Vierailija

Olin 10 h töissä tänään, mies ja lapset oli siivonnut kodin. Tein tortilloja ja sitten saunaan..nyt siideriä muutama, kynttilän ja takkatulen valossa. Joskus elämä on ihanaa, hmmm..oikeastaan aika usein. Hauskaa lauantaita kaikille!

Kommentit (13)

siivooja käy joka torstai ja tekee puhdasta jälkeä.

ihmettelen vaan miksi ap on täällä. itse roikun täällä kun en saa unta (loppuraskaus menossa) ja muut jo nukkumassa. jos nauttisin siideriä takkatulen ääressä, niin tuskin sinne konetta raahaisin mukaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta mies ja lapsi eivät todellakaan olleet siivonneet, tiskit haisi keittiössä yms yms kun tulin töistä. mekin tehtiin tortilloja. meillä ei ole saunaa. elämä on aika plaah.

ei vaan on se kiva kun osaa nauttia elämän pienistä iloista ja ihanaa, kun mies (huom! kerrankin ilman sanomista) oli siivonnut ja laittanut kaikki tiptop.

-ap-

Vierailija:

Lainaus:

Olin 10 h töissä tänään, mies ja lapset oli siivonnut kodin. Tein tortilloja ja sitten saunaan..nyt siideriä muutama, kynttilän ja takkatulen valossa. Joskus elämä on ihanaa, hmmm..oikeastaan aika usein. Hauskaa lauantaita kaikille!

jos elämässä on oikeesti joku ihana hetki minä en todellakaan lähde nettiin ja av:lle siitä raportoimaan.

tämä on ihmeellinen palsta. Aina jos jollekin on tapahtuu jotain hauskaa, niin heti me naiset ollaan haukkumassa, keksimässä jotain ihmeellisiä syitä mikä on vialla. Näkee, että toinen nainen on naiselle susi. Ja en ole ap. Hauskaa iltaa sinulle ap, muiden kateellisten naisten panetteluista huolimatta!

tämä oli ensimmäinen ketju minkä aloitin, olis siis pitänyt olla hiljaa. Ajattelin vaan, pikkuisen viestin kirjoittaa hyvästä olostani..eipä olis pitänyt. Taidatte olla kateellista väkeä. Turha väittää vastaan! Jäin seuraamaan tätä keskustelua. Nyt nauttimaan siitä luxus-ajasta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat