Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Somessa päivitellään nyt Sanna Marinin työhistoriaa ”Sokoksen kassalla” – 8 syytä, miksi kokemus kassatyöstä tekisi jokaiselle hyvää
Me Naiset MS-tautia sairastava Saija Varjus meni kihloihin: ”Minä olen kuningatar, ja Keijo on kuninkaani”
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Paljonko maksaisit vauvan retrosta Paljonko maksaisit vauvan retrosta Vierailija klo 18:36 | 23.9.2006 haalarista? n.70 luvulta... Tutta-merkkinen.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (5) 1/5 | klo 19:25 | 23.9.2006 saatat yllättyä! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/5 | klo 19:16 | 23.9.2006 trumpettilahkeilla ja pingviininkuvilla niin maksaisin 20¿ max.... sellainen oli mulla itselläni joskus ja heitin menemään hölmöyksissäni... =( jos joltain löytyy niin ostan!! =) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/5 | klo 19:17 | 23.9.2006 enempää en maksais Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/5 | klo 19:16 | 23.9.2006 trumpettilahkeilla ja pingviininkuvilla niin maksaisin 20¿ max.... sellainen oli mulla itselläni joskus ja heitin menemään hölmöyksissäni... =( jos joltain löytyy niin ostan!! =) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
saatat yllättyä!
trumpettilahkeilla ja pingviininkuvilla niin maksaisin 20¿ max.... sellainen oli mulla itselläni joskus ja heitin menemään hölmöyksissäni... =(
jos joltain löytyy niin ostan!! =)
enempää en maksais