Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se on joskus vähän raskasta, kun sille pitää kantaa kaupasta sitä olutta, mutta kyllä sen kaunis liverrys aina korvaa kovan hoitamistyön!

En voi kyllä suositella muillekin, vaikka se sopiikin hyvin myös allergiaperheeseen!

Kommentit (32)

Ihanaa, että niistä pidetään huolta. Täällä joku kyllä poti ajoittaista allergiaakin omasta karvakasastaan...ja tarkemmin ajateltuna; kyllä! - kyllä minullekin välillä nousee näppylöitä ja saatan olla hyvinkin huonotuulinen varmaankin tämän allergiaärsytyksen vuoksi! Täytyypä miettiä, mitä pitää tehdä ettei tarvitsisi kokonaan luopua jos oireet pahenevat...Mutta oma terveys lienee kuitenkin etusijalla !?! Kiitos hauskasta seurasta!! ap. (Lähden nyt siepponi viereen kuitenkin...)

Ori mulla on makkarinpuolella, se on aika jees. Villakoirat on vallanneet lastenhuoneen, mutta sulassa sovussa siellä apinoitten kanssa kyllä ovat. Olen ajatellut ottaa vielä punaniskasian, mutta asiat vielä harkinnassa, kun kavereilla on aika huonoja kokemuksia niistä. Eivät kuulema opi millään sisäsiisteiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siisollen myös pienehköt aivot. Se toimii vaistojensa varassa =). Mutta kun muuttoaika ON käsillä, silloin pidä ovi auki, saattaa siittä lennähtää omiensa luo...=D

Ja joskus ne sitä kautta päätyvät tosiaan muuttolinnuiksi...että voihan se olla, että siepposi lähteekin muille maille, vaikket ovesta pihalle itse heittäisikään...=\

olutsiepon lähisukulainen, viskisieppo. Suunnilleen samankokoinen/-näköinen kuin olutsieppo, mutta luonteeltaan vähän agressiivisempi välillä. Olen kyllä tykännyt, vaikka onkin aika haasteellinen koulutettava!

Siinä on sekä Lapinkoiraa että kultaista noutajaa sekaisin. On kovin touhukas, viihtyy välillä myös sohvalla ja tiettyinä vuodenaikoina myös ulkona metsällä. Myös olut maistuu. Suht. hyvin koulututettavissa, Lapinkoiran itsepäisyys toki periytynyt isältään.

Tällä lajilla on erittäin kalpea iho ja punaiset silmät. Ne makaavat koko päivän tekemättä yhtään mitään.. Albiino Lahna on yleensä hyvin katuvainen, mutta saamaton. Se palveluttaa itseään, tai ainakin yrittää sitä. Ravintona Albiino Lahna nauttii pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia ja muuta roskaa. Hygieniaan Albiino Lahna voisi kiinnittää hieman enemmän huomiota, koska se yleenä HAISEE.

En suosittele heikkohermoisille. Erittäin ärsyttävä lajike, mutta onneksi vierailee vain harvakseltaan.

Sinänsä aika siisti, syö eri paikassa kuin ulostaa ja sitä rataa, mutta se haju ja ääntely on aikamoista. Leikkisä se kyllä on, rakastaa peuhata ulkona ja tonkia maata.

Meillä on myös lehmä, tällä hetkellä kyllä sen maidontuotanto on jo aika vähäistä, joulun tienoilla olisikin tarkoitus päästä siitä eroon...

istui uudenvuoden aattonakin, vaikka olin laittanut sekä itseni seksikkääksi että päivällispöydän koreaksi, tämä atomeja tutkiva toukka istui vaan lattialla, venyttely jalkojaan ja luki luonnontieteiden salaisuuksia....olen kyllästynyt tähän toukkaan, toivottavasti joku korjaa tohtorini itselleen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat