Vierailija

vai työn jossa tekemistä koko ajan, aika kuluu nopeasti?

Kommentit (12)

Olen kokeillut sekä luppoaikatyötä (alkaa ahistaa ja nolottaa), stressaavaa kokoajantekemistä-työtä josta ei kiitosta kuulu (se vasta ahistaakin) että ei-stressaavaa työtä jossa koko ajan silti tekemistä ja tuntee itsensä tärkeäksi (paras).

Nyt mulla on luppotyö, ja joskus turhauttaa istua täällä tyhjän panttina kun työt on saanut kuitenkin tehtyä (kuten esim. nyt). Toisaalta kun on pieniä lapsia, niin eipä se kauheasti haittaa että ehtii täällä vähän hengähtääkin välillä - toisaalta olisi paljon kivampaa käyttää tämäkin aika kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

riippuu työn luonteesta ja omsita taidoista. Vasta-alkajana ei ole kiva olla hektisessä työpaikassa, varsinkin jos työ on vaativaa ja monimutkaista

Olisi ikävää saada palkkaa tyhjästä. Toisaalta olen työmäärän (ja muiden työyhteisöongelmien) vuoksi ajautunut työuupumukseenkin. Mutta silti... sopivan paljon töitä paras.

Kyllä lisää hommia saa jos pyytää. Minulla kesällä paljon luppoa, mikä kävi hyvin kun voin poistua talosta asioilleni.. nyt mieluummin enemmän töitä ja luppoaikaa just tän verran :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat