Vierailija

.

Sivut

Kommentit (33)

kuuluu verotuksen piiriin. Tuo 8500 euroa alv-velvollisuuden raja.

Kaikesta voitosta on yrityksen/ammatinharjoittajan maksettava tuloveroa.

Se että maksaa tuloveronsa vasta lopullisessa verotuksessa eikä ennakkoverona ei vielä sinällään ole rikollista/veronkiertoa.

Taas taitaa olla äänessä täällä vähän pimeitä raksatöitä tekevien äijien emännät, kun tuntuu niin hirveästi näivertävän, että veropetos on oikeasti rikos.

Jos naapurin irma tukistaa lastaan, niin siitä olisi kyllä syytä huutaa joka suuntaan, mutta jos jotkut tekee suht suurta talousrikosta, niin se on hys hys ja oma asia.

Ja ap. etköhän sä nyt voi vaan ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa joko poliisille tai verovirastoon ja KYSYÄ SIELTÄ!!!! Eiköhän ne osaa antaa paremmat ohjeet kuin mammat täällä, joiden mielestä on ihan oma asia jos varastaa toisen omaa. Koska sitä veropetoskin on. Mutta ne on ne samat, jotka vetää ohi jo synnytyssairaalsta kaiken mahdollisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sulla ei ole mitään muuta tietoa mahdollisesta vilpistä että susta vaan tuntuu niin, verovirastoa ei kiinnosta. Sulla pitää olla jotkut todisteet asiasta.

En myöskään muihin, laillisesti.

Mitä mieltä on sitten koko systeemissä, jos ilmoitus ei riitä, vaan maallikon pitäisi tutkia juttu valmiiksi ja kerätä todisteet, ennenkuin asioille tehdään mitään. Maallikolla ei kuitenkaan ole viranomaisoikeuksia.

Eipä sitten ihme, että talousrikolliset jatkaa vaan... :/

ap

Lainaus:

No todennäköisesti asia kiinnostaa verovirastoa..

Mutta minne sinne? Onko niillä joku vihjepuhelin tms.? En löytänyt nettisivuiltaan.

ap

Lainaus:

Jos sulla ei ole mitään muuta tietoa mahdollisesta vilpistä että susta vaan tuntuu niin, verovirastoa ei kiinnosta. Sulla pitää olla jotkut todisteet asiasta.

Mutta tiedän mistä todisteet löytyvät.

ap

Lainaus:

He tekevät tarvittaessa verotarkastuksen kyseiseen kohteeseen.

t. valtion virkamies

Ja kiitos teille muutamalle muullekin asiallisesti vastanneelle. Se yksi, joka mammojen motiiveita epäilit... taisit osua aikas liki ;) Kiitos sinullekin!

ap

Miten minä tiedän, ei ole relevanttia. Tiedänpä vaan. Minä en siis joudu syytteeseen yhtään mistään. Mutta tietoa on minulla asiasta luonnollista kautta, en siis ole "verhonraosta" kyttäillyt.

ap

jota ei ole yksikään osapuoli ilmoittanut verottajalle. "Verotonta" (siis sitä ilmoittamatonta) tuottoa tulee jäppisille kymmeniä tuhansia.

Sen enempää en sitä tällä palstalla ruodi.

ap

Tuttu poliisi kerran sanoi minulle, että silloin kun tulee mieleen että pitäisiköhän soittaa poliisille pitää soittaa poliisille. Ei se iso juttu ole, siellä ne osaa neuvoa ja auttaa.

vai että oikein syyte ilmiannosta? Jos nyt jostain voi saada syytteen, on PERÄTÖN ilmianto, ja silloinkin pitää olla näyttöä, että se ilmianto olisi nimenomaan tahallisesti tehty perätön ilmianto, eli sillä on ollut tarkoitus vahingoittaa toista ihmistä.

Ja mistä tiedät että kukaan ei ole mitään ilmoittanut minnekään.

Jospa firma on rekisteröity ulkomaille tai toiminta ei kuulu verotuksen piiriin (8500,- vähäinen toiminta)

Taidat olla itse toiminnassa mukana, ei kukaan tiedä muuten noin tarkasti. Vai onko vaan luulo että rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat