Vierailija

Moi, onko kellään samanlaista isää kuin on Riisutun miehen se vanha pappi, jota Pentti Siimes esitti? Mun isäni muistuttaa sitä kyllä. Isä **ttuilee mun miehelle ja yrittää ohjailla koko ajan meidän asioita. Alkaa hiukka kypsyttään. Toisaalta yritän pitää isäni puolia ja toisaalta mieheni - ja olen ite ihan pulassa siinä välissä.

Mun mieheni taas puolestaan selvästi välttelee jo mun vanhempiani.

Mieheni on tosi kiltti eikä saa sanottua takaisin - mikä sekin ärsyttää taas mua.

Mitä pitäis tehdä - olen miettinyt, että pitäisikö erota ja pitää vaan huoli itsestään?

Tuula

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

Kun täällä valitetaan että anoppi puuttuu elämään, niin porukka vastaa että pistä se miehes laittamaan äitinsä kuriin. Mutta nyt kun appiukko puuttuu elämään, niin taas MIEHEN pitäisi olla se, joka tukkii tunkeilijan suun.

Herätkää nyt ämmät, oletteko tosiaan noin avuttomia???? Ap:n tapauksessa kyse on hänen isästään, toisin sanoen on ensisijaisesti ap:n tehtävä pistää omat sukulaisensa ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jaan (2) mielipiteesi. oma mieheni saa suunsa auki ja myös määrittelee ne rajat, joissa meidän asioihin puututaan. myös suhteessa omiin vanhempiinsa. riisutussa miehessä se samulin esittämä tyyppi oli aivan raivostuttava - teki mieli vetää litsari naamalle että herää ja kasva aikuiseksi. mutta hyvä kuvaus, kyllä tollaisia on munkin tuttavapiirissä. ei tosin kavereina, en kestä munattomia miehiä.

Musta riisuttu mies onnistuu parhaiten tässä. Eli ihmiset puhuu siitä? Mistä leffasta on viimeksi PUHUTTU? Tuo ketjun avaajan aihe on kyllä aika totta. Monet miehet on tosi nyyniä nykyään. Töissä, kotona ja makkarissa.

Kuuntelen mieluusti appivanhempien ja omieni neuvoja, kyllä ne tietää varmasti paljon enemmän esim. kasvatuksesta kuin minä - onhan niillä paljon enemmän (elämän)kokemusta. En halua lapsestani mitään Mikoja ja Sorelloja!!!

Toi on varmaan outo tosiaan. Riisutussa miehessä kaikki pappeja ja sidoksissa toisiinsa. Se on kuin joku muutaman kymmenen ihmisen työpaikan sekasotkut. Meillä töissä paljon keskenään sukua olevia ja siitä tulee paljon ongelmia.

Kävin kans viikolla katsomassa sen Riisutun miehen. En ole ihan varma tykkäsinkö vai en. Aika outo se oli, mutta raadollisesti se Samuli näyttelee mielyttämisriippuvaisen miehen roolin. Taisi tietää mitä esitti, sen verran todesti tuskaili roolissaan. Se lopun aasikohtaus oli ihana!

No joo. Aika usein on niin että kun katsoo miten nuoret äidit hoitavat poikiaan nykyäänkin, ei ole mikään ihme että niistä ei kasva miehiä. Olen lastenhoitotyössä ja siellä näkee aivan karmeita tapauksia. 4-vuotiaita, jotka kulkee vaipoissa kun " Meidän poikaa ei saa pakottaa." Olen pannut merkille että aika usein nämä lellityt lapset ovat nimenomaan poikia.

Käytiin eilen veljen vaimon kans kattoon toi. Se on just tyypillinen miehen alistaja. Veljeni kärsii tosi paljon. Käy tietääkseni vieraissa kun kotona kaikki intohimo hävinnyt. Eli leffa oli kuin niiden elämästä. " If you don' t fuck your husband someone else will."

No jos miehellä ei ole kykyä ajaa omaa tahtoaan tai pitää appiukkoa kurissa, ei se ole mies olleenkaan. Monet miehet ovat ihan lapasia ja se taas usein tulee siitä että niiden äidit on kasvattanut niistä pikku mussukoita joita pitää paapoa koko ajan. Miehen pitää olla mies ja naisen nainen!!!

Outo sattuma. Oltiin just eilen katsomassa ko. leffa mun äidin ja siskon kanssa. Äiti poras puolet ajasta ja me naurettiin siskon kanssa samoille jutuille. Sen Matleena Kuusniemen roolihahmo on ihan kuin mun sisko. Joka itse sanoi samaa leffan jälkeen.

Kun täällä valitetaan että anoppi puuttuu elämään, niin porukka vastaa että pistä se miehes laittamaan äitinsä kuriin. Mutta nyt kun appiukko puuttuu elämään, niin taas MIEHEN pitäisi olla se, joka tukkii tunkeilijan suun.

Herätkää nyt ämmät, oletteko tosiaan noin avuttomia???? Ap:n tapauksessa kyse on hänen isästään, toisin sanoen on ensisijaisesti ap:n tehtävä pistää omat sukulaisensa ruotuun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat