Vierailija

Raiskausyritys on nykyisin lämmittelyä ja raiskaus kännisekoilua.

Kommentit (6)

baarista, jos on todistettavasti nähty, että nainen on ollut miehiä iskemässä. Panoa se on ollut hakemassa ja valmiina sekstaamaan. Sama se kuka sitten loppuviimein panee kun on kerran ollut halukas panopuuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ja olen kokenut vastaavaa kerran ja koin sen raiskausyritykseksi. Olin sammunut ja heräsin siihen kun mies oli työntymässä sisään.

ap

Sorellahan ei kokenut tätä raiskausyritykseksi ja se kai tässä on tärkeintä? Minäkään en ajattelisi tuota ahdisteluyritykseksi ja meilläkin saatetaan kesken unien innostua sekstailemaan =)

Normaalisti kun pari on sängyssä niin juuri Mankin tekemällä tavalla aletaan kokeilemaan kiinnostaako toista seksi vai ei. Syytätkö ap miestäsi aina raiskauksen yrittämisestä, jos hän erehtyy koskemaan sinuun ja kokeilee haluaisitko seksiä?

Vierailija:

Lainaus:

Normaalisti kun pari on sängyssä niin juuri Mankin tekemällä tavalla aletaan kokeilemaan kiinnostaako toista seksi vai ei. Syytätkö ap miestäsi aina raiskauksen yrittämisestä, jos hän erehtyy koskemaan sinuun ja kokeilee haluaisitko seksiä?

---------------

Ja olen kokenut vastaavaa kerran ja koin sen raiskausyritykseksi. Olin sammunut ja heräsin siihen kun mies oli työntymässä sisään.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat