Vierailija

Oletteko pystyneet keskittymään hengitykseen synnytyksessä ja onko siitä ollut apua? Kaksi synnytystä on takana, enkä ole kyllä kummassakaan pystynyt rentoutumaan, vaikka odotusaikana kuinka kuuntelin synnytä rentoutuneena cd-tä. Nyt odotan kolmatta ja mietin, voinko itse oikeasti vaikuttaa synnytyksen " helppouteen" esim. hengitystekniikoilla?

Kommentit (10)

kun ekassa pinnistelin vastaan ja oli yhtä helvettiä. ekassasalissa meni siis jotain 9 tuntia (niiden alakerrassa vietettyjen tuntien lisäksi) ja helkatin pitkä ponnistus kun pinnistelin ilmeisesti vastaan.

toiseen sitten opettelin renoututmaan ja keskityin VAIN pitämään alapääni rentona ja hengittämään. salissa meni vaan 3 tuntia ja tosi kivuton homma.

Ja tosiaan kaksi olen jo synnyttänyt niin ettei siinä paljon hengitystä mietitty tai oltu rentona ylä- saati alapäästä. Ihan mielenkiinnolla kokeilisin nyt kolmannessa synnytyksessä, että jos oikein tahtoo, niin voiko/pystyykö noilla vaikuttamaan.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuitenkin synnytyksessä huomasin automaattisesti tekeväni yhtä äänenkäyttö-jutskaa (annetaan äänen tulla vapaasti mutta rauhallisesti ulos haaaaaa-muodossa ja taas hengitetään syvään) ja auttoi tosi hyvin! Synnytys meni pelkän haaaaan ja ilokaasun voimalla.

Itse olen kahdessa (kolmesta) synytyksessä joutunut sitä hengittämään, enkä ole sitten muuta helpotusta synnytykseen tarvinnut. Siinä kun joutuu keskittymään todella siihen hengittämiseen, jolloin se kipu tuntuu lievemmältä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat