Seuraa 

Hei!

yritin löytää teistä noista pinoista mut aika huonol onnella.

Onnea sentään on muuten ollut. Kauan kaivattu plussa on saapunut meille ja nyt vaan kovasti toivotaan että kaikki menee hyvin.

ki-ra rv 6+1

Kommentit (4)

Mukava kuulla että kaikki sujuu hyvin.

Tänne päinkin kuuluu ihan hyvää, tosin huonoa oloa on 24/7 mutta tunne on ihana silti. Olen ollut ihan onneissani koko ajan.

Laskettuaika menee toukokuun loppupuolelle. Mullekin noi rv:t heittelee sen mukaan keneltä tai mistä kysyy, mutta ei niillä niin väliä, ihanaa kun saa olla raskaana =)

" Virallisin" rv on 6+3 tänään.

Mulla on vielä pitkä matka edessä ja ilman ongelmia ei olla edetty. Toisessa munajohtimessa voi olla alkio tai kysta ja sitä seurataan viikon välein. Kohdussa on kuitenkin ruskuaispussi näkynyt ja tällä viikolla pitäisi näkyä alkio ja syke, ehkä perjantaina.

Ihan mielenkiinnolla olen noita vaunu juttuja jo seurannutkin, mutta vielä ei uskalla ostaa. Saa mennä päivä kerrallaan eteenpäin viel...

Mutta oli oikein mukava kuulla ja olisi mukava vaihtaa juttuja ihan mailin kautta, niin ei ihan julkiseksi mene.

Net-tan kuulumisiakin ois mukava kuulla =)

hienoa että sinäkin olet plussajunan kyydissä!

minä olen harvakseltaan kirjoitellut odotus-puolella ex-haahuissa, se on keskenmenon kokeneiden porukkaa, ja vauvakuumepuolella ennen sitä plussaa haahuissa, siis.

mitäpä tänne.

maha on muhkea jo, ja kaikki sintillä tuntuu olevan ok.

mun olo on huono, kun verenpaine on matalalla, 90/60, eli päätä särkee ja väsyttää, huimaa, ja on tosi voimaton olo, koko ajan.

mutta eipä se mitään, kun tietää sen olevan tilapäistä (helmikuussa viimeistään loppuu.. ), ja kun se ei ole sintille vaaraksi, niin tää on nyt sitten taas (kuten poikaakin odottaessani) niin tätä.

suurin pelko keskenmenosta alkaa olla lientynyt, joskaan ei oikein uskalla vielä tuulettaakaan onnistumista.

olen mä jo hankkinut joitain vaatteita, kuten toppapuvun kokoa 56. =)

pojalta tais jäädä kokoa 68, ja se on niin valtava vastasyntyneelle, että ei saa vauvaa napakasti turvakaukaloon autoon kiinni.

käytetyt tuplaemmaljungat tuli myös hankittua jo, kun sattui olemaan hinta-laatusuhteeltaan ja varustelultaan meille juuri oivalliset tarjolla. niinpä päästään kätevästi päivällä liikkeelle (meillä on niin jumalattoman mäkinen maasto, että poika 2v. ei vielä pitkiä matkoja jaksa kävellä), ja hakemaan poikaa sitten puolipäivähoidosta vauvan kanssa, tai kolmestaan kylälle vaikka kaupoille.

eli, varovaisen toiveikasta, tänne kuuluu. =)

epäilen, että rv:t on ultran mukaan määritelty vähän pieleen, (olisko 5 päivää liikaa?), kun alkionsiirtohan oli silloin kun oli, mutta käytänpä sitä neuvolakortin mukaista siltikin.

-ennis- ja sintti rv18+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuulumisia!

Kirjoittelen tuolla odotuspuolen toukotaapertajissa kun la on kai 27.05.07 (varmistuu myöhemmin.)

Plussa oli ihana ja iso yllätys ja kyllä olemme siitä nauttineetkin. Tänään oltiin ultrassa ja siellä se pikkuinen oli ja sydän sykki. Ihan oli itku onnesta tulla.

Päivä unia tulee nukuttua usein ja paljon, huono olo on alkanut helpottamaan pikku hiljaa. Kun muistaa syösä vähän ja usein niin ei pääse paha olo ytllättämään.

Kaikista alun kivuista huolimatta on niin IHANAA olla raskaana.

Kaikki vanhat vaatteet mahtuu päälle mutta ei tee mieli käyttää mitään mikä yhtään puristaa.

Laskin että katsomalla mainoksia ja tarjouksia voi säästää huimia summia rahaa vauvan tavaroissa. Vaatteita ja muuta saa käytettynä mut turvakaukalon ja vaunut haluisin uudet. Kun esikoinen on niin sitten jäis seuraavaa odottamaan.

Tuosta sänkky jutusta omaan pinoon jo kirjoitinkin, kun olen haaveillut kauan yhdestä ihanasta vauvan sängystä ja nyt ne myydään loppuun kun suomen toimitus lopetetaan. Taitaa olla aika hullua ostaa sänky jo viikolla rv7 mutta toisaalta se ois mieluinen ja nyt poistohinnoisakin.

Mutta sellaista tänne päin.

Ennis ehdottikin ihania nimiehdotuksia tuolla nimi puolella. Ja haluaisin nimen aika ajoissa päättää (tosin ei sil kyl viel ole mikään kiiree), kun ollaan mietitty myös nimiäiset pitää ristiäisten tilalle. Mutta katsotaan nyt, jos vaikka tanssitaan häitä ristiäisten kans samana päivänä.

ki-ra 6+3

Kiva kun muistelet/kyselet " vanhojen tuttujenkin" kuulumisia! Täytyy muuten sanoa, että olen myös aina teidän molempien kirjoituksia seuraillut, kun on silmään osunut. Ihanaa, kun kaikilla on kaikki hyvin!!! Mä kirjoittelen täällä plussanneiden huhtihurmureiden pinossa, laskettu aika kun on 1.4. Tosin tää kirjoitustahti on vähän verkkainen, kun en niin kovin aktiivinen näissä muutenkaan ole. Kirjoitan, kun tulee asiaa! ;)

Tosi ihana oli lukea ki-ran plussasta - vielä kerran onnea! Ja enniksellä tuntuu kaikki menevän myös hyvin! Täällä myös kaikki oikein hienosti (raskauden suhteen, kouluhommat stressaa/masentaa kyllä ihan tarpeeksi). Alun väsymys/huimaus/nälätys/pahoinvointi alkaa olla menneitä vaivoja. Kuvotus tosin saattaa vieläkin yllättää, jos ei muista syödä. Niin ja tänää kyllä nukuin taas päikkärit 17-20.30, joten nyt tässä odottelen unta koneen äärellä!

Meillä on nyt sitten myös todistettavasti pikkuinen masussa. Viime viikolla kuultiin ekan kerran sydänäänet ja perään vielä ultra. Oli niin vilkas kaveri, ettei ultraaja meinannut saada millään mitattua. Kuviakin saatiin vain yksi, joka myös jäänee ainoaksi.. Jyväskylässä säästetään, ei ole kuin yksi ultra, meillä rv 12+2. Samaten neuvolakäynnit vaan harvenee, nyt jäi 16 viikon nuvola pois. Oltiin siis 12+ viikolla neuvolassa, ja seuraava olis 22 viikolla! Onneksi terkkari sanoi, et ajan voi tilata jos tuntee tarvetta. Pitää katsoa...

Masu alkaa uhkaavasti pömpöttää päällimmäistä (läski)kerrosta vastaantulijoiden näkyville. Vähän huono, kun ei vielä vauvamahaksi erota, mutta ei oikein enää voi jatkuvasti " laihistellakkaan" (sii vetää vatsaa sisään :). Vanhat farkut ei ole menneet enää viikkoihin. Ja huomenna varmaan ostetaan jo vaunut! Vielä on joitain värejä tämän vuoden mallistoa jäljellä ja niitä saa noin 100¿ halvemmalla ku sit taas uusia. Halutaan kuitenkin ostaa uudet, kunnolliset vaunut että kestävät sitten toivotuille sisaruksillekin! Mut sellasia meillä.. Yritän nauttia raskaudesta ja tästä perheonnesta, vaikka tuo koulu nyt yrittää jyrätä ihan väkisellä päälle. Jossain laulussa sanottiin tänään radiosa, että ihminen on harvoin kokonaan onnellinen. Päätin laittaa korvan taakse ja yrittää pitää elämän " kahtena palana" . Suvun perintökehto odottaan jo nurkassa, ja pian tulee myös vaunut, on tämä silti niin ihanaa!!!

Kirjoitellaan taas kuulumisia! (en huomannut, mihin pinoon ki-ra kirjoittelet, mut pitää tulla kurkistelemaan, kuten myös enni-maijan kuulumisia!)

Terkuin, Net-ta rv (jo) 13+1

Ps. Eiköhän se unikin jo ala tulla... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat