Me Naiset Klaara ja Matti muuttivat yhteen – siitä alkoivat taistelut, joita kumpikaan ei osannut odottaa
Me Naiset Ryhtyi äidiksi turkkilaisen puolisonsa tyttärelle – Annika Metsäketo: ”Äitiyden opettelu on ollut kova pala”
Vauva Vuonna 2020 maailmalla trendaavat lyhyet ja vanhat nimet – tyttöjen listalla myös suomalaisille tuttu nimi
Vauva Ex-jääkiekkoilija Olli Jokinen tietää koko ajan, missä perheen lapset liikkuvat: ”Tämä voi vaikuttaa ylisuojelulta”
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Onnitelkaa minua! Odotan neljättä lastamme! Voi tätä onnea!!!!!!!!!!!! Onnitelkaa minua! Odotan neljättä lastamme! Voi tätä onnea!!!!!!!!!!!! Vierailija klo 20:38 | 23.9.2006 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (26) 1/26 | klo 8:55 | 24.9.2006 Lapsi on aina suurenmoinen lahja. Nauti lapsistasi ja uudesta raskaudestasi ja ohita kaikki kauhistelijat, niitä varmasti tulee vastaan :). T: onnellinen 5 lapsen äiti. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 22:31 | 23.9.2006 Hienosti neljän kanssa pärjää, kun kuudenkin kans... Lapset ovat suurenmoisia lahjoja! Nauti odotuksestasi! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/26 | klo 22:20 | 23.9.2006 Nyt 6 tyttöä ja 2 poikaa. Enkä ole uskovainen;) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 23:25 | 23.9.2006 Ehkä minäkin olen joskus tuossa tilanteessa.=) T:kahden lapsen äiti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 23:26 | 23.9.2006 t: kolmen äiti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 22:33 | 23.9.2006 Toiset ne " uskaltaa" Itse kun kovasti tekis mieli kolmatta, mutta jotenkin tuntuu et ei enään uskalla.... terveydellisesti ja taloudellisesti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 23:29 | 23.9.2006 Saanko kysyä minkä ikäinen itse olet? t. neljännestä haaveileva 38 v ja jota ikä vähän hirvittää Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 0:04 | 24.9.2006 toisesta mutta joku estää ihme pistää vastaan ajatusta siis itsellä. Lapsi(poika) toivoisi kovasti pikkusiskoa ja hoitaa välistä minun vanhaa nukkevauvaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/26 | klo 20:44 | 23.9.2006 Itsekin mietin, että " skaltaiskos" sitä vielä neljänteen täuhdätä.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/26 | klo 8:55 | 24.9.2006 Lapsi on aina suurenmoinen lahja. Nauti lapsistasi ja uudesta raskaudestasi ja ohita kaikki kauhistelijat, niitä varmasti tulee vastaan :). T: onnellinen 5 lapsen äiti. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 22:31 | 23.9.2006 Hienosti neljän kanssa pärjää, kun kuudenkin kans... Lapset ovat suurenmoisia lahjoja! Nauti odotuksestasi! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 22:20 | 23.9.2006 Nyt 6 tyttöä ja 2 poikaa. Enkä ole uskovainen;) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 23:25 | 23.9.2006 Ehkä minäkin olen joskus tuossa tilanteessa.=) T:kahden lapsen äiti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 22:33 | 23.9.2006 Toiset ne " uskaltaa" Itse kun kovasti tekis mieli kolmatta, mutta jotenkin tuntuu et ei enään uskalla.... terveydellisesti ja taloudellisesti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 23:29 | 23.9.2006 Saanko kysyä minkä ikäinen itse olet? t. neljännestä haaveileva 38 v ja jota ikä vähän hirvittää Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 0:04 | 24.9.2006 toisesta mutta joku estää ihme pistää vastaan ajatusta siis itsellä. Lapsi(poika) toivoisi kovasti pikkusiskoa ja hoitaa välistä minun vanhaa nukkevauvaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/26 | klo 20:44 | 23.9.2006 Itsekin mietin, että " skaltaiskos" sitä vielä neljänteen täuhdätä.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Lapsi on aina suurenmoinen lahja. Nauti lapsistasi ja uudesta raskaudestasi ja ohita kaikki kauhistelijat, niitä varmasti tulee vastaan :).
T: onnellinen 5 lapsen äiti.
Hienosti neljän kanssa pärjää, kun kuudenkin kans... Lapset ovat suurenmoisia lahjoja! Nauti odotuksestasi!
Nyt 6 tyttöä ja 2 poikaa. Enkä ole uskovainen;)
Ehkä minäkin olen joskus tuossa tilanteessa.=)
T:kahden lapsen äiti
t: kolmen äiti
Toiset ne " uskaltaa"
Itse kun kovasti tekis mieli kolmatta, mutta jotenkin tuntuu et ei enään uskalla.... terveydellisesti ja taloudellisesti
Saanko kysyä minkä ikäinen itse olet?
t. neljännestä haaveileva 38 v ja jota ikä vähän hirvittää
toisesta mutta joku estää ihme pistää vastaan ajatusta siis itsellä. Lapsi(poika) toivoisi kovasti pikkusiskoa ja hoitaa välistä minun vanhaa nukkevauvaa.
Itsekin mietin, että " skaltaiskos" sitä vielä neljänteen täuhdätä..