Vierailija

Kommentit (21)

Herttoniemessä kauppakeskus megahertsissä on hierontaa.. Klassinen hieronta 1h / 35e ja tutustumistarjous 25e ja tekee muitakin hierontoja kuin klassista.. Mielettömän hyvä hieromaan!!! Se on kampaamon yhteydessä.. Itse olen tykännyt kovasti. Tietääkseni tämä hieroja ollut 8v alalla.. ja huomaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hakaniemessä/Merihaassa asiantuntevaa ja hyvää hierontaa!

Jalat ja alaselkä aina hyvässä kunnossa kun sieltä lähtee pois. Mukava,hyväkäytöksinen,kaksikielinen ja mitä tärkeintä ottaa asiakkaan toiveet huomioon. Tarkoittaa siis että hieronnan kovuus vaihtelee tarpeen mukaan eikä niin ku monessa paikassa et aina sama voimakkuus sanoi mitä vaan...

www.mikke.fi

t.maratonaari

Me ollaan koko perheen voimin, eli minä, mies ja teini-ikäinen urheileva poikamme, käyty Etelä-Haagassa (oli aiemmin Louhelassa mutta nykyään tosiaan tuolla Etelä-Haagassa) Milla Lindellä. Tosi mukava ja asiansa osaava. Ollaan jo noin 6 vuotta käyty samalla eikä hevillä vaihdeta.

www.kuntorelax.fi

HYVÄ ja HALPA = LIENEE MAHDOTON YHTÄLÖ.

Jos jollakulla onnistuu em. yhtälö ja saa avun, niin vilpittömästi onneksi olkoon. Tai ehkei riesa sitten ole ollutkaan kovin pahana? En toki halua vähätellä kenenkään riesoja. Eiköhän ole subjektiivista miten kukin omansa tuntee.

Minulla ei onnistunut hyvä-ja-halpa-yhtälö ja olinpa vielä niin tyhmä (vaiko pihi?...vaiko sekäettä?...noita olen monesti joskus jälkikäteen  miettinyt enkä osaa edelleenkään antaa vastausta itselleni), että turhan kauan etsin edullisia paikkoja, vertailin hintoja ja mahdollisimman edullisissa paikoissa kävin loppujen lopuksi saamatta itselleni  tarvittavaa riittävää apua eli menikin lopulta paljon euroja hukkaan - halpa / halvempi tulikin kalliiksi. Hoitajat olivat kyllä kaikissa paikoissa miellyttäviä ja varmasti tekivät parhaansa. Välillä kävin opiskelija-hieronnoissa edullisuuden vuoksi vaan kyllä se niin on, että vanha sanonta "työ tekijäänsä opettaa" pitää paikkansa, vuosikausien ammattitaito kyllä näkyy.

Nykyään en katso hintaa terveydelleni, "katson" vain hoitotulosta:
- tuleeko vai ei. Ja säästän rahaa.

Eipä kuitenkaan ole talokaupoista kyse. Ja ei, en ole rikas ja tarkka on oltava elämisen kanssa. Terveyteeni pyrin eurojani laittamaan sen mitä pystyn ihan ruo'ista lähtien koska uskon, että muutoin myöhemmin enempi kalliiksi tulisi toisenlaisten valintojen ja seurauksien myötä terveysasioiden korjaamiset jos korjattavissa vielä olisi.

Tavallani toimia nykyään näin vrt entiseen toimintamalliini on:
- säästän rahaa mutta kaikkein PARASTA on, että saan nauttia enemmän elämästäni kuin ennen, vuosia meni ns. hukkaan kipu ym riesoja-24/7-helvetissäni sekä tuli turhaan syötyä vahvoja lääkkeitä milloin mihinkin riesoistani määrättyinä, jotka eivät juurikaan edes auttaneet (joskus kyllä, joskus vähän aikaa, joskus ei lainkaan, joskus jopa pahensivat aiheuttaen muuta lisäksi), osalle riesoistani olen riemukseni saanut sanoa lopullisesti hyvästi tietämällä nykyään miten toimia, että eivät tule takaisin.

Kaikillahan ei varmastikaan ole paljon pahoja erilaisia riesoja (kipuja yms) ja olen erittäin iloinen heidän puolestaan mutta löytyy tälläisiä kuin minä, joilla riesoja on riittänyt - paljon ja kauan aikaa. Tosin nyttemmin voin riemukseni sanoa, että riesani eivät enää hallitse minua 24/7 ja pärjään pitkän aikaa ilman hoitoa omilla kotihoidoillani, joihin ohjeet saatu eli nyt olen jo siinä vaiheessa, että elämä hymyilee taas ja tarvitsee käydä hoidoissa enää harvoin.

Erotus halvan ja hyvän hierojan taksoissa on loppupelissä pientä ja säästöä tulee kun löytää moniosaavaisen hoitajan koska jo kokemuksesta uskon, että avun saamiseen riittää joillekin ehkä vain yksi hoitokerta vrt halvemman ja ei-niin-moniosaavaisen hoitoon => monta käyntiä = isompi euromäärä loppujen lopuksi.

Itselleni ainakin käynyt siis noin, nykyään säästän rahaa vrt muutamaan entiseen paikkaan, joissa ennen kävin, en halua sanoa paikkojen nimiä koska muutoin ikäänkuin haukkuisin heitä enkä sitä halua koska ovat varmasti monelle ihan riittävän hyviä, minulle vaan ei riittänyt, joko en saanut apua lainkaan tai hoitotulos kesti turhan vähän aikaa ja jouduin käymään hoidoissa useammin hoitotuloksen pysyen jotenkuten yllä vaikka hierojat ja muut hoitajat varmasti tekivät parhaansa mutta rahaa siis meni paljon enemmän vrt nykyään. Jouduin siis myös käymään eri paikoissa eri hoidoissa hierontojen lisäksi erilaisten riesojeni takia - sittemmin sain yhdestä paikasta monen moneen riesaani avun.

Vilpittömästi suosittelen toinen nykyinen suosikkini löytyy TERVEYSKLINIKKA LIHASHUOLTAMO:sta Helsingistä. Sain kerran lahjakortin sinne silloin uudelta miesystävältäni, joka oli siellä käynyt jo pitkään ja siten löysin tuon em:n paikan ja kyllä, hoitaja on todella monitaitoinen. Ja rehellinen: kerran sanoi rehellisesti suoraan eräästä asiasta, että hän ei sitä todennäköisesti saa hoidettua ja antoi vinkin, missä itse kävisi vastaavan asian takia. Tuota arvostin paljon. Hoitaja ei alkanut ns. rahastamaan ja tekemään jotain "jos vaikka auttaisi" tms.

Toinen suosikkini: kun olen työmatkojen vuoksi kauempana Suomessa, niin tällöin käyn tarvittaessa hieroja ARI KUMPULAISELLA Kuopiossa.

Hyvä ja halpa ei ole kulkenut käsi kädessä hierojien suhteen!

Itse täytyy suositella uutta paikkaa Hämeentie 34 osoitteessa!

Hieroja Helsingin tyypit ovat todella taitavia, eivätkä ota mahdottomia hintoja. Omistaja sanoikin että toivoisi ihmisillä olevan varaa huoltaa kehoaan ja siksi pitää hinnat kohtuullisella tasolla.

on myös hyvien yhteyksien päässä niin pääsin helposti. 

Ottavat tunnin varoitusajalla jos on vapaata aikaa ja auki myös viikonloppuisin!

itse suosittelen

Niina-h

Itse löysin Blue Bearin kaksi vuotta sitten. Akuutti niskan ja kaulan alueen jännitys ja päänsärky lähtivät kertakäynnillä. Sen jälkeen olen käynyt kerran kuukaudessa / kerran kahdessa kuukaussa jatkokäynnillä. Hinta ei ole halvimmasta päästä mutta itse maksan mieluusti tuloksesta kuin ravaan kymmenen kertaa tai vielä enemmän lyhyen ajan sisällä saman vaivan takia. Suosittelen lämpimästi. www.bluebearklinikka.fi

Vierailija

Käytän paljon hierontaa koska niska menee istumatyössä jumiin. Olen käynyt nyt muutaman kuukauden hieroja helsingissä kahdella eri hierojalla. Aivan mahtavaa ja osaavaa apua! On myös todella iso plussa päästä hierontaan heti eikä viikon päästä. Suosittelen ja iso kiitos avusta Miralle ja Samulille!

Vierailija

Olen ollut kerran hieronnassa karoliina kakolla. Kokemus ei ollut paras mahdollinen. Ensinnäkin hän oli aika paljon myöhässä eikä pahoitellut lainkaan sitä. Hieronnan jälkeen hartiani olivat useita päiviä kipeämmät kuin mitä ennen hierontaa. En ole tämän jälkedn hieronnassa käynyt, mutta ehkä annan jollekin toiselle hierojalle uuden mahdollisuuden.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat