Vierailija

Vai tarkoittaako se sitä, että tuotteet voivat olla esim. 5 saman kirjasarjan kirjaa, mutta eri numerot?

Kun itse mainitsin tuosta asiasta yhdelle myyjälle, sain kauheasti paskaa niskaani.

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

joista voittajahuudon tehneet saavat sitten valita. Joten ei se ihan aina paikkaansa pidä että samanlaisia tuotteita.

Höm, mites sä ratkaisisit tämän:

Laitat myyntiin kolme dvd pakettia, joissa jokaisessa on 5 dvd:tä, mutta dvd:t ovat erilaisia. Laitat kohteeseen, että voittajat saavat valita omaan pakettiinsa tämän listan 5 dvd:tä (ja niitä dvd:tä on siis 15 kappaletta). Ja kaikki huutajat haluavat tismalleen saman dvd:n...

Kannattaiskos sun kuules tutustua niihin huutiksen sääntöihin? Taidat itse käyttää tuota monen kohdan huutokauppaan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen huomannut, että nollapalautteiset eivät osaa käyttää tuota monen tuotteen huutokauppa systeemiä vaan käyttävät sitä väärin.

T:kolmonen vai mikä lie

Satuit kysymään asiasta ja vastasin kun olen näitä ilmoituksia siellä nähnyt. Aivan uskomatonta meininkiä kun kysytään ja sitten purraan vastaajilta pää pois. Mieti keskenäsi vaan mikä on oikein mikä väärin. En sanonut että tämä olisi.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

joista voittajahuudon tehneet saavat sitten valita. Joten ei se ihan aina paikkaansa pidä että samanlaisia tuotteita.

Höm, mites sä ratkaisisit tämän:

Laitat myyntiin kolme dvd pakettia, joissa jokaisessa on 5 dvd:tä, mutta dvd:t ovat erilaisia. Laitat kohteeseen, että voittajat saavat valita omaan pakettiinsa tämän listan 5 dvd:tä (ja niitä dvd:tä on siis 15 kappaletta). Ja kaikki huutajat haluavat tismalleen saman dvd:n...

Kannattaiskos sun kuules tutustua niihin huutiksen sääntöihin? Taidat itse käyttää tuota monen kohdan huutokauppaan väärin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat