

niin, että sorry jos loukkasin, ei ollut tarkoitus!

Kävin ruokakauppamatkalla pyörähtämässä, mutta mitään en ostanut ;) Kaipa jotain olisi löytynyt, mutta harmitti jo periaatteesta tuo 50% alennus. Samoja kamoja olen ostanut jo heinäkuussa puolella hintaa ja nyt olisi pitänyt taistella tungoksessa vaatteista ja vielä jonottaa ulos. Äh. Selvästi paisunut liian isoksi tapahtumaksi, joten tavara kulkee, vaikkei alennuksia olekaan. Ovat vain koonneet jämät kaikista liikkeistä.

Jotain kivaa pisti silmään, mm. ruohonvihreä ja musta toppatakki, joihin olisi voinut sortua, jos alennus olisi ollut kunnollinen. Huomenna kuulema lisäale 20% eli ' peräti' 60% alkuperäisestä hinnasta. Mutta eipä riitä houkuttimeksi.

Olin ekaa kertaa ja onneksi luin lauantai-iltana täältä, että ryysistä on jne. ongelmaa tilojen suhteen, joten osasin varautua. Olin paikalla 10.10.-10.45 sunnuntaina ja ryysis oli siedettävä. Tilat tosin äärimmäisen huonot tuollaiseen. Liian sokkeloista ja ne ampiaiset... (olen superallerginen)

Shoppailusta ei siis voinut nauttia, mutta kaksi ihanaa villaneuletta meidän pienelle hoikalle tytölle löytyi ja hintaa vaivaiset 25 euroa. Sillä ei saa edes laadukkaita villalankoja, tiedän neulon itsekin joskus. Joten ihan tyytyväinen ostoksiin.

Tosin olisin halunnut ostaa 68 kokoisia bodyja, fleece-puvun sekä päähineitä, mutta ainoatakaan ei ollut ja lakit oli laatikossa lattialla eikä into riittänyt sen penkomiseen.

56 cm IHANIA olisi ollut vielä jäljellä vaikka kuinka. Onneksi järki pysyi, eikä tullut hamstrattua niitä!

Marimekon ysmyssä yhtä paha ryysis paitsi illalla 19 jälkeen on jo väljempää. Ja siellä sentään riittää happea!

Muissa ei ole tullut käytyä.

pikkupäästäinen:

Lainaus:

Aivan tajuton ryysis!Vaatteita oli kyllä paljon mutta kuten angelinakin sanoi, Bobohan myi samoja vaatteita -50% jo ajat sitten!Mallikappaleita oli tosi vähän ja ihmismäärän takia oli vaikea löytää mitään.Itse luovutin siinä vaiheessa kun kassajono uloittui koko paikan takaosaan ja kädessäni oli vain muutama vaate.Itse shoppailen mielummin rauhassa, vaikka sitten normaalilla hinnalla (mutta tämä niin vaihtelee ihmisestä toiseen.)!En taida mennä toiste kun samat vaatteet saa tosiaan alestakin.

Takaosasta kassoille tosiaan kesti sen lähes tunnin. Lisäksi joku muksu taisi vähän säätää ilmastointilaitetta ja tila lämpeni entisestään.

Aiemmasta listastani puuttuivat Mayoralin vakosamettihousut, jotka olivat kai 8 euroa.

Minun ostamani vaatteet olivat kyllä talvivaatteita toisia lappuhaalareita lukuunottamatta. Itse asiassa aloin jo pohtia, milloin oikein kuvittelen käyttäväni toista yksivärisistä liivihameista, kun se mahtuu ehkä kesällä. En myöskään muista, että olisin noita alessa nähnyt.

Kiinnostaa kuitenkin, löysikö joku oikeasti tytöille tai poikien puolelta tytöille sopivia vaatteita koossa 80 - 86 cm? Tuntuu että parin muun rouvan kanssa otettiin kaikki mitä löytyi.

Alkuruuhka oli helpottanut, kassalle ei tarvinnut jonottaa yhtään! Vaatetta oli runsaasti, mutta samoin kuin viime syksynä, ei kamalasti mun makuuni. Keväällä tuli ostettua paljon enemmän.

Vuosi sitten oli runsaasti Lennen toppahousuja ja niitä varten menin nytkin, mutta yhtään haalarihousua ei ollut :(.

Etsin nimenomaan 92-98 kokoa tytölle, mutta varsinkin 98 oli tooosi vähän tarjolla.

Ostin:

- 92cm Lenne toppatakki 40e

- 98cm Lenne villahaalari 11e

- 92 Girandola sammarit 19e

- 98 Girandola pihahousut 13e

- 92 PetitPatapon " sametti/neuleyhdistelmä" mekko 12e

Kun rauhassa menee tutkimaan tarjontaa, niin musta ihan kiva lauantai-iltapäivä :)

Riikka.:

Lainaus:

Aiemmissa myynneissä on ollut edellisen vuoden vaatteita, siis luultavasti nyt myydy talviset vaatteet olivat VIIME syksyltä. Vaan mitäpä se haittaa, jos mieleistä löytää :o)

Hieman tuota epäilinkin, mutta pohdin myös sitä, missä noita kannattaa noin pitkään säilytellä. No, yksivärinen koristeeton vaate ei paljon ajassa " kulu" . Sitä paitsi hieman rähjääntyneen äidin rinnalla lapsi näyttää joka tapauksessa siistiltä ;o)

Ensikertalaiseksi ysmy oli ihan mieleen painuva kokemus, jota en aio toiste kokea. Sama toki koskee muitakin ysmyjä. Iittalan ysmyssä olen joskus ollut, mutta sehän alkaa kai nykyään henkilökunnalle yms. päivää aiemmin, joten enää en ole mennyt. Eiköhän parhaat ole mennyt silloin, kun sinne pääsee. Marimekon ysmyssä olen joskus ollut myös, mutta siellä saa myös olla tarkkana ostostensa kanssa.

Itse oon ollut jokunen vuosi sitten Björn Borgin ystävämyynnissä ja aina työkaverin kautta oon saanut tietää ajankohdan. Nyt en oo ollu muutamaan vuoteen kun oon ollu kotosalla muksujen kans. Niin jos joku tietää niin vois ilmoitella vai onko semmoisia enää olemassa!

Aivan tajuton ryysis!Vaatteita oli kyllä paljon mutta kuten angelinakin sanoi, Bobohan myi samoja vaatteita -50% jo ajat sitten!Mallikappaleita oli tosi vähän ja ihmismäärän takia oli vaikea löytää mitään.Itse luovutin siinä vaiheessa kun kassajono uloittui koko paikan takaosaan ja kädessäni oli vain muutama vaate.Itse shoppailen mielummin rauhassa, vaikka sitten normaalilla hinnalla (mutta tämä niin vaihtelee ihmisestä toiseen.)!En taida mennä toiste kun samat vaatteet saa tosiaan alestakin.

fruit84:

Lainaus:

ITSE EN AINAKAAN VIITSISI KERTOA TÄÄLLÄ KUN SEN TIETÄÄ ETTÄ SITTEN SINNE RYNNISTÄVÄT KAIKKI MAMMALAUMAT.

Hih, nythän tämän voi kääntää toisinpäin eli kun kaikki ovat sanoneet, että siellä on hillitön ryysis enkä enää koskaan mene, niin ensi kerralla on tyhjää. Vakavasti puhuen ne ihmiset, joita näin, eivät todennäköisesti Vauva-lehden keskustelupalstaa seuraa. Silloin kun olin paikalla, ihmiset ostivat kyllä paljon suurempia vaatteita.

olin la klo 10.05 paikalla ja oli todella kova ryysis. Itselläkin kävi mielessä tuo turvallisuuspuoli. Onneksi olin kevyillä vaatteilla liikkeellä.

Ostin meidän tulevalle esikoiselle kokoja 1-6 kk. Osa vaatteista on ollut kesän alessa, mutta osa on edelleen BOBO:issa myynnissä normaaliin hintaan. Koska olen juuri saanut tietää vauvan sukupuolen, en vielä kesäalesta osannut ostaa vaatteita juurikaan.

Parissa vaatteessa oli joku tahra, ne jätin ostamatta.

ostoksi mm.

56cm haalari minymo

56cm takki ja housut (söpöilyyn)

monta ihanaa girandolan bodyä ja mekkoa

villahaalari

makuuhuopa

kaikki yhteensä 170 euroa, 2 kassillista vaatteita.

Joulun kauppojen alesta sitten taas lisää, en meinaa juurikaan normaalihinnoilla ostella.

Meillä on se tilanne, että kesän jälkeen lähes kaikki housut ja paidat jääneet pieneksi, joten ihan tosimielellä lähdin ostoksille :)

Ja kyllä löytyikin meidän hoikalle pojalle vinopino housuja ja paitoja- mayoralia, girandola, minymota jne. Tyytyväinen olin.

Olihan siellä hirveä ryysis mutta niinhän siellä aina on ollut ja siihen kun varautuu niin ei haittaa.

Eniten säälitti ne pikkuiset, jotka oli raahattu mukaan ja jotka pyörii sitten kaikkien jaloissa. Itse en IKINÄ ottaisi lasta mukaan näihin " tilaisuuksiin"

Hei,

kaikilla ei ole niin helppo elämän tilanne että

PÄÄSISIVÄT yksin shoppailemaan...

Itsekkään EN mielelläni ota lapsia mukaan mutta

meillä ei ole KETÄÄN joka hoitaisi ja tulisi TODELLA

kalliit myyjäiset kun MLL:n tai Väestöliiton hoitajan

kotiini tilaisin......

En voi sille mitään mutta mua ärsyttää suunnattomasti

kaikki ne ihmiset jotka naamaansa vääntelevät kun

toisilla lapset mukana, AINA EI VOI VALITA =D

Itseäni ei haittaa muiden lapset... omani kylläkin :D

Kamalasti ihmisiä ja aleprossa sen -50%...mutta Bobothan ovat myyneet jo kaupassakin alekamat -50%. Suosittelen käymään kaupassa silloin kun on alet...EHKÄ muutama mallikappale oli...itselle jäi neljä vaate kappaletta mukaan ja hintaa kolme euroo alle 100...ei mitenkään edullisia, mutta vahingossa löysin jotain minun makuuni.

Toiseksi tuollainen tilaisuus saa ihmiset rohmuamaan kaikkea mitäkin. Itsekkin huomasin monessa vaatteessa jonkin vian. Lanka jossain pikkasen purkautunut yms. silti hinta vain -50%...ja mikäköhän on palautusoikeus? Toiseksi tilat niin ahtaat ettei noin pieniin tiloihin saisi tuollaista väenpaljoutta päästää...ja toiseksi tuli jotenkin fiilis että omistajat vetää kivat osingot...kuittikin vaan lukuja...ilman firman nimeä, äly tunnusta yms. No joo ei tarvitse mennä toiste!

Jos olisin tiennyt, mikä ryysis siellä oli, en olisi koskaan mennyt. Kassalle sai jonottaa lähes tunnin. Kuten edellinen sanoi, noin pieneen tilaan ei olisi tuollaista määrää ihmisiä saanut päästää. Ihmiset olivat varsinkin alussa aivan vierivieressä. Onneksi mitään ei sattunut. Säälin niitä vauvoja, jotka mukaan oli otettu, vaikka olivatkin kantoliinoissa.

Tyttöjen vaatteita koossa 74 cm - 86 cm oli mielestäni hyvin vähän tai sitten en vain nähnyt niitä. Kokoa 68 cm ja sitä pienempiä oli ainakin tytöille paljon. Yli 86 cm kokoisia vaatteita en katsonut. Omat ostokseni olivat kokoa 80 cm - 86 cm.

Sitten ostoksiin:

- Mayoral liivihame, punakirjava

- ehkä Mayoral neuletakki n. 14 euroa

- kaksi Mayoral liivihametta, vakosamettia, yksivärisiä, 11 euroa kpl

- siniset vakosamettiset Girandola-lappuhaalarit

- tummansiniset, ohuet Girandola-lappuhaalarit

- vaaleansininen Girandola-raitapaita, 14 euroa

- Mayoral-neule, 14 euroa

Yhteensä 117 euroa

Olin tuolla kolmen aikoihin ja muutama oli mua ennen kassajonossa. Rauhassa sai katsella.

Löysin:

1 vuotiaalle pojalle:

ihanan oranssin toppaliivin (Mayoral), joka käy tosi kivasti ruskean neuleen tai ruskean fleecetakin kanssa ja ruskea-oranssien Kavatin kenkien kanssa.

2 puseroa, mustan (Me Too) ja punaisen (Chevignon)

1 farkut (Mayoral) - saman malliset kuin isoveljelle aikaisemmin ostetut.

11 vuotiaalle pojalle:

1 sininen collegepaita (Chevignon) - samanlainen kuin pikkuveljen punainen

Serkun tytölle joululahjaksi:

74 cm vaaleanpunainen neule (Me Too) ja farkku liivari (Me Too)

ja 3 v kummipojalle löytyi 1 paita

Kenkiä itse asiassa menin sinne katsomaan, mutta 1 vuotiaalle ei ainakaan enää tuolloin ollut mitään tarjolla.

Valikoima ei nyt mikään huippu ollut, mutta omiin löytöihini olin tyytyväinen - itse asiassa löysin nuo meidän 1 vuotiaan vaatteet isompien vaatteiden seasta taaimmaisesta huoneesta :)

Itse olin ekaa kertaa mukana ja varmasti viimeistä kertaa! Ryysis kauhee ja tilat ahtaat. Mies ja lapset kääntyivät jo ovelta pois takas autoon. Lennen toppapukua oisin tytölle mieluillut..ei mitään, ainut minkä näin ois ollut koko 98, mutta neiti ois tarvinnut koon 80. Tosiaan minäkin kuulin et 80-86 tytöille aika vähän, ilmankos ei mitään löytynyt. Noh ostin sit kokoa 74 toppatakin typylle, kun eräs nainen sen suoraan eteeni laittoi..muuten varmaan sekin ois jäänyt ostamatta. Kotona kokeilin takkia ja nyt sopiva..mahtuukohan enää pakkasilla. Kaks paitaa sit kassajonos tarttui mukaan ihan vaan muodon vuoksi.

Oon ollut joskus Björn Borgin ystävämyynnissä ja vaikka sielläkin oli ahtaat tilat niin ei ollut touhu niin ahdistavaa kuin tuolla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat