Vierailija

Mä en tajua...meidän lapset on tehty, tyttö ja poika, kaapit pursuaa vauvanvaatteita joita en raski antaa tai myydä pois. Kaikilla on muka tunnearvoa!! " TUota tyttö piti ekana kesänään, tuossa vaattessa poika vietti ekoja synttäreitään, tuo paita sillä oli päällä kun maisteltiin ekan kerran kiinteitä" :...olenko ihan hullu?? Ainoa lajissaan?? Mitä mä teen tolle vaatevuorelle?? Kaikista kamalinta olisi antaa ne jollein tutun vauvalle, ja nähdä ne oman pienen rakkaan vaattet jonkun muun lapsen päällä.

HUoh.

Kommentit (5)

Lainaan mutta en myy kun en raaski. Nyt niitä on sitten kolmen lapsen jälkeen kaikki paikat täynnä. Toivottavasti 2000 luvun alun vaatteet kelpaa lasten vauvoille parin kymmenen vuoden päästä :). Ei ainakaan tarvi kirpppareilta tai huutiksesta kalliilla ostaa kun äiti on säästänyt omat.

Minä säästän ne rakkaimmat, lahjaksi saadut tai muuten tärkeät, mutta muuten kyllä panen koko ajan eteenpäin. Ja minusta oli tosi kiva myös antaa niitä veljentytön vauvalle ja nähdä niitä vaatteita tämän kuopuksen päällä.

Me ainakin hukuttaisiin vaatteisiin, jos en näitä vähän harventaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen säästänyt kaikki lapsen vaatteet, niinku toiselle lapselle...

No nyt ollaan tekemässä toista ja aloin miettiin, että en haluakkaan pitää näitä säästettyjä vaatteita toiselle lapsella, koska niihin liittyy niin paljon muistoja ja haluan toiselle lapselle eri vaatteet:) heheh, noh, onneksi tyttö on vasta 1v 2kk, niin ei ihan kauheena ole päässyt kertymään:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat