Vierailija

Mikä vika niissä on, kun niitä aina mollataan?

Luoja soi pienet b-kupin riipparit ja olisin niin onnellinen, jos ne olisivat edes puoli desiä isommat, eivätkä roikkuisi : )

Olenko ihan pöhkö, jos sellaiset hankkisin? Tuntisin itseni jotenkin kokonaisemmaksi " tisseillä"

En ottaisi niitä mieheni takia vaan ihan itseni.

Kertokaahan nyt muutkin mielipiteitänne asiaan : )

Sivut

Kommentit (40)

Kuka haluaisi multa pari kuppikokoa.

Kammoan kuitenkin leikkauksia. Ja pelkään että joku menee pieleen enkä voi enää imettää jos saan lapsia ja olen pienennyttänyt rintani.

Kuppikoko G-

ytyy isontaa vähän, jos ei halua triipputissejä. Kadun koko operaatiota, nyt mulla on sellaiset tissit, jotka mulla tod. näk. olisi, jos en koskaan olisi silikoneja ottanutkaan.

Rahanmenosta en viitsi puhuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, taidanpa tyytyä olemaan tällainen kuin olen, sillä kuuluisin salettiin juuri tuohon ryhmään, jolla kaikki menisi varmasti päin peetä. Sen olen jo tässä elämässä huomannut, että aina olen se 1% tapaus!

-ap-

Älkää ottako silikoneja, niiden kanssa olette ikuisesti kierteessä. Rinnan voi kohotusleikkauttaa myös ilman täytettä, tulos on riittävän kaunis ja luonnollinen, mitä silikonitissi ei ole koskaan.

Olen joskus miettinyt kovastikkin että miksi joillekkin naisille kauneuteen liittyvät asiat ovat niin kipeitä, varsinkin jos joku ystävä tai tuttava näkee ulkonäkönsä eteen vaivaa. Mua ei ole koskaan häirinnyt jos joku haluaa panostaa ulkonäköönsä, teen niin myös itse. Tosin kuulen joskus esim. työpaikallani muilta naisilta vihjailevia ilkeitä kommentteja.. lähinnä pukeutumisestani. Tykkään käyttää muodikkaita ja nuorekkaita vaatteita vaikka olenkin kolekymppinen kahden lapsen äiti. Vartaloni pidän kunnossa liikunnalla ja ruokavaliolla. Uskon kuitenkin että nämä ilkeilijät ovat heikon itsetunnon omaavia ja kateellisia naisia.

Kehoitan sinua tekemään niinkuin itse haluat. En usko että kadut, mutta jos jätät tekemättä saatat katua paljonkin.. =)

T:27

miten kukaan haluaa isot rinnat -> t-paidat ei istu, kauluspaidoissa napit ei mene kiinnii, näyttää lähes kaikissa vaatteissa lihavammalta kuin on, kokomekkoja on lähes mahdoton löytää ellei alavartalo ole iso jne. jne.

t. läskin näköinen 165/55 D-kuppi joka vaihtaisi mieluusti omansa paaaaljon pienempiin

mun mielestä jokaisen kannattaa tehdä ulkonäkönsä eteen jotain jos se ei ITSEÄÄN miellytä ja siitä jollainlailla kärsii tai tuntee että haluaisi tehdä joitain muutoksia. Oma kroppahan se on ja kerran täälä vain eletään ja ollaan nuoria. Kumma kun aina tyrmätään kaikki kauneuteen liittyvä.. Ja tosiaan korostan että jos itse haluaa ja tuntee sitten olonsa paremmaksi, niin mikä ettei?

Eli siis vaikka yleisihanne peppu on täyteläinen ja lopez takamus, niin ei ole käynyt pienessä mielessäkään, että sinne silikonia tunkisin. Enkä siis voi sanoa myöskään olevani tasapainoton ja huonoa itsetuntoa omaava ihminen vaikka kohotusta ja täytettä hieman haluaisinkin. Olen oikeasti tosi itsevarma persoona.

-ap-

te, jotka suunnittelette rintojen suurennusta. Ja sitten kun teillä on ne rinnat paranneltu, niin sitten huomaatte itsessänne taas jotain pientä, joka vaatisi parantelua.

mutta kyse onkin nyt MINUN elämästäni (joka sekään ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista)

Pitäisikö minun siis ajatella, että koska muilla on asiat huonommin, niin minäkään en saisi nauttia elämästä ja olla haluammallani tavalla " täydellinen" !? Kyllä minä parhaani mukaan autan aina hädässä olevia ja tulen aina auttamaan (kuuluu luonteeseeni) mutta mielestäni täytyy elämässä välillä ajatella myös itseään, ettei sitten joskus " vanhana" ole katkera siitä, kun ei ajatellut ikinä OMAA ITSEÄÄN aina vain muita!? Vai kuinka?

Kerran täällä vain eletään ja jokaisella on vain yksi elämä, joka voi hyvinkin päättyä vaikka huomenna. Joten eletään jokainen tyylillään ja annetaan muidenkin elää omalla tavallaan.

Taidan siis kallistua kirurgi veitsen puoleen : ) No joo, en tiedä. Täytyy miettiä asiaa tosi tarkkaan.

-ap-

Vierailija:

Lainaus:

miten kukaan haluaa isot rinnat -> t-paidat ei istu, kauluspaidoissa napit ei mene kiinnii, näyttää lähes kaikissa vaatteissa lihavammalta kuin on, kokomekkoja on lähes mahdoton löytää ellei alavartalo ole iso jne. jne.

t. läskin näköinen 165/55 D-kuppi joka vaihtaisi mieluusti omansa paaaaljon pienempiin

Mutta ap, mene ottamaan se silikonit. Mitä täällä puolustelet ja argumentoit silikonien puolesta.

Ymmärrän hyvin, että niitä ei pelkästään miesten takia laiteta, ja vaikka laittaisikin, niin en ketään alkaisi sen takia paheksua. Kyllä sitä kaikki haluaa näyttää paremmalta, ainakin omasta mielestään paremmalta.

Mutta mun mielipiteeni on se, että mitä pienemmät rinnat, sitä kauniimmat. Mulla on A-kuppi enkä ottaisi isompia vaikka maksettaisiin. On ihanaa, kun voin pitää minkälaisia vaatteita vain ja olen aina siron ja naisellisen näköinen. Olen usein vaateostoksilla miettinyt, että en voisi tätäkään toppia/paitaa/takkia ostaa, jos olisi isommat...

Vierailija:

Lainaus:

Älkää ottako silikoneja, niiden kanssa olette ikuisesti kierteessä. Rinnan voi kohotusleikkauttaa myös ilman täytettä, tulos on riittävän kaunis ja luonnollinen, mitä silikonitissi ei ole koskaan.

ja pienellä kohotuksella olisi, niin mikä siinä olisi niin väärin ja kenen mielestä se loppujen lopuksi olisi pinnallista? Minä en ainakaan pätkääkään miettisi mitä muut ajattelisivat : ) kaikilla ystävilläni tosin on " tissit" joten tuskin edes voisivat tajuta asian oikeeta laitaa.

-ap-

Älkää tuijottako niin kovasti sitä omaa napaanne. Teidän asianne ovat kertakaikkiaan hyvin, jos olette terveitä ja tasapainoisia. Nauttikaa elämästä ja olkaa kiitollisia. Jos teillä on ylimääräistä rahaa, lahjoittakaa se sille, jolla ei ole mitään, heitä on maailma pullollaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat