Vierailija

Kävin täällä muutama päivä sitten kirjoittamassa, kun pomot eivät olleetkaan antaneet mulle yhtään työvuoroa enskuulle. Olin ihan paniikissa mistä saan ruokarahat revittyä marraskuulle.

No äskön toinen pomoista soitti ja sanoi, että he ovat todella tyytyväisiä työpanokseeni ja asiakkailta kuuluu pelkää positiivista palautetta joten he ovat päättäneet antaa mulle palkan korotuksen ja 200¿:n bonuksen. :D En voisi onnellisempi olla.

Ja toinen pomoista antoi antoi puolet omista vuoroista kun olivat todella pahoillaan, kun informaatio ei ollut kulkenut toivoltulla tavalla. Ja minun aloitteestani työvuoro listan tekeminen helpotetaan ja oikeudenmukaistetaan.

HEH... Voi jestas...Bonus ja palkankorotus... :D Lapset saavat sittenkin ruokaa...

Kommentit (27)

Olen kyllä niin onnellinen, että kaikki järjestyi ja työvuoro sotkuissa oli vaan inhimmillinen erehdys.

Taidetaan tänään pitää leffa ilta muksujen kanssa, kun toivoivat sitä, eikä tarvitse nyt miettiä riittävätkö rahat siihen. Ja ennenkaikkea nyt on sellanen fiilis, että jotain kivaa ois mukava tehä:)

ap

Ensihoitotehtävissä olen. Ja olen TODELLA pahoillani jos loukkaan jotakuta kirjoitus virheilläni. En mahda asialle mitään. Ärsyttää ihan suunattomasti tollaset pilkun nussijat!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ensihoitotehtävissä olen. Ja olen TODELLA pahoillani jos loukkaan jotakuta kirjoitus virheilläni. En mahda asialle mitään. Ärsyttää ihan suunattomasti tollaset pilkun nussijat!!

ap

Anteeksi, että nauran ap, mutta teet koko ajan lisää ja lisää noita kuuluisia yhdyssana -virheitä. :D Ärsyttävyys menee jo koomisuuden puolelle. :)

En kyllä ole valittanut ko. asiasta, kiitän vain nauruista. Onnea vaan korotuksista ja bonuksista, voin kuvitella helpottuneisuuden asteen. :)

Kärsin vaikeasta lukihäiriöstä, joka vaikuttaa todellakin jokapäiväiseen eläämääni. En ole ylpeä siitä, ja jos joku nauraa kustannuksellani, koska minulla on jokin sairaus, niin loukkaannun kyllä. En verisesti. Kyllä minä sen yli pääsen, mutta loukkaannun kuitenkin.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat