Vierailija

itseni kanssa, että 10 vuotta käyttämättömiä tavaroita on turha säilöä, kun niitä ei ole itse eikä kukaan muukaan tarvinnut.

Kertokaapa te jotka osaatte jo tämän radikaalin taidon, että miltä se tuntuu, kun tähän asti olen säästänyt ihan kaiken mahdollisen, " kun sitä voi vielä tarvita" . Romut vaan roskiin, eikä mitään tunteiluja, niinkö?

Kommentit (7)

Itse vein spr:n keräykseen kauhean pinon esim. vaatteita ja kodintekstiilejä, jotka oli ihan hyväkuntoisia, mutta joita en itse käyttänyt. Vielä pitäis nuo astiakaapit tyhjentää ja kaikki kipot ja lasit yms. joita en tod ole käyttänyt ainakaan vuoteen, niin vien pois.

Mutta kummasti sitä roinaa vaan kertyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse aloitin samoista lähtökohdista muutama vuosi sitten. Heittäminen oli vaikeaa ekalla kerralla, ja ekan kerran jälkeen tuntui vähän kummalliselta ja tuhlaukselta heitellä " hyvää tavaraa" pois, mutta loppujen lopuksi tunne oli todella hyvä! Uskomaton vapaudentunne :-)) Tällä hetkellä saan melkein kicksit siitä, että siivoan pikkuhiljaa kaappejani ja varastoitani sellaisiksi, että ne näyttävät jonkun sisustuskatalogin hyvin järjesteltyiltä mallikaapeilta :-)) Olen tullut EHDOTTOMASTI siihen tulokseen, että vanha sanonta pitää 100%:sesti paikkansa: Sinä et omista tavaroita, vaan tavarat omistavat sinut.

Onnea, nauti kickseistä ja vapaudentunteesta, " tuhlaajasisar" :-)

mulle noi roskiin menevät on esim 10-vuotias hajuvesipullo, ihan hyviä lahjapapereita 2 muovikassillista, pieniä vaatteita, joihin vielä joskus mahdun jne. Vaatteet ym. käyttöön kelpaava on viety uffiin ja annettu kuka vaan haluaa. Noh, nyt kun sain nää muut päivän hommat, niin nyt menen aloittamaan tämän uuden elämän.

Neljä muuttoa kahdessa vuodessa, joka muuton yhteydessä kuorma tavaraa kierrätykseen. Se neljäs muutto oli jo ihan kohtuulisen helppo. Nyt ollaan asuttu 2½ vuotta samassa talossa ja huomaan, että tavaraa alkaa taas kertymään. Pitäisi taas tehdä jonkinlainen inventaario tavaroille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat