Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tietääkö joku oliko Gloria maksanut juhlat? Se juttu oli jotain hirveetä! Puffia puffin perään ja julkkisten nuolemista, argh. Mattiesko Hytönenkin kirjoitti tän päivän kolumninsa siitä jutusta, heh

Sivut

Kommentit (39)

asti Glorian kohderyhmää. Minusta siinä on usein moniopuolisia ja huoella tehtyjä juttuja ja jotenkin hassulla tavalla nautin siitä " kuvan avaimenperä 100 ¿" -tyylistä, vaikka olen vielä tosi tarkka rahoistani.

Mutta hieman ihmettelin tätä hääkuvausta ja ensimmäinen ajatus oli, että mitä Gloria on tästä maksanut ja MIKSI?

Mutta juttu ainakin on herättänyt kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja Emilia oli mun mielestä TODELLA kaunis. Mikko L. ei mua sitten kyllä sykähdytä ollenkaan. Eka kerta btw kun näin Emilian kuvan. Luulin, et Mikolla on joku vähän boheemi daami, mutta oli yllätys!

I wonder... Eiköhän lääkärin (vaikka ei edes valmistunut) palkalla ihan kelpo häät järkätä. Ja Gloria on laatulehti, toisin kuin Seiska (vrt. Kati Fors:( )

Mikosta en ole kuullut taas yhtään ton tyylistä juttua.

On kuulema oikeasti tosi välittävä ja lämmin sydäminen- ainakin ollut.

Ja tosi sääli että on sitten ottanut tollasen muijan, jolle arvot on aivan eri käsite.

Kaverini mukaan (joka on Emilian kurssikaveri lääkiksestä) Emilia on kuulemma aika vastenmielinen tyyppi. Moni ei kuulemma pidä hänen brassailevasta tyylistään ja suuresta suustaan. Emilialla on kuulemma tapana esimerkiksi kertoa kovaan ääneen hänen ja Mikon asioista, mikä sopii hyvin yhteen sen julkisuushakuisen kuvan kanssa, mikä hänestä on lehdistä välittynyt. Itse en häntä tunne, mutta näin on kaverini kertonut.

ja Mikko hyppii ihan miten päin vain sen pillin mukaan. No, ei tota varmaan kovin kauan kestä, kun Mikolle on varmasti muitakin, vähän lämminsydämisempiä, ottajia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat