Vierailija

Mies on myös kotona, selvinpäin.

Kommentit (21)

koko pesueelleni maukasta kinkku, sieni piirakkaa...

Mieheni tulee myös pian kotiin ja luulenpa, että hänkin saatta muutaman paukun ottaa vaikka kaikki lapset ovat hereillä, miksi tehdä kynnyskysymystä asiasta.

Pitää pitää vain mielessä ne omat juomisen rajat :)

Joten ap ota jos maistuu...

Kyllä yksin kotona ollessakin voi ottaa ja nauttia ihan yksikseen omasta ajasta, - elämästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

juon niin paljon kun huvittaa. silti hoidan aina tunnollisesti lapseni ja kunnon humaltuminen päälle vasta kun piltit nukkuu. Niin ja mies ottaa kanssa. Nautitaan toistemme seurasta, katotaan töllöö, pelaillaan ulkona jotain. JOskus on muitakin vieraita, joskus ei.

Enkä nyt tarkoita että aina edes ottaisin niin paljon että humaltuisin, mutta silloin tällöin niinkin pääsee käymään. Mitä sitten????

Täällä on íhme moralisoijia. En todellakaan usko että olen ainoa äiti joka nauttii alkoholia viikonloppuisin.

Totta kait voit ottaa ne 5 lonkeroa, mutta sinuna ottaisin ne puokkiin ukon kanssa. Kaksin aina kaunihimpi.

useinkin hörpin muutaman siiderin (joka jo mulle tekee humaltuneen olon) katsoessani telkkaria ja mietin kaikkea hölmöä.... =D nollaan viikon työt ja haaveilen kaikesta! rentoudun!

ei minusta mitenkään säälittävää...

Vierailija:

Lainaus:

useinkin hörpin muutaman siiderin (joka jo mulle tekee humaltuneen olon) katsoessani telkkaria ja mietin kaikkea hölmöä.... =D nollaan viikon työt ja haaveilen kaikesta! rentoudun!

ei minusta mitenkään säälittävää...

Hirevitä moralisoijia taas palstalla. 5 lonkeroa SILLOIN JOSKUS JOS MIELI TEKEE ei tee kenestäkään alkoholistia ja jos kotona on selväpäinen huoltaja, ei lapsen hyvinvointiakaan kyseenalaisteta mitenkään. Itse sanoisin, että ota vaikka kuusi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat