Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Masu " roikkuu" aivan selvasti suunnilleen jalkojen valissa ja painaa lonkkaluita tosi pahasti...ihan eri tunne kuin viela eilen. Ja masu myös nayttaa ulospain olevan alempana. Mutta voiko vauva laskeutua jo nain aikaisin? Mulle on jo kolmas tulossa, edelliset ovat laskeutuneet muutaman viikon myöhemmin ja syntyneet molemmat rv 38, mutta sehan ei varmaan merkitse mitaan... Onko kenellakaan tietoa?

Kommentit (5)

mulla laskeutui ensimmäinen kuukautta ennen syntymää rv 31 tienoilla. syntyi siis rv 36. toinen ei laskeutunut ollenkaan (syntyi rv36)ja tämä kolmas on ollut laskeutuneena pari viikkoa- nyt rv33 ja vuodelevossa olen koska myös paikat auki.

kannattaa lääkärissä käydä näytillä niin voivat arvioida tilannetta. kyllähän ne sanoo että vauvat voivat laskeutua jopa kuukautta ennen syntymää, mutta parempi varmistella tilanne.

Laakariaika olisi kahden viikon paasta, saa nahda jaksanko sinnitella sinne asti vai menenkö jo aikaisemmin. Tanaankin on supistellut koko paivan siina maarin etta varmaan yritan saada sen laakariajan siirrettya aikaisemmaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei!

Minulla ensimmäistä odottaessa vauva laskeutui siinä 30vkon tienoilla. Ei tarkalleen tiedetä ajankohtaa. Jouduin 31vkolla sairaalaan supistelujen vuoksi, jotka olivat olleet puolesta välistä kiusana. Vauva oli kiinnittyneenä siis todella pitkän ajan, mutta vauva syntyi kuitenkin täysin täysiaikaisena. Suosittelisin, että jos tuntemukseen laskeutumisesta on liittynyt myöskin supistelua, kannattaa tarkistuttaa tilanne.

Itsellä nyt menossa toinen raskaus ja näyttäisi noudattavan samaa kaavaa. Supistelee kovasti ja nyt toivon, että ei tarvitsisi sairaalaan mennä makaamaan vaan saisin kotosalla levätä.

Onnellista loppuodotusta ja toivotaan että kaikki on hyvin.

Tuisku ja kirppu 25+3

Meidän pieni laskeutui jo viikolla 27 ja masu valahti alas silminnähden. Kiinnittyminen onkin sitten eri juttu, ilmeisesti ajoittuu yleensä myöhäisempiin viikkoihin, joiden vauvojen päät kinnittyvät vasta synnytyssalissa. Vaavimme kiinnittyi parisen viikkoa sitten.

Orenji ja pieni rv 39+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat