Seuraa 

Ostin alkuviikosta sisustusliikkeestä ns. asemankellon, jossa on kellotaulu molemmin puolin. Toinen kellotauluista ei toimi ja soitin liikkeeseen voisko tulla vaihtamaan.

Myyjä sanoi, ettei heillä tällä hetkellä ole ko. kelloja ja ne on maahantuojaltakin loppu eli ei tietoa koska tulee lisää. Samaan hengenvetoon totesi, että niissä on ollut ongelmia.

Myyjä sanoi, että voisin palauttaa kellon tai vaihtaa sen johonkin muuhun tavaraan. Sanoin, etten halua mitään muuta enkä haluaisi kelloa palauttaakaan koska heillä ei ollut mitään vastaavaa tarjota tilalle.

Ehdotin sitten, että jos saisin kellosta kympin hyvitystä (maksoi 36¿) niin yrittäisin viedä sen jollekin kellosepälle että vaihtaa siihen uuden koneiston. Ei kuulemma käy! Sanoin, että en halua maksaa viallisesta tuotteesta täyttä hintaa ja koska heillä ei ole vastaavaa tilalle, olisi reilua, jos hinnasta hyvitettäisiin.

Myyjä vaan intti, että palauta kello niin saat rahat takaisin.

Voi vee mikä bisnestaituri!! Ja lisäksi heillä oli tiedossa, että kelloissa on ollut vikoja ja silti myyneet niitä! Enpä taida siinä liikkeessä asioida enää...!!

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat