Vierailija

Ihmettelen, miksi ko. tädeille myydään heti aamulla niin edullisesti? Eikö aluksi kannattaisi pyytää kovempia hintoja tai vähän katsella, ettei yksi mamma osta kaikkia " laatukirjoja" / videoita/ vaatteita/ mopoja, vaan että edes osa tavaroista päätyisi suoraan käyttäjälle?

Kommentit (11)

Ja HUOMAUTAN, että tavara ei ole meille sopivaa, joten mitään ei viedä nenäni edestä. Tunnistan trokarit. Asun lähellä ja käyn kiertelemässä usein. Olen kierrellyt jo Hietsun kirppiksen alusta lähtien.

Ostan toki lapsilleni joskus hyviä ja hyväkuntoisia vaatteita. Lisäksi itselleni harrastukseen liittyvää.

Mutta tämä trokarien ahneus on kyllä pöyristyttävää!

Viime kesänä en ollut myymässä mutta edellisinä vuosina hinnoittelussani olen ottanut huomioon " TROKARISUOJAN" .

Heille hintani on satakertainen. Nolostuvat itsekin kun tajuavat, että tunnistan heidät jälleenmyyjiksi.

Haluan, että lasteni hyvät ja ehjät kirjat ja lelut menevät kiertoon suoraan lapsille. Samoin hyväkuntoisten lasten merkkijalkineiden ja -vaatteiden kanssa.

Inhoan näitä ahneita törkytrokareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

silloin ko trokari lentää ulos. Säännöissä ainakin ennen on ollut ettei ostamaa tavaraa saa laittaa 2 viikkoon myyntiin samassa paikassa.

Mulle on käynyt pari kertaa näin:

Myyjä on tuonut laatikollisen tavaraa itsepalvekirpparin pöytäänsä ja eikös siellä ole pari akkaa kyttäämässä silmät kiiluen ja sitten heti menevät penkomaan niitä laatikoita perse pitkänään.

Huomasin, että yhdessä laatikossa oli lasten kenkiä, jotka näyttivät ihan uusilta ja olisin halunnut tutkia niitä enemmän, mutta nämä akat kinaavat niistä tyyliin; tää on mun, eipäs vaan mun jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat