Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En nyt tietenkään haluais yleistää mutta tälläistä oon ollut havaitsevinani.

Kommentit (12)

Ihmeellisiä stereotypioita. En kyllä allekirjoita mitään edellä kirjoitettua, ihan päinvastoin. Kouluttamattomilla on ihme käsityksiä akateemisista ihmisistä! No, kai sillä jollain täytyy yrittää pönkittää olematonta egoaan kun ottaa niin koville, että toiset on nähneet vähän enemmän vaivaa hankkiakseen itselleen kunnon koulutuksen ja älyä vaativan työn...

Etenkin akateemisuuttaan KOROSTAVAT naiset ovat usein jotenkin epäsiistejä ja homssuja. Eräänkin mielestä on normaalia asua suihkuttomassa/saunattomassa asunnossa ja kasvattaa siellä koiria. Ja poiketa pari-kolme kertaa kuussa pesulle johonkin yleiseen saunaan ;) Toinen etsii vaatteensa suurin piirtein roskiksesta, kolmas haihattelee pitkin maailmaa " opiskelemassa" . Neljännen lapset ovat olleet kokopäivähoidossa n.6k iästä saakka eikä ehtoisa emäntä silti jaksa nähdä vaivaa itsensä eteen.

Nämä siis esimerkkeinä kakkosen kommenttiin. Ei yleistyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkaa duunareitten keskivartalo levitä ja röökaaminen ja dokaaminen muutenkin näkymään. Nelikymppienen duunari onkin sitten jo mitä on. Itsestään huolta pitävä akateeminen painii aika eri sarjassa, kun vuosia alkaa olla mittarissa enemmälti.

Mutta monesti duunarit pukeutuvat MINUN mielestäni paremmin, sillä koskaan ei ole pukumies kaulupaitoineen sykähdyttänyt. Ei myöskään siistit neulepaidat ja nämä ns" suorat housut" niiden kanssa.

Kuluneet farkut, seksikäs (hihaton)t-paita jne nam!;) Samoin myös hiustyyli on liian siistari monilla ei duunareilla, ja heistä puuttuu jokin " alkukantainen miehekkyys" jota monissa duunareissa on!:)

Mutta nämä ovat nyt yleistyksiä, ja minun mielipiteitäni:)

Vierailija:

Lainaus:

alkaa duunareitten keskivartalo levitä ja röökaaminen ja dokaaminen muutenkin näkymään. Nelikymppienen duunari onkin sitten jo mitä on. Itsestään huolta pitävä akateeminen painii aika eri sarjassa, kun vuosia alkaa olla mittarissa enemmälti.

Osa akateemista naisista on todella epäviehkeitä. Mutta ei kai se duunarimiestenkään keskiarvo kovin ihana ole. Olen siis sitä mieltä, että jos laitetaan miehet ja naiset jonoon hyvännnäköisyyden perusteella, on miesten parhaassa a-ryhmässä enemmän duunareita ja naisten jonossa a-ryhmässä enemmän akateemisia.

t. 2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat