Vierailija

niitä on ihan sairaasti ja ne tulee päälle eikä lähde pois vaan seuraa vaan. olen ihan ampiaiskammoinen. tulisi äkkiä kylmä niin poistuisi tämäkin ongelma.

Kommentit (16)

En pääse edes keräämään niitä pois! Heti kun ulos menee, alkaa amppareiden hyökkäys, ja olis niin hyvä ilma touhuta puutarhassa.

Mies tuossa kaatoi pari puuta, ja joutui useasti keskeyttämään hommat, ettei olis tippunut tikkailta, kun noi hullut käy kimppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ovat saaneet tämän vuoden työt tehtyä ja nyt ovat toimettomia ja kodittomia ja etsivät tekemistä, sitähän on koitettu tutkia miksi ampparit hakeutuvat ihmisten läheisyyteen juuri näinä hetkinä mutta ei tarvii kauaa kärsi kun tulee pakkaset niin ratkee tämäkin ongelma

Aamulla meillä oli hirveä show kun sisälle oli tunkeutunut monta ampparia. Miehellä meni varmaan tunti taistellessa amppareita vastaan lehti kourassa ja lapset ja minä kiljuimme kurkku suorana. Ei kivaa!

jos ampiaiset tulisivat sisälle. Mutta näin syksyllä pelkään ja kammoan lukkeja, jotka kuhisevat ovien pielissä ja tulevat sisälle!!! Kokoa ajan saa pälyillä ympärilleen, ettei seinillä ole lukkeja väijymässä... eikä voi tullettaa, kun ne tulevat heti sisälle!

Minä siis kiljun hysteerisenä, jos lukki kävelee lattialla tai kiipeilee seinillä sisällä...

Mieskin kun tekee pitkää päivää töissä... lapset jäisi yksin tunneiksi ja vanhempi lapsi tarvitsee lääkkeensä ajallaan.

Vierailija:

Lainaus:

olen pistoille allerginen ja pelkään amppareita lähes henkeni edestä

mulla kävelee kärpänen tossa silmän päällä.." Just joo, se oli amppari ja äiti sai hepulin..Olis voinu tulla lähtö, jos se olis pistänyt, kun itikan pistoistaki tuli ainakin aikaisemmin kauheet paukamat tytölle.

me asutaan pk-seudulla toista vuotta. viime vuonna en muista että olisi ollut tällaista. johtuu kai tästä lämpimästä syksystä. jotenkin ne ampiaiset on vaan pimeitä, ei jatka matkaansa vaan vainoo.

Mutta aina kun syksy tulee, ne hakeutuu sisätiloihin ja on yöllisestä kylmyydestä ihan pökkyrässä. Nyt kun on näin lämpimät päivät, niitä on ihan helv*tisti!!

kaveria just pisti " ilman syytä" tuollainen vainoaja-ampiainen. Kiva kyllä kuulla etten ole ainoa joka pelkää noita. Mies aina vaan nauraa mulle ku olen ihan hysteerinen tuolla ulkona kulkiessani. Enkä todellakaan pidä yhtään ikkunoita auki vaik olis kui kuuma!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat