Vierailija

Olen todella kyllästynyt siihen, että lähialueen kissanomaistajat antavat kissojensa juosta vapaina pitkin toisten pihoja. Kissat kynsivät kukkapenkit, paskovat hiekkalaatikkoon (joo, on suoja, mutta silti), kiipeilevät kuistilla jne.jne. Olen yrittänyt karkoittaa pelästyttämällä aina, kun näen kissan pihallamme, mutta turhaan. Prkl.

Kommentit (13)

saisi, mutta moni niin tekee, ja hyvä niin. varmaan promille ampujista jää kiinni, ja silloinkin saa korkeintaan sakot.

Pitäkää ne kissat kotonanne, tai jättäkää heitteille, mutta älkää itkekö kun eivät palaa kotiin. Valinta on kuitenkin aina kissan omistajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos viet sen kissan löytöeläintalolle, että kissanomistaja joutuu maksamaan saadakseen sen takaisin. Jos kissa ei palaakaan kotiin, eikä löydy mistään, omistajat ajattelevat vain "voivoi" ja hakevat jostain uuden ilmaisen pennun.

villikissat pitää ottaa kiinni ja toimittaa löytöeläinsuojaan tai eläinlääkärille lopetettavaksi. Omatoiminen ammuskelu on laitonta. Niin että vähemmällä selviät kun hillitset itsesi.

Outoa muuten, mutta minä en ole koskaan huomannut, että meidän pihalla olisivat naapurien KISSAT kakkineen hiekkalaatikkoon tai kukkaistutuksiin, vaikka tässä parilla naapurilla onkin vapaana kulkevia kissoja. Talvella menee joskus takaterassilta tassunjäljet, mutta ei niitäkään kovin tiheässä ole.

Koirat sensijaan kakkivat lasten lapioiden väliin hiekkalaatikolla, vaikka niiden kaulasta lähtee hihna, jonka toisessa päässä seisoo joku ihmisen näköinen mutta ilmiselvästi aivoton olio...

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat