Seuraa 

Tietääkö kukaan, kuinka monta inssiä julkisella tehdään luovutetuilla siittiöillä? Meillä tässä kierrossa kolmas inssi julkisella, lisäksi ollaan 2 kertaa käyty yksityisellä. Usko onnistumiseen inssillä on (ainakin tällä hetkellä) kadoksissa ja kovasti jo mietin tulevaa. Meillä insseissä ollut ainoastaan clomit lääkkeinä ja olenkin miettinyt, että millon pitäs ottaa lisää apukeinoja käyttöön. Yritin sitä viime inssin yhteydessä lääkäriltä kysellä, mutta en saanut oikein mitään vastausta. IVF:kin jo mietin (takana myös 4 ICSIä omilla siittiöillä, joten on sekin tuttua...)... Kuinka nopeasti olette siirtyneet insseistä eteenpäin?

Kommentit (3)

Ainakin naikkarilla tehdään TODELLA useita inssejä luovutetuilla. Mulle ainakin tehtiin peräti 9 inssiä ennen kuin tärppäsi! Tosi varmaan riippuu tapauksesta eli iästä, onnistumismahiksista jne. Minussa ei pitänyt olla mitään vikaa vaan miehessä. Ehkä siksi olivat valmiit yrittämään noinkin monta. Täytyi vain itse jaksaa uskoa...vaikka ei jaksanutkaan enää noin helskutin monen jälkeen. Itse olisin ollut valmis siirtymään järeimpiin hoitoon paljon aikaisemmin. Jälkikäteen hyvä, että noudatin heidän kaavaa. Tuli paljon halvammaksi ja ajallisestikin järeimpiin hoitoihin jonottaminen+ muut olisi kestänyt hyvinkin enempi kuin nuo 9 inssikertaa.

Meillä K-S Keskussairaalassa ainakin ICSejä sai vaan kolme ja kun siirryttiin insseihin luovutetuilla siittiöillä, miettivät voivatko meitä enää hoitaa, kun meille oli heillä tehty jo 3 ICSIä... No, reilun viikon päästä on follikkeli ultra, joten jos sitten saisin jotain vastauksia. Mulla clomit ei oo vaikuttanu limiksen paksuuteen - ainakin on ollu paksumpi ku ICSIen aikaan (viimeksi 12mm). Lääkärien mielestä kaikki aina näyttää ulospäin oikein hyvältä, mutta raskaus ei vaan ala. Ihan mielelläni taas pistelisin itteeni ja maksaisin itteni kipeeksi, jos siitä vaan olis jotain hyötyä... Noita siittiömääriä en tiiä, muuta ku että ainakin kahessa inssissä (yksityisellä tehtyjä) joutuivat sulattamaan 2 annosta siittiöitä kun yhessä ei ollut tarpeeksi - hoitaja ei tiennyt tarkkaa määrää, kun kysyin, enkä vaatinut selvittämään.

En tiedä, aika epätoivonen olo on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taysissa sanoivat, ettei ole mitään rajoituksia hoitojen määrillä. Oliko sulla käytössä pregnyliä irrottamaan munista? Itselläni oli pistettävä hormoni (Menopur), koska clomit ohensivat limistä. Mikset sinäkin sitä voisi kokeilla? Tosin en tiedä, onko pistettävällä ja clomeilla oikeasti mitään sen kummempaa eroa. Ainakin pistettävät ovat työläämpiä ja kalliimpia...

Psst... paljon sulla on ollut siittiöitä insseissä? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat