Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pidän huolta, että rasvaan kuivat kohdat heti ja putsaan taipeet päivittäin. Ja kyllä onkin virheettömän nätti iho. Helppoa kun sen osaa.

Kommentit (15)

Todistaako se sen, että lapsen hyvät ominaisuudet otetaan herkemmin omaksi ansioksi ja huonoista jutuista syyllistetään - etenkin toisia. Ja ollaan sitten iloisia, kun mun lapseni osaa nukahtaa, kun minä muka olen sen siihen opettanut.

No näinhän se tietysti menee, koska ihminen on inhimillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on kaikilla kolmella lapsella ollut aina hyvä ihot, neuvolassakin on aina kehuttu. En ole niitä sen kummemmin rasvaillut/hoitanut, ihan luonnostaan ovat hyvässä kunnossa. Ihottumilta yms. ollaan säästytty.

Jos jonkun vauva ei osaa nukahtaa, niin se ei olekaan vauvan ominaisuus tai huonoa tuuria, vaan äiti on opettanut vauvan sellaiseksi.

Tai jos jollain on vilkas lapsi, niin lapsi ei ole temperamentiltaan sellainen, vaan vanhemmat eivät ole kasvattaneet häntä eivätkä asettaneet rajoja.

Jos jollain on rauhallinen lapsi, niin vanhemmilla ei ole käynyt hyvä tuuri, vaan he ovat napakoita ja hyviä kasvattajia.

Mutta jos jollain on hyvä iho, niin se on lahjana saatu ominaisuus.

Vierailija:

Lainaus:

Jos jonkun vauva ei osaa nukahtaa, niin se ei olekaan vauvan ominaisuus tai huonoa tuuria, vaan äiti on opettanut vauvan sellaiseksi.

Tai jos jollain on vilkas lapsi, niin lapsi ei ole temperamentiltaan sellainen, vaan vanhemmat eivät ole kasvattaneet häntä eivätkä asettaneet rajoja.

Jos jollain on rauhallinen lapsi, niin vanhemmilla ei ole käynyt hyvä tuuri, vaan he ovat napakoita ja hyviä kasvattajia.

Mutta jos jollain on hyvä iho, niin se on lahjana saatu ominaisuus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat