Vierailija

vaikkakin työterveyshoitajan sanoin ihmiset on hölmöjä kun eivät malta levätä flunssan alkuvaiheessa jolloin elimistö sais lepoa ja jaksais käydä pöpön kimppuun. Kuume ei kuulema ole mikään autuaaksi tekevä kriteeri sairauspoissaololle. Itsenikin on sitä vaikea sisäistää tunnollinen kun olen.

aloitin työt 1,5kk sitten kotiäitivuosien jälkeen ja ke alkoi kurkkukipu, to nielu kuin raastinrauta, pe höttöä ja ääni poissa sekä pientä lämpöä, nyt aivastelen koko ajan, nokka tukossa ja kutisee ja räkä valuu, jäseniä särkee ja yskin kuivaa yskää niin että päässä suonet poksuu.

Ma olis taas töihin meno lasten pariin, tosin 2vrk saa olla omalla ilmolla sairastamassa kunnes tarttee lääkärintodistuksen.

Tiedä miten tekis ja sitten sekin veiskö mies 5v ja 3½v lapset hoitoon jos minä sairastan kotona? toisaalta juu ja toisaalta ei mutta mitä ne täällä tekis sairaan äidin kanssa ja mitä minä jaksaisin niiden kanssa tehdä.

Pläääh!

Kommentit (11)

Ei kuume ole sairauden ainut kriteeri. Minä en tykkää yhtään, että ihmiset tulee puolikuntoisina sankareina töihin ja sitten tartuttaa kaikki (vielä) terveet!

Jos on huomenna vielä yhtä kurja olo, jäät tietenkin maanantaina töistä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis sun olis pitänyt jäädä saikulle jo perjantaina! Että mua ottaa päähän ihmiset jotka tulee tarttuvassa taudissa töihin!!

Kaikista hurjin tuli angiinassa töihin. Arvatkaapa iskikö se muihinkin työntekijöihin?

säännöllisesti tapaa niinkin törkeitä mammoja ja pappoja jotka tunkevat lapselle supon hanuriin aamulla jotta jaksavat paremmin sitten hoidossa eivätkä ole niin sairaan oloisia:/.

Eipä ihme että taudit kiertää ja tarttuu työntekijöihinkin, kroonistuvat.

Ap

lapset hoitoon,jotta saat kunnolla levätä. Lääkäristä haet todistuksen,ettei sitten kenelläkään ole nokan koputtamista asiaan,vaikka nyt saisitkin olla omalla ilmoituksella.

Itse opin sen kantapään kautta, kun en malttanut tavallisen flunssan takia olla pois. Puhetyötä kuitenkin teen, ja sitten olikin koko kevään ääni karhea. Opin siitä, että oikeesti äänihuulet ei kestä sitä, että puhutaan pitkät päivät reippaalla äänellä flunssassa. Eli lepoa on otettava silloin, kun sitä tarvitaan, jotta edessä ei ole jotain suurta, kuten mun tapauksessa lopullinen äänen muuttuminen pysyvästi.

periaatteella 1 kuumeeton päivä, mutta tosiaan ei kuume kaikkea kerro. jos olet kipeä niin ilman muuta lepäät kotona kunnes olo on taas hyvä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat