Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mitäs juteltais? ei jaksa enää jauhaa mikasta ja sorellasta.. jotain mukavaa jutustelua illan piristeeksi vois keksiä.. antaa palaa =)

Kommentit (15)

Minun hiukseni lähtevät omille teilleen, vaikka laittaisin niihin mitä tököttiä. Kadehdin ihmisiä, joilla on kiiltävä ja kauniisti laskeutua VO5-tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä on siitä kiva malli, että pystyn tekemään siitä kuohkean tai roikun, kääntämään latvat ulos tai sisäänpäin tai vaikka vetämään koko systeemin rullilla kiharaksi. Kuitenkin aina on se ongelma, että yksittäiset hiukset ikäänkuin hylkivät toisiaan ja lähtevät lentoon...

Älä ressaa, en minä odottanutkaan sinulta hienoja vastauksia. Kunhan pähkäilen. :)

täällä joku vissiin tänään sua yrittikin matkia.. ja väitti että oot maannu sen kanssa.. on nää ihmiset täällä tyhmiä.. =(

no mitä pienistä..

ap

eihän se tietenkään koskaan pysy niiku pitäisi, eli ehkä liiankin sielä.. si mitkään nipsu systtemin pysy tukassa.. muutenkin oon melko surkee laittaan hiuksia..

onko sulla pitkät hiukset? osta suoristusrauta ja sillä vetelet niin tulee nätin näkönen..

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat