Vierailija

Miehelläni on ruskeat silmät, mulla on sellaiset sekametelisoppa silmät: jos mulla on sininen paita (varsinkin kirkkaansininen), niin mun silmät ovat siniset, jos mulla on vihreä paita, niin sitten silmät ovat sellaiset sinivihreät ja muuten ne ovat siniharmaat, joissa on vivahdus harmaata. Tuossa pupillin ympärillä on myöskin sellainen vihertävänruskehtava rengas. Kahdella lapsella on ruskeat silmät ja yhdellä on siniharmaat, kuopuksen silmät ovat vielä siniset.

Kommentit (25)

Minulla vihreänharmaat, esikoisen isällä ruskeat, tyttärellä harmaat, joissa vähän vihreää.

Aviomiehelläni siniset, pojallamme samoin.

Mutta mitäköhän tälle kolmannelle tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

lapsella siniset. Mies ei tiedä, että lapsi ei ole sen. Miehen suvussa on sinisilmäisiä, ja luulee, että se on perinnyt ne sieltä.

minulla on vihreät

miehellä ruskeat ja

lapsella sinisen vihreät, varmaan se väri tässä muuttuu vielä kun on niin pieni.

Toivoisin hänelle ruskeita tai vihreitä silmiä, vaikka kai ne sinisetkin voivat tulla vaikkei kummalakaan meistä niitä ole.

Omat vanhempani ovat molemmat ruskeasilmäisiä, samoin kuin veljeni.

Miehen vanhemmista toisella on siniset, ja toisella ruskeat silmät.

Saas nähdä!

Esikoisella on myös yhtä tummat silmät kuin minulla.

Miehelläni on taivaan siniset ja niin on myös kuopuksellakin.

Meillä menee ulkonäkö asiatkin niin että esikoisella minulta perityt piirteet ja kuopuksellä isältään perityt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat