Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin äsken lapsen kanssa pikaisesti kaupassa ostamassa maitoa ja kaupasta lähdettäessa meinasin ajaa yhden äijän päälle. Itse tulin kulman takaa ja tuo mies seisoi just siinä kulmassa niin, ettei sitä nähnyt toiselta puolelta ja hän seisoi vielä niin keskellä sitä jalkakäytävää, että mun piti koukata melkein ajotielle. En ajanut kovaa, katsoin eteenpäin jne. Mutta tuo äijä alkoi huutelemaan perään, että katso saatana minne ajat perkeleen ämmä jne.

Kommentit (5)

Aikuisenkin on vaikea nopeasti liikkuvaa pyörää havaita, lapsen vielä vaikeampi!

En ymmärrä, miksi meidänkin oven edessä pitää jalkakäytävällä pyöräillä, kun viereisellä kadulla on kunnon pyörätie! Työmatka pitenisi ehkä 200 metriä, ajassa tuo merkitsisi enintään minuutin verran lisää. Lisäksi olisi vähemmän poikkikatuja ja liikenne muutenkin rauhallisempi.

Kerran laskin puolen kilometrin kävelymatkan aikana väistäneeni 40 pyöräilijää, kaikki jalkakäytävällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistä ihmeestä ne tietää, ettei se juuri käänny tai horjahda. On mulla itku pelästyksestä tullut monta kertaa. Mutta meille ei ole onneksi vielä mitään käynyt.

Joten ap: olisitko ehtinyt pysähtyä, jos kulman takaa olisi kipittänyt pieni lapsi?

T. Pelkääväinen äiti

Niin. Se jalkakäytävä tosiaan on tarkoitettu jalankulkijoille. Pyörätiet ja ajoradat pyöräilijöille. Jos ei jaksa kävellä kauppaan, mene taksilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat