Vierailija

Olen matkaamassa lokakuussa Jenkkeihin, ja matka pitäisi varata nyt. Mutta mites kun olen lokakuun alussa menossa naimisiin, niin saanko sitten sillä uudellakin nimellä matkustaa, vaikka passissa lukee ihan eri nimi?

Kommentit (5)

Varaat matkat uudella nimelläsi, sitä ei mikään estä. Tärkeintä on se, että matkalle lähtiessä nimet lipuissa ja passissa täsmäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ongelmani on siis tämä: Passin kyllä varmasti ehdin uudella nimellä saada häiden jälkeen, mutta haittaako, että matka (ja liput) on varattu entisellä nimellä, joka ei siis sama kuin uudessa passissa. Tällä hetkellä mulla ei ole voimassaolevaa passia olenkaan, enkä haluaisi nyt sellaista parin kuukauden vuoksi "vanhalla" (nykyisellä) nimelläni ottaakaan. Mutta voisinko siis varata matkan nyt jo uudella nimelläni, vaikka en vielä virallisesti sen niminen olekaan?

Nimi passissa ja lipuissa pitää täsmätä.

Passin saa kyllä viikossa, jos tiedot ovat menneet poliisilaitoksen järjestelmiin tai sinulla on esittää todistus (vihki- tms.).

Meinasin vaan että tuleeko ongelmia jos varaa liput "kuvitteellisella" nimellä; että selvittävätköhän lentoyhtiössä matkustajatietoja ja ryhtyvät sitten johonkin toimenpiteisiin, ellei lipunvaraajaa "ole olemassa" (vielä).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat