Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

ostatteko lapsellenne erikseen jotkut syyskengät, esim.kosteussuojatut, vai siirryttekö suoraan lenkkareista,kumppareista tms. talvikenkiin?

entä talveksi pelkkä toppahaalari vai myös jonkinlainen kevyttoppapuku? vai ajaisko välikausihaalari esim. villahaalarin kanssa saman asian kuin kevyttoppa?

Kommentit (2)

erikseen syyskenkiä. Ihan vaan koska tulisi turhan kalliiksi.

Kävelykengistä ja lenkkitossuista siirrytään suoraan talvigoreihin.

Villahaalari ja välikausipuku ajavat minusta ihan kevyttopan asian. Ovat varmasti lämpimämpiäkin kerrosten vuoksi.

Meillä kyllä on 2-vuotiaalle tikkitakki, kevyttoppaa, ostosreissuja varten. Ajattelin kyllä, että sillä tarkenee leutoina talvipäivinäkikin kauppareissuilla.

Hei.

Mulla on 4v.esikoinen ja puolivuotias kuopus, sillä kokemuksella vastailen.

Mitään kevyttoppaa tms. en ole koskaan ostanut. Talvihaalarin lisäksi on ollut välikausihaalari, jonka alle tosiaan jokin fleecehaalari tai villapuku tarvittaessa ennen talvihaalarikautta. Tänä vuonna olen ekan kerran ostanut 2-osaisen välikausivaatteen. Koot olen ottanut sen verran reilut, että sama asu on mennyt kevään ja syksyn.

Kengistä: jos olen kirpalta löytänyt tai joltain saanut jotkut välikengät, niin sitten olen pitänyt niitä ennen talvikenkiä. Esim. karvavuorisaappaat olen parina vuonna saanut ja niillä sitten menty. Aika vähälle käytölle sellaiset kengät jää, en ole raaskinut niitä sitten ostaa. Pari kertaa olen ostanut tarjouksesta sellaiset hienommat varsikengät esim. hameiden kanssa pidettäväksi ja vuorittomina nekin menee välikausikenkinä, talvella sitten pohjallisen ja villasukan kanssa.

Toivottavasti oli apua,

t.KevätKakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat