Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

raskaana ennen kuin joskus 6:lla raskauskuulla tai myöhemmin?

Kommentit (19)

Vierailija:

Lainaus:

asutaan eri paikkakunnilla kaukana toisistamme eikä nähdä usein :(

Näin mä tein. Sukulaisillekaan en kertonut. Siihen on syynsä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tämä kailotti kaikille. Jos nyt tulisin raskaaksi niin yrittäisin pitää salassa niin pitkään kun pystyisin ja olen sata varman että kaverini loukkaatuisi, ollaan siis edelleen hyviä kavereita. Mutta en silti enää kertoisi.

Erikseen, jos olisi salannut asiaaa muiltakin. ehkä silti tuntuisi oudolta, kun jaetaan elämää muuten niin paljon ja omista raskauksista olen kertonut jo plussapäivänä muutamalle läheisimmälle, vaikka muille vasta myöhemmin.

Kerroin omasta raskaudestani vain muutamille positiivisen tuloksen jälkeen. Muut saivat tietää sitten kun raskaus alkoi näkyä tai kuulivat huhuja. En soita muistakaan asioistani kaikkia kavereita ja sukulaisia läpi.

ihmisillä on omat syynsä ja suunnitelmansa yleensä tehdä asioita niinkuin tekevät, kyllä sitä pitää kunnioittaa.

mua ahdistaa hulluna kun eräs läheinen ihmiseni jotenkin olettaa että kun jotain mun elämässä tapahtuu niin oon heti ekana veivaamassa hänen numeroa ja raportoimassa. muuten mökötetään " ai mikäs juttu tää on, mikset oo mulle kertonu?" . masentavaa.

mutta tulkitsisin,e ttä olen ymmärtänyt ystävyytemme väärin, läheisemmäksi ihmiseksi (' ystävällä' tarkoitan lähesitä ystävää). Nolottaisi ja jattelisin että hänestä olemme siis vain kavereita. Mitä minä kenenkään ystävyyttä kinuamaan? - niinpä alkaisin luultavasti käyttäytyä etäisen ystävällisesti

se ei ole loukkaantumista vaan läheisyyden tason uudelleen arviointia.

Jos joku hyvä ystäväni ei kertoisi, niin loukkaantuisin todellakin. Ja tarkoitan nyt tällä ystäviä, joiden kanssa on ennenkin jaettu raskaudet, keskenmenot ja miessurut.

Hyvänpäivän tuttujen taas ei voi olettaa kertovan tällaisia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat